Povsem preprosto je: ker je takšna praksa povsod po svetu, že od nekdaj.
Pri nas smo nekoč rondoje že poznali, nato pa so s širitvijo števila semaforiziranih križišč izginili nekje v 70ih letih. V začetku 90ih pa so spet prišli v modo, nekje takrat ko so zgradili rondo Tomačevo (ki je bil zanič zdizajniran, pred njim so bili stalni zastoji in ob vsakem dežju so bile nesreče - bil je prava črna točka, ki se je rešila šele z uvedbo semaforjev in zank ene 15 let po postavitvi objekta, in šele od takrat Tomačevo deluje kot je treba). In kot kaže tale tema (in sodna praksa) je dejstvo, da sploh ne znamo več pravilno voziti v njih. (Če smo sploh kdaj znali.)
Tudi mene so v 90ih v AŠ (popopolnoma napačno) učili, da se naj pač odpeljem "še en krog po zunanjem pasu, če je treba".
Na faksu v 90ih je en prfoks rad govoril anekdote in je narisal sliko rondoja (pri čisto nepovezanem predmetu) in razložil, kakšno štalo je naredil, ko je v Franciji peljal po zunanjem pasu mimo dveh izvozov - in doživel kup hupanja. Zdelo se mu je dovolj nenavadno, da je o tem povprašal lokalne gostitelje, ki so mu razložili, da se tega ne dela. Ko si na zunanjem pasu, to pomeni, da boš na naslednjem izvozu zapustil rondo in konec.
Skratka, Mirsi ima tukaj 100% prav, in našo (specifično Slovensko) prakso bo treba tukaj spremeniti.
(Nekaj podobnega je bilo včasih tudi s "Slovenskim desnim pravilom", kjer je menda desno pravilo imelo prednost pred pravilom srečanja - pa je že v knjigi Varna vožnja iz leta 1987 pisalo, da bomo morali to pravilo pozabiti, ker smo edini, ki se prometna pravila učimo po svoje. Nekaj let kasneje je bilo samo še jasno zapisano: pravilo srečanja in pravilo desnega sta si enakovredni pravili.)