Diesel in mraz

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
V čem je fora če je v kestlu 10l nafte ali pa poln. KOlikor imam znanja je čisto vseeno(razen če imaš avto v garaži in se boš peljal samo nekaj km) koliko. PArafin ne bo zabasal rezervoarja ampak v cevi in filtre?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Tocno tako.Ce avto stoji zunaj vec tednov je vseeno koliko je nafte v rezervoarju, ce bi bil v garazi pa se manjsa kolicina prej shladi.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Zakaj se bi nabiral kondenz? Kondenz se nabira samo zaradi velikega temperaturnega nihanja. Ce pa avto stoji par tednov zunaj je isti smorn.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Podnevi na soncu je +, ponoči pa -15, kar je že dovolj za nabiranje kondenza.Vsak dan malo in se nabere.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
takih dnevov je bolj malo
smirk-1.gif

Ponavadi zajebava parafin in ne voda.
 
Nazadnje urejeno:

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Če bi zajebaval parafin, potem bi obstalo zeeeeeelo veliko avtomobilov, ne pa enih par.Parafin ne gre skozi filter.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Pa kaj ti misliš, da drugi avtomobili nimajo filtrov?Po tvoji logiki bi potem morali vsi dizelaši obstati.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Vecina avtomobilov obstane zaradi zabitega filtra. Zabije ga iz goriva izlocen parafin, kako hitro se pa zamasi pa je odvisno od vsakega avta posebej.Odvisno je ce ima nov filter ali ze malo zamasen z umazanijo, kaksna je prepustnost filtra, na kako toplem mestu se nahaja koliko je izlocenega parafina, ali ima vozilo ogrevan filter..........
 
Nazadnje urejeno:

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ko se ti enkrat izloči parafin iz goriva imaš kar hitro zabasan filter, pa četudi je nov.Verjemi, ker se mi je že enkrat to zgodilo in to na delovnem stroju, kjer je dosti večji filter kot pri avtomobilu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Pa kaj ti misliš, da drugi avtomobili nimajo filtrov?Po tvoji logiki bi potem morali vsi dizelaši obstati.
Da, vendar je zato cel kup pogojev ki jih morajo vsi obstoječi izpolnjevat (enaki avti, enako s "smetm" zabasani filti, enaka nafta, vožnja po enakih temperaturah....) kar pa veš da niti pod razno ni možno za vse dizlarje....

O kondenzu si pa že mogoče malo "smešen" . Kolikor vem v Lj letos še ni bilo nad 0, pod -15 pa tudi še ne..... tko da kašnih hudih temperaturnih razlik pa tudi ni za nastanek kondenza.... če pa je avto v garaži je pa itak na "stalni" temperaturi in se mu temperatura spreminja samo kadar se vozi......
Kakšne težave bi potem šele imeli ljudje po kmetijah ko celo zimo enkrat ali dvakrat vžgejo svoje dizlarje.....če bi se toliko kondenza nabiralo v rezerovarjih.....
Prednost polnega rezerovoarja (kovinskega!) vidim samo v tem , da morebitni kondenz ne povzroča rjavenja rezervoarja če stvar čez zimo recimo stoji (motorji, kosilnice....)
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
Niti nisem vsega točno bral, samo tole s kondenzom bom komentiral: to je bil včasih problem, ko je bilo v jugo-nafti res pol vode in so celo Golfi 1 in 2 štrajkali, zato so morali biti rezervoarji načeloma polni in pa kakšen liter bencina zraven.

Danes: z relativno novim naftnim filtrom (moj je star 2 leti), s slovensko nafto
bonk.gif
in s temperaturami do -15°C nima bit nobenih problemov. Preverjeno. Vse drugo en parameter ne štima.

Sem imel večkrat samo kakšnih 5 do 7 litrov nafte notri v zadnjem mesecu - kvečjemu hitreje imaš toplo nafto v tanku po vžigu, saj se je 4/5 vrača nazaj
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Podnevi na soncu je +, ponoči pa -15, kar je že dovolj za nabiranje kondenza.Vsak dan malo in se nabere.
IN se nabere koliko (dcl) litrov kondenza recimo če avto stoji en mesec zunaj na parkingu?

Bom naredil test: 30 litrsko kanto nafte bom napolnil na 1/4 in jo postavil ven. Če bo po enem mesecu kaj več nafte (in vode na dnu)v kanti bom pa poročal in ti
aplauz.gif

Če ti ne bom zaploskal se ti bomo pa
hysterical-1.gif

wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
tudi meni jeto čiso brezvezna fora. Mogoče je še bolje da je malo manj notri, lahko vsaj (ob ekstremnih temepraturah) dotočiš noter nafto (seveda mnogo toplejšo) ki bo pogrela še preostanek goriva. Torej se ukvarjaš zgolj še z vprašanjem kako je v ceveh in filtru...torej če avto kresne, tudi dokaj hitro pride toplejša nafta po sistemu in problem rešen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.420
5.654
113
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Včasih sem veliko smučal in smo v kombije na en tank dizla natočili še 10 litrov bencina ,pa nam nikdar niso zmrznil .


Pa ta bencin v nafti še pali pr teh modernih dizlih? To je lepo delval na raznih golfih 1 in 2....v modernih dizlih pa neveč če je tko....a ne ribne črpalka k postane nafta zarad bencina bl suha?