Tudi z zakonom.Z zakonom ne, z logiko pa. Ce se cesta nadaljuje v dvopasovnico!
Saj po starem zakonu o resevalnem pasu jim je tudi uspelo 3 vozila siroka po tri metre postaviti vstric na 7.5m sirine AC.
David Coperfield je amater za nase prometne strokovnjake..
Fail.problem je, ker ti citiraš samo pol člena v zakonu, pa ga potem narobe interpretiraš:
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas ..., razen če ... mu prometna situacija tega ne dovoljuje ....
torej konkretno v rondojih, ki imajo dvopasovni uvoz, če dve vozili vzporedno zapeljeta v krožišče, tistemu na desni prometna situacija ne dovoljuje, da se razvrsti na levi-notranji pas in zato lahko legalno vozi naokoli po zunanjem pasu. v kombinaciji s tem pravilom:
42. člen (sprememba smeri in premiki z vozilom)
(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.
... bo torej za nesrečo kriv tisti, ki z notranjega pasu direkt zapelje ven in seka pas vozilu na desni, ki vozi vzporedno z njim po zunanjem pasu naokoli. to je lep primer slabo napisanega prometnega pravila, vse kar bi moralo pisati je "vozila, ki v dvo- ali večpasovnem krožišču vozijo po zunanjem pasu, morajo krožišče zapustiti na prvem izvozu, razen če prometna signalizacija izrecno ne dovoljuje drugače"
Piše ti v zgoraj citiranem zakonu, razen če ne greš na prvem izvozu ven.kje piše, da bi se moral že pred krožiščem razvrstiti na levi pas?
Meni to zena dela, ti pa ocitno s kolegi tovornjakarji pocnes na slike takih in drugacni decov…Sem ampak slovenskih strokovnjakov v krajinski arhitekturi ne prekosa noben na svetu. V temi o f1 imas eno poglavje nazaj slike od lewisa hamiltona pa si ga pejt na wc zdrk.at, da se mal sprostis.
Zakon pravi, da se moraš postavit na notranji pas, razen v primeru če greš na prvem izvozu ven. In zakon tudi pravi, da kdor ravna v nasprotju z določbo člena, se kaznuje z 80 eur kazni.
Prometna situacija pomeni da voziš šleper, avtobus..., ki ne zvozi takih krivin, ne pa da si tolk nesposoben, da se ne znaš dovolj zgodaj pred krožiščem postavit na levi pas.Kakorkoli ti smeš peljati cel krog po notranjem pasu po trenutno veljavni zakonodaji. Je tudi logično, da ti morda zaradi prometne situacije ne uspe izvesti manevra varno, ustaviti se pa seveda ne smeš.
Lahko je razlog bolj v tem, da so pasovi loceni s polno crto, katere pac ni dovoljeno preckati.V tomacevem so 4 uvozi in pasovi. Pa se je narod kar navadil da ne skačejo cez pasove v samem rondoju
Še 1x.... citiraj člen, ki to prepoveduje. Ne kaj si ti misliš, ampak citat kjer je izrecno napisano, da je prepovedana vožnja po zunanjem pasu mimo izvoza.Ja, po notranjem pasu smeš peljat krog, ne smeš ga pa po zunanjem, kot nekateri tu trdijo.
Saj to je narobe, ker ni prepovedana. Tako kot je v vecini podobnih krozisc. Ali vsaj svpolno črto, alinpa celo z lezecim robnikom.Še 1x.... citiraj člen, ki to prepoveduje. Ne kaj si ti misliš, ampak citat kjer je izrecno napisano, da je prepovedana vožnja po zunanjem pasu mimo izvoza.
Pa ne vlečite zaj tu not raznih mega križišč z talnimi označbami in tablami itd.
Navadno malo dvopasovno krožišče brez posebnih tabl za razvrščanje in črtkano črto v sredini. Kje v zakonu je prepovedana vožnja po zunanji špuri?
Druga kritična situacija nastane, ko voznik, ki vozi po zunanjem prometnem pasu, z vožnjo nadaljuje do naslednjega izvoza. Vožnja po zunanjem prometnem pasu v večpasovnih krožnih križiščih načeloma ni dovoljena, vendar zakonsko ni prepovedana, kar pomeni, da bi v takšni situaciji voznik, ki je krožno križišče zapustil neposredno iz notranjega pasu, tudi odgovarjal za nastanek prometne nesreče.