Dilema: sharan vs s-max

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.926
113
40
MB
ne govori neumnosti, s-max je od a8 cenejši za 80k !11!!
hysterical-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

Da ne boste "pregoreli" kaj je večje.

Tukaj vsi trije - S-Max, Galaxy in Sharan skupaj (podatek o ceni irelevanten!).

primerjava vozil

"Bistvo" - Sharan je večji kot S-Max (primerljiv samo z Galaxy) - predvsem v višini je razlika (zato verjento tudi vozne lastnosti S-Maxa bližje osebnim vozilom). S-Max ni "pravi" 7-sedežnik - 6 in 7 sedež so "pomožni" - dočim Sharan in Galaxy imata "polnih" sedem sedežev (doplačilo?).

OFF: Kdaj so se že ločile poti "trojčka" Sharan - Alhambra - Galaxy?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.972
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Haz bi s maxa dal k touranu, vsaj po prostoru najbrz

Od Tourana je precejh večji. Touran=C-Max ...

S max:
mere: 4772 x 1884 x 1660 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Masa: 1690 kg
Nosilnost: 815 kg
Prtljažnik: 285 / 2100 l

Galaxy:
Mere (DxŠxV): 4819 x 1884 x 1758 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Masa: 1733 kg
Nosilnost: 772 kg
Prtljažnik: 308 / 2325 l

sharan:
Mere (DxŠxV): 4850 x 1900 x 1720 mm
Medosna razdalja: 2920 mm
Masa: 1723 kg
Nosilnost: 567 kg
Prtljažnik: 711 / 2430 l

C max
Mere (DxŠxV): 4380 x 1828 x 1626 mm
Medosna razdalja: 2648 mm
Masa: 1374 kg
Nosilnost: 486 kg
Prtljažnik: 471 / 1723 l


touran
Mere (DxŠxV): 4397 x 1794 x 1674 mm
Medosna razdalja: 2678 mm
Masa: 1460 kg
Nosilnost: 705 kg
Prtljažnik: 695 / 1989 l

ne leti samo nate:
podatki iz najdi.si
sharan je celo večji po prostoru kot galaxy, vi ga pa z s maxom primerjate.
touran je tudi večji od C maxa, je pa res da je predvsem krajsi od s maxqa tako po dolžini kot medosni. Prtljažnik pa nima majhen
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Ej, adijo scena... funkcionalna pismenost, anybody???

S-Max je 5500€ cenejši od enako opremljenega Sharana, pa je predrag??

Ja za moje pojme je predrag! Tako eden kot drugi. Nekdo je lepo napisal, da si za tak denar včasih dobil Galaxy-ja. Zakaj ti spet omenjaš 5K eur pa zopet veš samo ti.

PS: Tudi ne vem, čemu si mi repliciral, glede na to, da moj odgovor ne leti nate in izraža moje mnenje.

Toliko o funkcionalni nepismenosti......

LP!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Haz bi s maxa dal k touranu, vsaj po prostoru najbrz

Od Tourana je precejh večji. Touran=C-Max ...

S max:
mere: 4772 x 1884 x 1660 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Masa: 1690 kg
Nosilnost: 815 kg
Prtljažnik: 285 / 2100 l

Galaxy:
Mere (DxŠxV): 4819 x 1884 x 1758 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Masa: 1733 kg
Nosilnost: 772 kg
Prtljažnik: 308 / 2325 l

sharan:
Mere (DxŠxV): 4850 x 1900 x 1720 mm
Medosna razdalja: 2920 mm
Masa: 1723 kg
Nosilnost: 567 kg
Prtljažnik: 711 / 2430 l

C max
Mere (DxŠxV): 4380 x 1828 x 1626 mm
Medosna razdalja: 2648 mm
Masa: 1374 kg
Nosilnost: 486 kg
Prtljažnik: 471 / 1723 l


touran
Mere (DxŠxV): 4397 x 1794 x 1674 mm
Medosna razdalja: 2678 mm
Masa: 1460 kg
Nosilnost: 705 kg
Prtljažnik: 695 / 1989 l

ne leti samo nate:
podatki iz najdi.si
sharan je celo večji po prostoru kot galaxy, vi ga pa z s maxom primerjate.
touran je tudi večji od C maxa, je pa res da je predvsem krajsi od s maxqa tako po dolžini kot medosni. Prtljažnik pa nima majhen

Tele cifre ne povedo vsega, pa še primerljive niso.
C-Max in Touran sta po prosotrnosti praktično enaka (in tudi pri zunanih merah, 2cm, ali pa 3 pri medosni pač ne pomeni praktično nič, veliko večji vpliv ima notranja arhitektura), Grand C-Max pa je opazno prostornejši (pa še drsna vrata ima). Toranov prtljažnik je sicer večji, a predvsem na račun globine. Zelo fajn, ko gre za klasično prtljago (pod rolo je gre precej več), a nobena prednost, ko hočeš dat not kolo, voziček, skratka karkoli, kar rabi predvsem dolžino in širino.
Podatki za prtljažnik pri S-Maxu in Galaxyju (tisti zamali, 285 oz 308 litrov) so za prtljažnik, ki ostane pri 3 vrstah sedežev. Pri Sharanu je podatek za prtljažnik pri 2 vrstah sedežv, če so 3, ga seveda ni nič več kot pri recimo Galaxyju.


