Čiščenje DPF

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.890
5.452
113
Pojma nimam kak ventil je to?

1ND-TV dvomim da ga ma..... 1KZ-TE pa še tolk manj :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: zino

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
ventil na dizlu na visokotlačnem vodu, nekih 320€ pride, pa vsaj 40 avtov sem do sedaj naredil.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.067
789
113
Če ti ga senzor biksa dobiš famozni
1655468808873.png
na display, za vse novejše avte je dobro, da imate ELM 327
1655468898506.png
senzor v povezavi s Car Scanner Android aplikacijo, da vsaj avto zaženeš, če ti en jajc od senzorja crkne, da se sam pelješ na servis.

Oz., da vsaj veš s pomočjo Googla, kaj za vraga je crknilo in ali je za peljat dalje ali je za klicat pomoč.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.603
1.232
113
Dpf sam očisti saje. Pepel, ki se nabira, nikoli ne izgori. Prej ali slej je potrebno ciscenje ali menjava
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
Dpf sam očisti saje. Pepel, ki se nabira, nikoli ne izgori. Prej ali slej je potrebno ciscenje ali menjava
pepel mora bit dovolj majneh, da lahko zapusti dpf membrano. majhnega pa naredi učinkovita regeneracija.
dokaz za tole je: pri novem avtu crkne senzor olja avtomatskega menjalnika, posledično ni regeneracije in je dpf zabasan in avto daje v rezervni program. senzor se zamenja, pride do regeneracije in potem se dpf sčisti. avto je imel pri tem primeru 40.000, dpf pa še zdaj pri 475.000 kr dela brez problema. torej 7 let že dela brez da bi vedel da imaš dpf. po tvoji logiki pa to ne bi bilo možno. tak da...
komot pa lahko po želji vsaki pet let zamenjaš dpf ali pa ga daš fizično sčistit.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
pepel ne zapusti filtra....
luka51 , kam pa po tej sliki potem gredo saje oziroma pepel? 605310baa78f762c426e.jpeg
pepel ne zapusti filtra samo ob nepravilnem delovanju.
če bi pepel konstantno ostajal v filtru, filter ne bi zdržal dve leti vožnje.
Če pa ti trdiš drugače, pa tudi prav.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.603
1.232
113
Kolicino pepela (vsaj pri avtih PSA) avto ne meri, ampak ocenjuje (glede na stevilo regeneracij)....se pravi da ni mozno, da bi pepel se praznil med voznjo. Pri meni je denimo pri 140.000 prevozenih (samo mestna voznja) diagnostika kazala 30% zamasenost s pepelom
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.890
5.452
113
luka51 , kam pa po tej sliki potem gredo saje oziroma pepel? 605310baa78f762c426e.jpeg
pepel ne zapusti filtra samo ob nepravilnem delovanju.
če bi pepel konstantno ostajal v filtru, filter ne bi zdržal dve leti vožnje.
Če pa ti trdiš drugače, pa tudi prav.
Iz slike....

Dvomim da se ves C (črne kuglice-ogljik) pretvori v CO2...?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
Ne vem, morda nima kataliticnih, ima pa neko strukturo, ki se verjetno obrablja? In ja, pepel ne zapusca dpfja ampak se nalaga
poglej si slike, ki sem jih pripel. dpf ni nič druga, kot neka blokada kjer se nebirajo trdi delci. ko le ti zgorijo in se zmanjšajo potujejo skozi membrano v drugo cev, kjer jih izpiha. torej v fpdju ni nkakršnih kemičnih procesov kot je recimo v katalizatorju, le navadno izgorevanje in nima nobenih katalitičnih, le navadno satovje.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
Kolicino pepela (vsaj pri avtih PSA) avto ne meri, ampak ocenjuje (glede na stevilo regeneracij)....se pravi da ni mozno, da bi pepel se praznil med voznjo. Pri meni je denimo pri 140.000 prevozenih (samo mestna voznja) diagnostika kazala 30% zamasenost s pepelom
glej ježek, ne bom se s tabo prepiral. noben avto ne ocenjuje glede na število regeneracij, ampak meri pretok zraka, in iz tega izračuna zasičenost. toliko iz moje strani. očitno si tak pametn, da vse veš, zato ne rabiš tukaj na forumu spraševat.
baj baj.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.603
1.232
113
Pretok zraka omejujejo predvsem saje. In saje zgorijo, ce regeneracija dela. Ostaja pa pepel. Ki ne izgoreva in se kopici. Verjetno ga odnese ven ce se regeneracija ivaja redno in v celoti, ce pa avto ne vidi daljse voznje nikoli, zacne pepel zastajati. Ne vem vsega, vem pa marsikaj. Sprasujem pa samo po izkusnjah s ciscenjem (ce je ociscen dpf enak novemu) in nic drugega. Seveda pa je zanimiva tvoja navedba da se da ocistit za 15€ brez demontaze. Dela to tudi na avtih z adblue?
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Zino ne bodi preveč pameten če o stvari nimaš pojma.
Če bi šel pepel ven bi bil dpf večen. Tako ima pa tudi DPF življenjsko dobo glih zaradi pepela, ki ne gre ven. Ker delci v izpuhu niso vsi taki, da zgorijo.

Lahko pa uporabiš ta link in si prebereš kaj več če že ne verjameš.

Ampak ker tega nisi do sedaj nardil kot vidimo ti bom pomagal:
- https://www.ctscorp.com/products/se...edge-base/understanding-differences-ash-soot/
- https://dieselnet.com/tech/dpf_ash.php
- https://redfoxresources.com/blog/dpf-ash-disposal/dpf-ash-disposal-what-you-should-know/
 
Nazadnje urejeno:

jezek

Guru
24. jul 2008
2.603
1.232
113
Jaz sem svojega snel in opral, ker niti 2 prisilni regeneraciji nista pomagali. Saj je bilo skoraj nič, pepela pa sem natresel ven za en 2deci kozarček. Nato sem s kopeljo v bazi ocistil žveplo in ostanke saj, s kislino pepel in na koncu vse spral z vodo. Zdaj dela.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.157
2.256
113
Drži, tudi jaz ne bom pametoval ampak kolikor sem si jaz zapomnil ko sem študiral te zadeve (pa sem kar veliko prebral) se pri regeneraciji ustvarjajo saje ki se nalagajo v DPF filtru, ko se teh saj nabere dovolj je filter za stran oz. ga po domače odpreš, počistiš, seveda takrat še tudi satje daš ven zažgat in si zopet dober. Dopuščam možnost da je to kakšna nova tehnologija DPF-a kar razlaga zino. Kot je nekdo pomenil, tudi na mojem A6 (2016 letnik) ti računa v procentih zabasanost filtra oz. se točno ve koliko gramov je že kritična meja. Te grame odpadnega pepela pa mislim da ti enostavno računa glede na število regeneracij.