Iz Šenčurja v Voklo.Takrat bodo pa vsi feltne klepal na robnikih
Kater rondo v sencurju si imel v mislih?
Iz Šenčurja v Voklo.Takrat bodo pa vsi feltne klepal na robnikih
Kater rondo v sencurju si imel v mislih?
Tako, da bo imel odprte oči med vožnjo..
Kako naj en v tem konkretnem krožišču nekdo vedel, da je tista črta tam - šele ko namreč pripelješ do nje si hkrati ugotovil, da si se narobe razvrstil.
Tak daljnogled, ki gleda izza ovinka, ker sredi otoka je spomenik, črta pa za njim.Nemogoce, bi daljnogled rabil..
Bolj pogosto pa taki kot si ti, ki ne razumejo pravil vožnje v krožišču, v takem primeru prevozijo polno črto in gasa dalje mimo izvoza.Saj ko si not vidiš črto. Zapelješ na tistem izvozu ven, pošlješ nekoga v 3pm, si hezn tri minute in obrneš na prvem mestu.
Ampak težko verjamem, da ni table za razvrstitev. Še vedno je bila pred takimi krožišči.
Bolj pogosto pa taki kot si ti, ki ne razumejo pravil vožnje v krožišču, v takem primeru prevozijo polno črto in gasa dalje mimo izvoza.
In ni krivo to, da pred krožiščem ni table, kam se mora kdo razvrstit, (kot primer v šenčurju) saj je zakon jasen, da na zunanji pas sme samo tisti, ki gre na najbližjem izvozu ven.
Krivo je nepoznavanje pravil.
Verjamem, da so tako kot pišeš marsikoga učili v šoli in mu oprali možgane, ampak zakon, ki je edini merodajen pravi drugače.Kolikokrat ti mora človek povedati, da je v rondojih čisto lepo dovoljeno krožiti po zunanjem pasu? (če so narisane prekinjene črte)
NI PA DOVOLJENO prevoziti polne črte seveda, kot velja splošno pravilo o talnih označbah.
Če je klasični rondo s prekinjenimi črtami, smeš krožiti v njem do nezavesti če ti ugaja. V takem rondoju smeš tudi narediti napako in ga obkrožiti po zunanjem pasu, da najdeš primeren izvoz. Menda je jasno da nismo otroci ki bi se do nezavesti furali v njem kot na ringelšpilu
Rondo v Šenčurju ima res kratko polno crto na izvozu, in nima znaka za razvrstitev (sodec po streetview) ampak vse ostalo je pa 100x bolje kot kasneje brniski.potem je to očiten zajeb projektanta. bistvo turbo krožišč je v tem, da so pred uvozom vsi pasovi izrecno označeni, kam vodijo, saj kasneje ne moreš več menjati pasov
Verjamem, da so tako kot pišeš marsikoga učili v šoli in mu oprali možgane, ampak zakon, ki je edini merodajen pravi drugače.
DemzKolikokrat ti mora človek povedati, da je v rondojih čisto lepo dovoljeno krožiti po zunanjem pasu? (če so narisane prekinjene črte)
NI PA DOVOLJENO prevoziti polne črte seveda, kot velja splošno pravilo o talnih označbah.
Če je klasični rondo s prekinjenimi črtami, smeš krožiti v njem do nezavesti če ti ugaja. V takem rondoju smeš tudi narediti napako in ga obkrožiti po zunanjem pasu, da najdeš primeren izvoz. Menda je jasno da nismo otroci ki bi se do nezavesti furali v njem kot na ringelšpilu
Demz
Z mirsijem zahtevava prepoved krozenja po zunanjem pasu, ce so vecpasovni uvozi in izvozi. Ker ce dovolis krozenje ponzunanjem pasu, nima smisla delat vec pasovne izvoze in uvoze.
Pravzaprav js mislim, da je krožemnje po zunanjem (v dvopasovnih krožiščih) že sedaj z zakonom prepovedana - vsaj jaz si to tako razlagam.Demz
Z mirsijem zahtevava prepoved krozenja po zunanjem pasu, ce so vecpasovni uvozi in izvozi. Ker ce dovolis krozenje ponzunanjem pasu, nima smisla delat vec pasovne izvoze in uvoze.
A sedaj se boste pa izgovarjali da spadate med tiste tri izjeme LOL. Niste vozniki traktorja s prikolico, ni nesreče ali okvare na notranjem pasu, ni prometna ureditev, ki je spremenjena z znaki tokrat drugačna,...Poglej priponko 48232
Izrecno v 2. točki 60. člena to ne piše. Laho ostaneš na zunanjem iz treh razlogov. Zdaj na Žalah boš recimo težko rekel, da je krožišče premajhno, da bi šel na notranji pas, po drugi strani pa je zaradi gostote prometa komot situacija takšna, da to ni mogoče in se pač voziš po zunanjem.
Bolj sporno kot razvrščanje na x pas v rondoju, se mi zdi to, da nekateri zapustijo krožišče iz notranjega pasu tam kjer to ni s talnimi oznakami dovoljeno.
Lahko pa vsak poda pobudo za spremembo x zakona z jasno obrazložitvijo zakaj pri ustreznem ministrstvu