Novi Peugeot 208 - izkušnje

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zakaj rabiš svoj avto če se greste skupno vožnjo? Največ boste prišparal če se štirje voziti z enim avtom (3 doma nimate sploh avta).
Ne pa da imam vsak doma svoj nov avto.

To se je hudičevo težko zmeniti. Že to, da se štirje v teh časih lahko zmenijo za skupno vožnjo je kar dosežek, da bi bila pa dva od teh brez avta je pa še težje...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Pri ~20.000 letno se povrne investicija nekje v dobrem letu...leto dni je pa dandanes dokaj nestabilna doba, spremeni se lahko marsikaj
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Šiht lahko zgudi. Je pa res, da bi potem verjetno lažje prodala avto...plin je samo dodana vrednost.

Mogoče bi bilo dobro vedeti, kako peugeot gleda na "predelave" novih vozil, mogoče celo sami omogočajo predelavo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zakaj rabiš svoj avto če se greste skupno vožnjo? Največ boste prišparal če se štirje voziti z enim avtom (3 doma nimate sploh avta).
Ne pa da imam vsak doma svoj nov avto.

To se je hudičevo težko zmeniti. Že to, da se štirje v teh časih lahko zmenijo za skupno vožnjo je kar dosežek, da bi bila pa dva od teh brez avta je pa še težje...
To je res. Ampak država varčuje, zakaj ne bi še prebivalci.
In največji strošek pri novem avtu je amortizacija. Strošek bencina, /nafte, zavaovanja, servisiranja so manjši. Kaj šele da se spodtikamo v porabo.... tudi če bo kupila 10 let starega velikega bencinarja s porabo 10l bo ceneje kot pa nov jajček. Je pa res da je tam kak izredni servis za pričakovati.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Plin je kar se stroskov prevoza tice super izbira. Le ljudje jo nimajo v glavi. In je vedno dilema le bencin-dizel. Šiht zgubi, dobi, to ve avtor sam, kako je s tem...
Da bi nafta in naftni plin postala drazja, pa je odvisno od trosarin oz. EU in vlade.
Kolegica je nabavila Dacio s tovarniskim plinom in je super zadovoljna. Dala je pa nekaj pod 10k. Ni ravno primerljiv avto z 208 ali 308, je pa pol cenejsi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Zato pa sem vprašal, kako gleda peugeot na to...pa kaj recimo za primere, če je avto na lizing, se lahko sploh predela?

Pa kako je s servisi, je treba vozit na servis tako na firmo, ki je predelala na plin in tako na peuget, da se opravi uradne servise, ker potem znajo biti stroški kar višji, pa tudi čas gre...

Če je tovarniško urejen plin, potem super, pri predelavi pa je potrebno marsikaj razjasniti, preden se nekdo ne zaleti, brezglavo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Zdej pa pocnes ravno to, za kar nisi 'pristojen'. Nimas izkusenj in malo filozofiras o servisih itd.
smile-1.gif
Hocem reci le, da je plin super opcija, po mojem mnenju boljsa kot dizel. Ce se nekdo s tem strinja in kupuje nov avto, obstajajo tovarnisko predelani z garancijo, recimo Astra, rabljeni, ter rabljeni pri katerih sam vgradis. Imamo temo s plinom, izkusnjami, stevilke pa tudi ne lazejo. Problem je le ukoreninjeno mnenje vecine, da je dilema le bencin ali dizel.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Sprašujem, kako so zadeve urejene.

Kolikor vem, je treba zaradi plina pogosteje na servis. Kam se to mora it, k proizvajalcu ali temu ki je plin vgradil? Rekel bi da k slednjemu. A potem proizvajalec priznava ta servis enako kot svoj in ne rabiš še na en servis ali moraš, ker potem greš na 10k na servis za plin in na 25k na servis proizvajalca, kar pa ni več hec...? Kako je z vgradnjo plina v primeru lizinga?
 

