Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:Imaš spomin zlate ribice, ampak naj ti bo, tako ti vsak dan zveš kaj novega.
Drugi tvoj biser je pa uporaba solne kisline na kovini.
Žveplo je v obeh primerih gorljivo in ne spaja s kisikom v naprimer SO2Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:
a) 3.5 l (low saps) olja v motorju
b) 6 litrov nafte na 100km ki gre vsa v izpuh....in ima v primeru regular dizla tudi 10x vecjo vsebnost zvepla kot premium...?
Ti gupi, tebi še vedno ni jasno, da ni problem samo žveplo iz goriva.Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:
a) 3.5 l (low saps) olja v motorju
b) 6 litrov nafte na 100km ki gre vsa v izpuh....in ima v primeru regular dizla tudi 10x vecjo vsebnost zvepla kot premium...?
Žvepla zagotovi ne...Zamasen dpf je prav lepo poln ostankov zvepla
A tvoj 480KM Mustang gre pa na vodo?Ravno danes mi je en BMW -pa niti ne prav star solidno regeneriral svoj DPF v mojo odprto čelado pri speljavanju pri semaforju..mogoče je pa bil celo brez..v glavnem, vse sorte kante se vozijo po naših cestah.
Ta je že imel svoj DPF v Bosni.Ravno danes mi je en BMW -pa niti ne prav star solidno regeneriral svoj DPF v mojo odprto čelado pri speljavanju pri semaforju..mogoče je pa bil celo brez..v glavnem, vse sorte kante se vozijo po naših cestah.
Saj pravim, da dvomim, da ga je sploh imel.Ta je že imel svoj DPF v Bosni.
Če regenerira se nič ne kadi za njem ampak samo malo bolj po zažganem smrdi.
bil danes pri auspuh mehankarju...
je rekel, da je običajno, da se nekje v 3 letih spet zapaca. je še rekel, da je adblue en večjih krivcev za zapacanost in da je to itak ena večjih traparij v izpuhih. Ampak tko imamo. Da imamo lahko zelene avtoceste.
je pa rekel, da so ravno te dni dobili okrožnico, da se s 1.1.2025 pričenja merjenje sajastih delcev, kar bo kar težava za vse, ki so odstranili dpf, saj bo cena še precej zrasla, ko bo to javno uradno.
Uff če bodo pa tole resno začeli testirati, bo pa pomoje 20% avtov padlo.... pa ne samo zarad odstranjenih DFP filtrov... OD delno delujočih filtrof, zabasanih EGR, slabo izgorevanje, pa pojebe naprej.... starih kant, ki se jim črno kadi na polno....
Tole bo raj za izpušne specialiste... najprej dol, cez x let nazaj gor filtre
To ne bo tako enostavno, bo treba še prečipat ekuje....kar veselje. Verjetno nihce ne hrani original mape....
Ko ustaviš če se sliši ventilator laufati je potem bolje počakati z ugašanjem avta, ali ne? Da ne prekineš regenaNekaj višji vrtljaji v prostem teku, spremenjen zvok motorja (moraš biti malo čudak, da slišiš ), pa če imaš avtomatika, ti vozi v eno nižji prestavi.
Pa ko izklopiš motor in prekineš regeneracijo, potem običajno na polno ventilator nabija par minut, da se kaj ne vžge.
ok, kaj pa recimo ta scenarij - regen dela, ugasneš avto, slišiš ventilatorje. opraviš, kar imaš za opravit, par minutk, zalaufaš avto in se pelješ naprej - nadaljuje z regen ali pač ne?Ko ustaviš če se sliši ventilator laufati je potem bolje počakati z ugašanjem avta, ali ne? Da ne prekineš regena