Skratka: Galaxy je primerljiv s Sharanom, C-Max s Touranom (če je treba več prtljažnika, pa Grand C-Max), S-Max je pa nekje vmes. Ali drugače: Pri VWju sta 2 možnosti (meni osebno ena premajhna in druga prevelika), pri Fordu 4 ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.972
113
pri taščici
Lepo si obrazlozil cifre in ti kar verjamem
in vem da tiste 300l prtljažnika pomeni pri 3 vrstah sedežev. Samo sharan ima pri podrtih sedežih 330 litrov več od S maxa in 100 litrov več od galaxya. In najbrž se del te razlike prenese tudi v prostor ko imaš sedeže v 2 (3) vrsti v uporabi.
 
Nazadnje urejeno:

kinimod5

Zelenc'
23. nov 2007
21
0
1
Po vseh testiranjih, prebranih člankih, forumih ... je padla odločitev.No morda bo še komu v pomoč:
Potrebovali smo avto za 3 otroške avtosedeže. Če bi šo bi izbrali rajši večjega karavana - Superb naprimer, vendar je tlačenje 3 otrok v drugo vrsto skoraj mission imposible. In za to je s-max idealen (upam, da mi ne bo kdaj žal). Če rabiš več kot za 5 ljudi pa je zgodba drugačna in je sharan zmagovalec. Položaj za volanom je v s-maxu podoben položaju v prostorni limuzini, medtem ko v sharanu gledaš volan "zviška" in precej spominja na kombi. Občutek prostornost v kabini je v sharanu večji, vendar tudi v s-maxu ne moremo govorit o utesnjenosti. Druga vrsta sedežev je precej podobno široka in oba imata 3 sedeže z isofiksom. S prostorom za kolena ni problema pri nobenem. Je pa sedenje v s-maxu v drugi vrsti nekako bolj komot kot v sharanu. Pri dveh vrstah sedežev,v velikosti prtljažnika ni bistvene razlike - sharan pridobi volumen z višino, ki jo pa zelo redko lahko izkoristiš.
Cenovno je s-max trenutno ugodnejši (pri galaxiju ni več tako), kot sharan - akcija -4500 EUR + popusti (za katere pa imajo očitno pri fordu manj prostora kot vw).

PS
Do sedaj sem bil uporabnik VW, Škoda, Seat ... upam, da mi ne bo žal in se bom čez leto, dve z veliko luknjo v žepu vračal pod okrilje VW
frown-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Veliko sreče in zadovoljstva pri izbiri. S-max je dober avtomobil, vendar ti priporočam, da (če imaš še čas) vzameš testno vozilo za dan, dva in ga temeljito preizkusiš. Vse malenkosti.
Namreč, če si bil do sedaj pristaš VAG skupine, potem znaš biti razočaran skozi čas. Sam sem tudi večinoma na VAG-u, sem pa v zadnjem času kar nekaj Fordov prevozil in moram reči, da sem zelo razočaran. Seveda, če bi bila neka hudo ugodna priložnost, bi še vedno vzel Forda, vendar bi vedno vedel, da nekaj ni v redu.
Ne bom pisal na dolgo in široko, ampak zgolj tri (nekomu morda brezvezni) primeri, kateri ponazarjajo, zakaj so avti VAG grupe bolj domišljeni, čeprav so na hiter pogled enaki:

- parkirni senzorji: poleg tega, da pri VAG-u ti še na radiju grafično kaže oddaljenost je potem tu še zvočni signal: pri VAG-u ti rikverc avtomatsko utiša radio (ne zgolj to, če tega ne želiš lahko v nastavitvah radia to izključiš): pri Fordu tega ni. Vem, je malenkost in če ne bi vedel, da gre drugače (beri prej vozil VAG-a) mi utišanje radija ne bi bil problem, ampak sedaj mi gre pa vsakič par (ne lepih) besed skozi misli, ko moram ročno utišat radio, ker so sicer senzorji neuporabni (pa ne nabijam muzike na polno)

- bluetooth povezava: pri Fordu deluje ZGOLJ, če imaš vključen radio. Ugasneš radio in ostaneš brez BT povezave: ja, vem, lahko imaš radio vključen in ga daš potiho, ampak ej???? WTF? Poleg tega sem pri VAG-u enkrat nastavil dva telefona (hkrati) in pozabil, saj je zadeva delala. Pri Fordu me hkratna povezava dveh telefonov non stop nekaj zaje….

