Pa niti ni treba delati klasicnih turbo krozisc. Za zacetek bo dovolj polna crta in puscica desno, ki bo tistega na zunanjem pasu "peljala" na izvoz. Tam kjer se cesta nadaljuje v dvopasovnico! Ce tega ne bo uposteval, bodo pac lahko posledice za katere bo odgovarjal.
Ce kdo ne zna menjati pasa v rondoju, naj se pelje raje po vojkovi ali dunajski.
Evo krožišče v Šenčurju. Se pelješ iz Kranja proti Brniku, 100m pred krožiščem tabla za krožišče, ni pa nobene table, ki bi rekle, na kater pas se razvrstiš za različne destinacije, v bistvu niti še ne veš, ali bo prihajajoće krožišče enopasovno ali dvopasovno. Pripelješ do krožišča, vidiš da je dvopasovno.
Zdej pa - tista večina tu, ki mislijo, da lahko po zunanjem krožijo - recimo da se postaviš na desni pas, misliš it v Šenčur, prevoziš prvi izvoz za Voklo, pa pa misliš prevozit še drugega za Brnik in hop, pripelješ do te tvoje polne črte. Bremzaj. Verjemi da jo bo vsak prevozil, (spregledal?) tisti iz notranjega pasu pa vozijo iz notranjega direkt na izvoz. In bo BUM.
Kako naj en v tem konkretnem krožišču nekdo vedel, da je tista črta tam - šele ko namreč pripelješ do nje si hkrati ugotovil, da si se narobe razvrstil.
Za tiste, ki razlagajo zakon tako kot js, pa ni problema. Na desnega in zunanjega se bo razvrstil samo tisti, ki gre v Voklo, tisti, ki gre v Šenčur/Brnik pa na notranji pas. in ni nič križanja.
Ja tista polna črta bi bila fajn, ampak se bojim da jo tisti, ki se ne strinjajo z mano glede vožnje v krožiščih ne bodo upoštevali. Bi moral bit kar robnik - tako kot v Medvodah. Ko bo padlo 1cm snega, se pa črta ne bo videla. Kaj pa potem?