Citroen C5

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Konc koncev pa vsak avto je strošek.
Jaz sem za svojo vectro zmetal 2,5k € dons pa jo prodajam za 2k€ + da sem jo preplačal ob nakupu.Zanjo sem dal 750 k SIT 2 leti nazaj.
Smeh a.

Razmišlam da bi jo zvozil do konca pa na odpad.
Lahko bi še počakal z nakupom, samo ne zadolgo.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Problem škripanja je v tem, da se med zavorno plošico in tistim tankim plehnatim delčkom nabere prah in svinarije in zato škripa. Enkrat sem prebral, da baje pomaga to, da v ploščico z žagico za želez zarežeš 3 mm rez in baje je problem rešen.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Toni je še vedno zakon in fer mehanik. Roko na srce pa je potrebno priznati, da pa ga mladi mehaniki pri njemu včasih biksajo, ker preveč hitijo (preveč dela). Toni jim seveda ne more stati za hrbtom, ker ima sam PREVEČ dela. Pač rečeš, da želiš, da ti dela ta in ta mehanik, pa je stvar rešena. Čakalna vrsta je itak teden ali 14 dni.

Glede servisa. Pravijo tako, da je garancija 250.000 kilometrov, to pomeni, da bo lahko še tudi pri 300.000 vse OK, lahko pa ne. Treba je pač vedeti, da je Citroen z prihodom C5 uvedel novo azotne krogle, ki naj bi imele daljše življensko dobo. Če smo čisto natančni so te nove azotne krogle dobile čisto zadnje Xantije. Slaba stran teh novi azotnih krogel je to, da jih ni mogoče polniti (stare se dajo), dobra pa pač to, da zdržijo dlje in da potem takem ni potrebe po polnjenju. Točno ceno za C5 azotne krogle ne vem, ampal manj kot 100€ verjetno ni. V glavnem osebno dvomim, da bi bilo potrebo kaj popravljati na podvozju pri 200.000 km prej kakšna sklopka in seveda zavorni diski.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Koliko teh azotnih krogel pa ima C5, navaden in s sport opcijo?
Koliko stane servis filtra sajastih delcev?

lp
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Koliko stane servis filtra sajastih delcev?
dolivanje aditiva je okrog 200€, menjava se mi zdi 700-800€...nism čist sigurn
confused-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.946
2.240
113
v politiki gvoriš o totalnem razpadu sistema in jamraš kako si ne moreš privoščiti stanovanja tukaj pa kupuješ avto ki popolnoma presega potrebe... kupuješ velik družinski avto a po drugi strani praviš da familije še nekaj časa ne bo ker si jo ne moreš privoščiti... skratka kaj naj rečem da te ne užalim preveč...
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
V glavnem osebno dvomim, da bi bilo potrebo kaj popravljati na podvozju pri 200.000 km prej kakšna sklopka in seveda zavorni diski.

Tako ti rečejo tudi na servisu preden števec kaže 200k...
evil.gif
Potem pa zavrtijo drugo stran plošče.
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Citat:
Uporabnik netko pravi:
v politiki gvoriš o totalnem razpadu sistema in jamraš kako si ne moreš privoščiti stanovanja tukaj pa kupuješ avto ki popolnoma presega potrebe... kupuješ velik družinski avto a po drugi strani praviš da familije še nekaj časa ne bo ker si jo ne moreš privoščiti... skratka kaj naj rečem da te ne užalim preveč...

avto bom nabavil da ga lahko imam za par let,ker mi trenutni avto dela preveč strokov.Ja bi mel družinski avto, ker bom počasi začel delati na naraščaju družine.Dodati moram 3k € in se mi ne zdi previsok strošek.Drugače bi si najraje kupil pasata karavana 02/03 letnik samo ga pod 10k € ne dobiš.Avto rabim nujno, ker brez njega imam odrezane noge.
Računal sem da z dizlom prišparam v 3 letih toliko da mi skoraj pokrije strošek nakupa.
Vse je zračunan v glavi.Treba pa bo začeti računati tudi za flet.
Kak večji rop bo rešil problem.
uf-1.gif
never or die
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik xmovc pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
V glavnem osebno dvomim, da bi bilo potrebo kaj popravljati na podvozju pri 200.000 km prej kakšna sklopka in seveda zavorni diski.

