Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
s svojimi 198 centimetri telesne višine sem brez večjih težav vozil xantio.
pol pa si fantič neenakomerno rasten.. ugibam: prekratke noge?
beri, sedež NE gre dovolj nazaj da bi lahko NORMALNA 180 cm visoka oseba imela noge v pravilnem vozniškem položaju. Zdej ce si ti defekten pa okej in se opravičujem.
Hm, 180 cm višine, se imam za normalnega. Enkrat naredil tudi cca. 2.500 km v treh dneh v tej kantici in izredno udobno in brez bolečin, položaj za volanom čisto OK.
Še mali komentar na ostale tvoje besede: športnost ni ravno odlika Citroenov (Xantije in C5), ampak če ga kdo kupi zaradi tega, potem je
. Vendar udobnost in požiranje svinjarij po cesti se pa lahko skrijejo vsi konkurentje (torej neposredni in ista generacija; ne mi metat naprej S600 letnik 98 full option ali pa najnovejše avtomobile prestižnih znamk). Sem že napisal zgoraj primer moje izkušnje. Aja, potem sem bil v Srbiji tudi z mojo trenutno kanto in enkrat prej še z Roverjem 45. Sorry, ampak živa groza. Medtem ko s Xantio kot po maslu.
Še odgovor na vprašanje o motorju 1.8 16v: zame odličen motor, relativno enakomeren (navora relativno ok tudi v nižjih vrtljajih) in pa precej varčen v Xantiji. Odlično.
Aja, a sem zato ''citroenar''?
PS: Še komentar na hidravliko le pri najboljših opremah v novem C5. Saj veš zakaj je to, a ne
(no, upam, da veš)?
Zato, ker ciljajo na flotne nakupe, katerim pa hidravlika in dražje vzdrževanje ter višja nakupna cena ni ravno po godu, a ne
?
Še tole: me pa tudi mene še nekaj zanima pri C5.
Večina jih ima okrog 120-130k km. Vendar pozabimo km, recimo da so prevrteni. Koliko bi moral skeširat za en orenk servis, s katerim bi poštimal podvozje, da bi bilo vsaj za naslednjih 100k km mir. Kolikor se spomnim se je servis zahteval pri nekje okrog 200k km, kaj se je takrat naredilo in koliko to pride. Namreč tudi meni so malce tile C5 zapeli za oko, čeprav me obupna plastika in izdelava konkretno moti. Drugo pa še stroški vzdrževanja in pa ne ravno najbolj varčen dizel. A je Jerovšek (vsaj zdi se mi) v Grosuplju še vedno najboljši serviser?