Citroen C5

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz pa se vozim zdaj s fedrasto gajbo, pa se mi toži po hidravliki. okej, ta tanova fedra je še kolko tolko, ker je tudi od citroena, prejšnja oplova pa je bla trda ko sto mater. do doma mam slabo cesto in se pozna.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
do doma mam slabo cesto in se pozna.
To pa verjamem.
Zanimiva zgodbica: bil v Srbiji parkrat s Xantio in mi kolega govori kakšne slabe ceste imajo dol
confused-1.gif
. Še dobro, da nisem sedel zadaj, ker tam je bilo pa še huje.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
hehe, ni sans, se v drugih avtomobilih prav tako udobno vozis...air suspension
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Mislim spet primejamo nekaj čisto brez veze. Pokaži mi avto za normalno ceno, kjer se voziš tako kot v hidravliki. Ne mi zdaj zračno vzmetenje MB za 100.000 € in predvsem tako vzdržljiv. Moram meriti stvari z istimi vatli
smile-1.gif


Kar pa se tiče C5 in Xantije ... C5 je razočaranje čez gre iz Xantie na C5. Xantia serije 2 je bila in je še vedno ODLIČEN avto. Po toliko letih je še vedno atraktivna za pogledat, dočim C5 ... To se pač vidi kako pred časom je bil Citroen s svojimi izdelki, zdaj pa so v čistem povprečju in padajo in padajo in padajo .... čisti dokaz novi C5. Saj še ma nekaj šarma Citroena, ampak daleč premalo ... škoda.
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
rabljene recimo S klase si lahko privosci vsak smrtnik (drugo je potem vzdrževanje)
wink-1.gif
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
rabljene recimo S klase si lahko privosci vsak smrtnik ( drugo je potem vzdrževanje )
wink-1.gif
sam sebi si odgovoril, da ravno vsak smrtnik ne more...tko da tvoja trditev ne drži vode....
cool-1.gif
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
No ja saj s starimi hidravličnimi citroeni tudi ni dosti drugače glede vzdrževanja... Deli so zlatarsko dragi, ponaredkov ni, na dostavo pa čakaš od 14 dni navzgor. Z vidika entuziastov pa je popolnoma vseeno, ti bodo pač prikazali, da je vzdrževanje enega in drugega napol zastonj.
stupid-1.gif
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
kako se pa da elektronika pogledat če je vredu.
A so kaki dodatni stroški zaradi hidravlike.Udobje mi kar prija.Do zdaj sem vozil vse trde avtomobile tko da bi bil to raj za mojo hrbtenico.
Potem pravite
motor =plus , poraba okrog 7 l.( samo jaz imam veliko mestne vožnje 90%) ker mi zdaj vectra žre 10l stroge center vožnje in 8,2 kombinerane vožnje.
elektronika = minus , a so to kake malenkosti(el. šipe,centralno..) ali hujše zadeve ( razni senzorji,računalnik)
podvozje = plus , to mi je kr všeč samo da nebo kakega večjega stroka zaradi tega.
notranjost = plus in minus , cheap plastika in srednje grda armatura,veliko prostora,udobni sedeži.dosti prostora med voznikom in sovoznikom.

na koliko se glavni servisi delajo.
Ali avtomatic menjalniki delajo probleme.
Kakšni stroški vzderževanja lahko nastanejo.(ostalo)
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Citat:
Uporabnik xmovc pravi:
No ja saj s starimi hidravličnimi citroeni tudi ni dosti drugače glede vzdrževanja... Deli so zlatarsko dragi, ponaredkov ni, na dostavo pa čakaš od 14 dni navzgor. Z vidika entuziastov pa je popolnoma vseeno, ti bodo pač prikazali, da je vzdrževanje enega in drugega napol zastonj.
stupid-1.gif

točno to, citroenovci so ista sekta kot hondaši.."puščice do gorba, pa ce totaln butl izpadem s svojimi izjavami"
crazy1.gif


in par dejstev - yantia je ena najbolj neudobnih avtmobileov za visoke voznike, ergonomija -1.
C5 - vse je kul ce ga ima penzonistični ata. Ce kdo zeli vec, se igra zacne lomit. Nikakva lega in smrtno nevaren v dežju. Vse po svoje. Pa te ki sem vozil so bili novi, še ne preveč razjahani. Verjetno sem citroenov videl in vozil, več kot ste jih tule nekateri na internetu vidli. In vse one legende ki jih eni nabijate na tablo je veljajo 20 let nazaj...danes pa tisto famozno hidravliko povozi skoraj vsako drugo podvozje...ravno zaradi tega razloga, ker je hudic samo drag nic pa kej dober, bo po novem samo v drazjih modelih. Pac bolj za foro ce mene vprasas.
wink-1.gif


Edini plus je- da je avto prostoren sploh karavan. in pa da se normalno dost lepo peljes. Za vse ostalo pa glejte drugam, pa tista puščična očala dol.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
>Nikakva lega in smrtno nevaren v dežju

No evo, spet si tako kot v drugem postu prej dokazal da nimaš pojma o pojmu. S to izjavo si brcnil tako mimo, da bolj nisi mogel. Malo si poglej lego na cesti recimo Xantije in drugih avtov in ti bo vse jasno, da pri hidravliki ne drži dejstvo, da so mehki avtomobili slabše glede držanja ceste. Če imaš ti občutek, da se avto nagiba, še ne pomeni, da je zgubil stik s podlago, toliko o tem.

Skratka nabijaš nekaj, katerih stvari sploh ne poznaš.

Pa ne mi govorit, da sem "Citroenovec" in butasta, da ne vidim drugega. Jaz rečem marsikakšno grdo na račun Citroena, lepo kritiziram materiala, šlamparijo, ampak nikoli pa mi ne bo en mulc govoril in solil pamet o tem kakšna je hidravlika in kako jo vsako drugo vzmetenje povozi. Govoriš bedarije skratka.

Aja, pozabil sem, da imaš z avti vsaj toliko izkušenj kot fantje z top geara, kjer veš, da pljuvajo vse francoze, ampak za C6 so priznali da nima konkurence v svojem razredu ... malo si poglej kako je nesel tako opevano BMW5 v vzmetenju.

Sicer pa ti nebi bil Diablo, če nebi govroril takšne oslarije.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Ko se je debata ravno razpredla na Xantie - kako se obnesejo 1.8 mašine, letnik 1998 in naprej? Koliko to pije?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
OK mašina, nič pretresljivega, nič slabega... poraba med 8,0 in 9,5 (seveda odvisno od noge). Če pa si želiš malo bolj dinamike pa je boljša 2.0 16V (tja okol 135km). Poraba je približno ista, mogoče celo malo manjša po mojih izkušnjah, potegne pa zelo zelo dobro
cool-1.gif


Slaba stran "bencinarjev" je po mojem malce bolj glasen in nenatančen menjalnik (lahko sem imel samo jaz takšne izkušnje), dizel zelo tih in natančen. Bodo mogoče potrdili ali pa ne kakšni drugi uporabniki.

V glavnem avto je enkraten, škoda da ga ne delajo več, takoj kupim novega!