- vključitev lučke pri kozmetičnem ogledalu pri Mondeu (ne spomnim se kako ima S-Max to rešeno): zadeva bi bila primerna za avto razreda Clio letnik 1990. Da pa ima danes avto za 30.000 EUR to zadevo tako rešeno lahko napišem le: smeeeeeeeeeeeeeh.... Medtem ko imajo nekateri že ledike in seveda avtomatsko vključitev, ko ogledalce odpreš ima ta zadeva (pazi to, govorimo o avtu za 30.000 EUR, ne o neki Dači za 7.999 EUR) navadno lučko na stikalo, katero moraš ročno vključit in potem ko zapreš nazaj senčnik le ta pritisne na lučko in jo ugasne
grin1.gif
Škoda, ker nisem zadeve poslikal.


Tukaj je potem še en kup zadev: ena od njih je, da recimo v Mondeu nikakor ne najdem dobrega položaja sedeža: po 200 km pridem totalno usut ven… Morda sem samo jaz… 3 leta star Mondeo ima totalno zarjavelo podvozje. Moja 6 let stara gara z bistveno več km ima podvozje kot novo proti Mondeu.

Naslednja (bolj resna in draga) zadeva pa je, da recimo pri 1.8TDCI pri 55.000 km (redno servisiran na pooblaščencih) crkne ena šoba. Strošek 490 EUR, pooblaščenec seveda ne ve (ali noče vedet) kaj pomeni kulanca. S tem, da je avto prej občasno na recimo 500 km malenkost cuknil. Avto je bil zaradi tega 2x na servisu, obakrat niso našli nič. No, po menjavi šobe tega cukanja ni več.

Tako da, po teh izkušnjah sam o Fordu ne razmišljam več in pa mi je malo bolj jasno zakaj je cenejši (tako nov kot rabljen) od VW-ja. Zanimivo pa je, da je prejšnja Fiesta neproblematično in v zadovoljstvo (razen sedežev, kateri so bili še najbolj podobni leseni klopci v parku
rolleyes-1.gif
) preživela v naši družini 2 leti…. Who knows…

Fajn vozi...
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Maš pa cajt...
bonk.gif

Glede lučke v senčniku... Evo, jaz mam pa avtomatsko vžiganje in me moti, da podnevi gori lučka v prazno...
Glede kulance... Če jo Ford ne predvideva, ni serviser kriv za to. Če sem pa zloben, jo VAG predvideva zato, ker ima prevelik odstotek napak po izteku garancijske dobe...
Blagor tebi, da izklapljaš radio... Jaz ga dam samo na PAUSE
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.102
461
83
45
dolenska
Pause/mute pa se sliš. Ne rabim muske, si pet in migat s glavo, ko grem v rikverc. Tole s lučko v fordu, da se sama ugasne, sem šele prejšni teden pogruntal, po enem letu.
Maš Forda, vozi Forda. Če ti kaj ne paše, imas na izbiro še kako firmo.

Lastniku teme priporočam s-max, pa bencinarja. Sej nevem, če je napisal kolk km dela. Pa Placa tut ne rab toliko. Vsak k kupi karavana, recmo Mondeota, bi preživel akamut v karavanu focus.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Čaki čaki, imaš avtomatsko prižiganje lučke v senčniku; ego, v poletni pripeki, ko ti sonce nažiga v glavo in daš senčnik dol, se prižge luč?
Radio daš na "mute" in ne na pause
smile-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
avti so se podražili..meni so dve leti nazaj, al pa tri, galaxyja ročnega, ghia dajal za 34k..brez popustov cena.

drgač pa..smax je bomba za potrebe, ki jih je model zapisal
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
PS: Tudi ne vem, čemu si mi repliciral, glede na to, da moj odgovor ne leti nate in izraža moje mnenje.

Toliko o funkcionalni nepismenosti......

Odprt forum je, kdorkoli lahko replicira komurkoli
smile-1.gif


Prosim poglej si, kaj pomeni termin "funkcionalna nepismenost", ker ga uporabljaš narobe.

