Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Pa kaj ti misliš, da drugi avtomobili nimajo filtrov?Po tvoji logiki bi potem morali vsi dizelaši obstati.
Da, vendar je zato cel kup pogojev ki jih morajo vsi obstoječi izpolnjevat (enaki avti, enako s "smetm" zabasani filti, enaka nafta, vožnja po enakih temperaturah....) kar pa veš da niti pod razno ni možno za vse dizlarje....
O kondenzu si pa že mogoče malo "smešen" . Kolikor vem v Lj letos še ni bilo nad 0, pod -15 pa tudi še ne..... tko da kašnih hudih temperaturnih razlik pa tudi ni za nastanek kondenza.... če pa je avto v garaži je pa itak na "stalni" temperaturi in se mu temperatura spreminja samo kadar se vozi......
Kakšne težave bi potem šele imeli ljudje po kmetijah ko celo zimo enkrat ali dvakrat vžgejo svoje dizlarje.....če bi se toliko kondenza nabiralo v rezerovarjih.....
Prednost polnega rezerovoarja (kovinskega!) vidim samo v tem , da morebitni kondenz ne povzroča rjavenja rezervoarja če stvar čez zimo recimo stoji (motorji, kosilnice....)