one

Zelenc'
17. nov 2014
17
1
3
Shift-Ne vem če se ravno spoznaš na peugeote...V 207 nikoli nisi vozil motorja 1.2 Vozil si 1.4 75 konjskih moči. Gre za star motor,ki ga je tudi 206 imela. Leta 2012 pa je prišel 1.2 vti skupaj z 208,ki je nadomestil 1.4. Razlika: prva je ta da je 207 za 110kg težji,1.2 motor ima 7 konjev več,končno ima višjo za 8,pospešek do 100 pa so izboljšali iz 15,6s na 12,2 kar pomeni,da je 1.2 motor za 3,4 sekunde hitrejši in ga z nepremičnino res ne moreš primerjat...veliko krivdo si mu naredil...dobre 3 sekunde se vsekako poznajo. Da se ne pogovarjamo o tem,da z 1.2 motorjem narediš na en tank 250 kilometrov več.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Je pa res, da bi potem verjetno lažje prodala avto...plin je samo dodana vrednost.
Fantje, ne predvidevat. Iz lastnih izkušenj lahko povem sledeče: ne vem kako je pri tovarniško predelanih avtomobilih, ampak naknadno predelanega bencinca je običajno težje prodati kot nepredelanega bencinca. Niti v sanjah pa si stroška predelave ne boš povrnil z višjo prodajno ceno.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Plin je kar se stroskov prevoza tice super izbira.
Kolegica je nabavila Dacio s tovarniskim plinom in je super zadovoljna. Dala je pa nekaj pod 10k. Ni ravno primerljiv avto z 208 ali 308, je pa pol cenejsi.
Tovarniško predelane zadeve so druga stvar, čeprav pri nekaterih recimo ni niti najmanjše ekonomske logike (recimo Fiat kakšno leto nazaj). Za naknadno predelavo pa sem vsakemu, ki me je povprašal o mnenju dal tole za prebrat (pa ne samo prve strani ampak vseh 300 strani): http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=43038&start=0
Namreč zadeva je v teoriji odlična, tudi v praksi v zrelih državah s primerno urejenim trgom in konkurenco. Pri nas pa so razen par izjem (tudi navedenih v zgornji temi) več ali manj pocarji, ki te dobesedno nategnejo, ti pa imaš potem same probleme. Pač so videli priložnost za zaslužek in evo, gremo mi to delat. Isto kot sedaj, ko ti recimo že vsak vulkanizer nudi tudi servis klime, ker je pač kupil tisti stroj za servisiranje klim.
Aja, pa seveda ni samo krivda na strani ponudnikov. Težava je v tem, da se Slovenc ne pozanima preden gre v to, temveč misli, da je vse tisto, kar v brošurah oglašujejo ti ''strokovni predelovalci'' res. Pa je žal daleč od tega.

In še to: preden greš v predelavo moraš vse sam temeljito preverit, torej ali je motor primeren za predelavo, kateri sistem, itd. Namesto, da bi prišel do ponudnika in bi mu lahko zaupal. Namreč redki so, da rečejo, na tem motorju pa ne priporočam, ker ni primeren za plin, čeprav je recimo splošno znano, da bo precej kmalu potrebno glavo in ventile štimat.
 

one

Zelenc'
17. nov 2014
17
1
3
Najbolje torej da kot je avtor že sam povedal,se bo opravila testna vožnja in se bo videlo. Do sedaj je torej njegova vozila primerljivo močno corso...me res zanima kaj bo rekla,a mialim da bo želela močnejši motor za spremembo...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik one pravi:
Najbolje torej da kot je avtor že sam povedal,se bo opravila testna vožnja in se bo videlo. Do sedaj je torej njegova vozila primerljivo močno corso...me res zanima kaj bo rekla,a mialim da bo želela močnejši motor za spremembo...
Moje mnenje je, da ne bo potrebno. Namreč Opli (tudi v Corsi) prekleto dobro skrivajo tiste konje, ki (naj) bi jih imeli. Seveda bo pa testna vožnja vse pokazala.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Glede prostornosti in praktičnosti je Honda Jazz brez konkurence.Pa ne zaradi zunanjih dimenzij,ampak zaradi premišljene oblike in razstavljanja zadnjih klopi in pa nenazadnje tanka,ki je vgrajen pod prednjim sedeži. 100 KM z iVTEC motorjem je recept za enkrat Hondo zmeraj Hondo. Ajde užgite sedaj po men.