Tako ti rečejo tudi na servisu preden števec kaže 200k...
evil.gif
Potem pa zavrtijo drugo stran plošče.

Ja pri takih servisih od Citroena menda čisto res
evil.gif


Dobre servise lahko prešteješ na prste ene roke.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Če misliš rabiti kot družinski avto, je čisto v redu tudi navaden 2.0 HDi, npr. tak kot sem si ga ubodel jaz. Čeprav nekateri pravijo, da je nepremičnina, se da čisto normalno voziti, odpadejo pa stroški s tistim aditivom in filtrom. Končno pa ga lahko tudi čipaš na 100kW. Če otrok še nimaš in tudi psa ne, bi bil v redu tudi limuzinca, saj ima zadaj vrata. Prtljažnik se namreč odpre s šipo vred. Ravno danes ga peljem na redni servis pa lahko poročam.
Priporočam pa, da se izogibaš avtom iz uvoza, katerih je pri preprodajalcih verjetno 100%. Sicer ni rečeno, da so ravno vsi čisto zanič, kolikor pa sem gledal, so bili bistveno preveč zmahani za toliko km kot je bilo na števcu.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.732
113
Mogoce bom rekel zdej kako neumno... ampak ani tudi v citroenu tako, da nalogo vzmetenja opravlja zrak, amortiziranja pa hidravlika?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.732
113
Samo zato ker si napisal da majo MB, pa se kdo zracno vzmetenje. Tudi Citroen ga ma. Sam tko.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
MB je imel v najboljših avtih pred nekaj desetletjih prav citoenovo hidravliko. Ker Citroen ni želel prodati licence so potem nehali iz sodelovanjem in MB je bil prisiljen razvijati zračno vzmetenje, ki pa vsi vemo kako nezanesljivo je.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja itak, sej nikjer nisem trdil da citroen tega nima????

onemu drugemu pa: kako nezanesljivi pa so? imamo kak podatek ali smo pac pametni vsepovprek?

crashednburnt: Zbrisal žaljivke.
 
Nazadnje uredil moderator:

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Nekako razlika med zračnim in hidravličnim vzmetenjem je v temu, da nekej je pod pritiskom zrak, nekej pa olje ...

Citroen ima pod pritiskom olje in je zrak samo v zgornjem delu kugle, spodaj pa je olje ...

Pri zračnem imaš pa zračne mehe, ki radi puščajo ...

Odkriti, kje ti pušča olje ali zrak pa nebi razglabljal ... ko ti pušča olje imaš takoj spodaj lužo in veš, da ti hidravlika ne dela, pri zraku pa to ne ugotoviš takoj ... Plus če ti crkne hidravlična kugla pri Citroni se lahko komot na trdo pelješ do servisa, če ti pa meh crkne pa mislim, da morš kar lepo vleko priklicat ... Priznam, da sem vozil samo citrono s hidravliko (Xantia in BX), zračnega pa še nikoli ...
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ahmetu carju:
sam sem imel do pred dvema mesecema vectro dizel, kupil rabljeno, sedem let staro, vanjo zmetal 2k evrov in jo zamenjal za novo vozilo. ni se mi dalo več zahebavat.
zato nikoli več ne kupim rabljenega dizla, vsaj ne starejšega od dveh let (sploh ne, če zgodovina ni vsaj malo znana).
moj nasvet: starega dizla
ne-ne-1.gif
, razen če je lastnik znan.
lp in dober nakup.

ps onemu zgoraj. nisem čisto nič defekten, z mojimi udi vse okej in xantio sem čisto normalno vozil. kljub 198 cm višine. kolikor vem, avta itak ne voziš s stegnjenimi nogami.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Zanimivo, jaz imam tudi vectro dizel 7 let stara pa mi v 2 letih ni crknilo cisto nic.

Zgleda je veliko odvisno od tega koliko te prodajalci nategnejo... Ceprav so tudi mene nategnili ker so mi dali gume na avto starejse od avta
bonk.gif
Sem gledal samo profil, ki ga je bilo se dosti.

LP
 

citroncek

Zelenc'
20. jul 2017
1
0
1
Ima c5 letnik 2004,2.0 hd ,break in je včeraj kar naenkrat imel čuden kovinski zvok,ampak samo ko je topel,danes zjutraj ne,ko se je segrelo pa spet,drugače vse normalno Lauda. Kaj bi lahko bilo,dročnik,ventil,šoba...