Takoj za tem pa predstavi svoje argumente. Dosedaj si napisal samo kup [avtocenzura], ki pojasnjuje tvojo religijo, ne pa dejstev. Oz. drugače: predstavil si dejstva, ki sicer potrdijo tvoje trditve, ne potrdijo pa korektnosti teh trditev, celo obratno, potrdijo, da so tvoje trditve napačne.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Veliko sreče in zadovoljstva pri izbiri. S-max je dober avtomobil, vendar ti priporočam, da (če imaš še čas) vzameš testno vozilo za dan, dva in ga temeljito preizkusiš. Vse malenkosti.
Namreč, če si bil do sedaj pristaš VAG skupine, potem znaš biti razočaran skozi čas. Sam sem tudi večinoma na VAG-u, sem pa v zadnjem času kar nekaj Fordov prevozil in moram reči, da sem zelo razočaran. Seveda, če bi bila neka hudo ugodna priložnost, bi še vedno vzel Forda, vendar bi vedno vedel, da nekaj ni v redu.
Ne bom pisal na dolgo in široko, ampak zgolj tri (nekomu morda brezvezni) primeri, kateri ponazarjajo, zakaj so avti VAG grupe bolj domišljeni, čeprav so na hiter pogled enaki:

- parkirni senzorji: poleg tega, da pri VAG-u ti še na radiju grafično kaže oddaljenost je potem tu še zvočni signal: pri VAG-u ti rikverc avtomatsko utiša radio (ne zgolj to, če tega ne želiš lahko v nastavitvah radia to izključiš): pri Fordu tega ni. Vem, je malenkost in če ne bi vedel, da gre drugače (beri prej vozil VAG-a) mi utišanje radija ne bi bil problem, ampak sedaj mi gre pa vsakič par (ne lepih) besed skozi misli, ko moram ročno utišat radio, ker so sicer senzorji neuporabni (pa ne nabijam muzike na polno)

- bluetooth povezava: pri Fordu deluje ZGOLJ, če imaš vključen radio. Ugasneš radio in ostaneš brez BT povezave: ja, vem, lahko imaš radio vključen in ga daš potiho, ampak ej???? WTF? Poleg tega sem pri VAG-u enkrat nastavil dva telefona (hkrati) in pozabil, saj je zadeva delala. Pri Fordu me hkratna povezava dveh telefonov non stop nekaj zaje….

- vključitev lučke pri kozmetičnem ogledalu pri Mondeu (ne spomnim se kako ima S-Max to rešeno): zadeva bi bila primerna za avto razreda Clio letnik 1990. Da pa ima danes avto za 30.000 EUR to zadevo tako rešeno lahko napišem le: smeeeeeeeeeeeeeh.... Medtem ko imajo nekateri že ledike in seveda avtomatsko vključitev, ko ogledalce odpreš ima ta zadeva (pazi to, govorimo o avtu za 30.000 EUR, ne o neki Dači za 7.999 EUR) navadno lučko na stikalo, katero moraš ročno vključit in potem ko zapreš nazaj senčnik le ta pritisne na lučko in jo ugasne
grin1.gif
Škoda, ker nisem zadeve poslikal.


Tukaj je potem še en kup zadev: ena od njih je, da recimo v Mondeu nikakor ne najdem dobrega položaja sedeža: po 200 km pridem totalno usut ven… Morda sem samo jaz… 3 leta star Mondeo ima totalno zarjavelo podvozje. Moja 6 let stara gara z bistveno več km ima podvozje kot novo proti Mondeu.

Naslednja (bolj resna in draga) zadeva pa je, da recimo pri 1.8TDCI pri 55.000 km (redno servisiran na pooblaščencih) crkne ena šoba. Strošek 490 EUR, pooblaščenec seveda ne ve (ali noče vedet) kaj pomeni kulanca. S tem, da je avto prej občasno na recimo 500 km malenkost cuknil. Avto je bil zaradi tega 2x na servisu, obakrat niso našli nič. No, po menjavi šobe tega cukanja ni več.

Tako da, po teh izkušnjah sam o Fordu ne razmišljam več in pa mi je malo bolj jasno zakaj je cenejši (tako nov kot rabljen) od VW-ja. Zanimivo pa je, da je prejšnja Fiesta neproblematično in v zadovoljstvo (razen sedežev, kateri so bili še najbolj podobni leseni klopci v parku
rolleyes-1.gif
) preživela v naši družini 2 leti…. Who knows…

Fajn vozi...
cool-1.gif

a si ti bil na 'remontu'
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.705
1.356
113
ksz

Če je še kdo v dilemi Sharan vs. S-max in ga malce bolj matra Sharan, pa bi se zaradi cene odločil za S-max, naj se postavi v dilemo:

Alhambra vs. S-max

Isto sranje drugo pakovanje, najmanj 1.000€ cenejš...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
ksz

Če je še kdo v dilemi Sharan vs. S-max in ga malce bolj matra Sharan, pa bi se zaradi cene odločil za S-max, naj se postavi v dilemo:

Alhambra vs. S-max

Isto sranje drugo pakovanje, najmanj 1.000€ cenejš...
zmaga.gif