Honda Jazz - se strinjam. Moja prva izbira bi bila Honda. Posebej novi Jazz (junija sem ga imel priliko videt v zivu v ZDA) mi je ful lep v zivo. Ji pa ni vsec
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Jaz bi tudi izbral en razred večji avto kot pa jajčka kot so 208, Corsa, Polo ipd..
Sej verjamem, da se tudi v kakšnem od njih udobno sedi tudi zadaj, ampak over-all, avto se bo vsaj 1x tedensko peljal daljšo razdaljo po avtocesti. Ne pravim, da rabiš kupit tank, ampak saj se še spomnimo kako je bilo pri Golovcu, ko je šel mulo z bemflo v nasprotno smer in je varnostnik v Fiesti podlegel poškodbam.
Pa še ena stvar: ta mala jajčka sploh niso več poceni, kakor gledam te cenike.

Jaz bi pogledal Mazdo3 G100 Challenge (16.290 €, pa verjetno lahko še kaj stisneš pri ceni), Hondo Civic 1.4 Comfort ali Sport (15.270 ali 16.290 €), Peugeot 308 Active (THP130 benz ali HDi92, oba cca. 16k €), mogoče še kakšnega extra sconto Leona TDI ali Golfa.
Vsi ti avti so razen Mazde še vedno dokaj majhnih zunanjih mer, da jih lahko uporabljaš tudi za po mestu, v smislu da ni problemov s parkiranjem in manevriranjem.

Mogoce se ne spomnim pravilno ampak se mi zdi, da si ravno ti nekaj let nazaj zeni kupoval Hondo Civic 1.4? Ja, sej glede na to da se ne zna odlocit, sem ji rekel, da naj si naredi spisek treh avtov ranga corsa in treh ranga golf, potem bomo pa crtali
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zakaj rabiš svoj avto če se greste skupno vožnjo? Največ boste prišparal če se štirje voziti z enim avtom (3 doma nimate sploh avta).
Ne pa da imam vsak doma svoj nov avto.
Ker pa zna biti problem ko ima ta lastnik dopust bo bilo dobro da bi vozila dva.
Če to že izvajate potem je OK (pisal si da se vozi 2-3x tedensko)
Za kakšno izredno vožnjo pa obstaja tudi bus, vlak (ko kable potegnejo) ali pa jo ti zategneš.
Če se vozijo štirje in imajo vsi štirje nov avto, potem na leto izgubijo vsaj 5 jurjev (če bi imeli samo en avto potem več kot 10 jurjev), kljub temu da se vozijo skupaj.

Skratka, premalo si opisal situacijo da bi bolj točno podal rešitve.
Predvsem kako narazen živite, (se dobite na enem parkingu in greste dalje).

Podpis pod to. Vendar je situacija taka, da se kdaj pa kdaj pac ne ujamejo in se zgodi da grejo vsi hkrati s svojim avtom v sluzbo. Ni ravno pogosto, se pa zgodi. Pa tudi jaz veliko uporabljam svojega, tko da.. 2 avtomobila
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik one pravi:
Najbolje torej da kot je avtor že sam povedal,se bo opravila testna vožnja in se bo videlo. Do sedaj je torej njegova vozila primerljivo močno corso...me res zanima kaj bo rekla,a mialim da bo želela močnejši motor za spremembo...
Moje mnenje je, da ne bo potrebno. Namreč Opli (tudi v Corsi) prekleto dobro skrivajo tiste konje, ki (naj) bi jih imeli. Seveda bo pa testna vožnja vse pokazala.

@ one, mtl: bom sporoci obema. Sem danes klical prodajalca, pa bo trenutnega prodal v petek, tako da bodo registrirali novega v ponedeljek ali torek - torej takrat se bo vedelo kaj vec
smile-1.gif


Osebno sem vedno bolj za bencince "drzal", cetudi trenutno vozim dizla
smile-1.gif