Večinoma plačane reklame.a teli dodatki gorivu ne delujejo? tud preventivno?
k youtube je poln teh nekih "testov" dodatkov.. dpf.. injektor cleanerji
pepel mora bit dovolj majneh, da lahko zapusti dpf membrano. majhnega pa naredi učinkovita regeneracija.Dpf sam očisti saje. Pepel, ki se nabira, nikoli ne izgori. Prej ali slej je potrebno ciscenje ali menjava
to sprašuješ za dpf ali katalizator? ker dpf namreč nima katalitičnih elementov.Zanima me ce je kdo cistil pri npr 200.000 in nato prevozil se 100.000, ali se kataliticni elementi obrabijo?
pepel ne zapusti filtra....pepel mora bit dovolj majneh, da lahko zapusti dpf membrano. majhnega pa naredi učinkovita regeneracija.
luka51 , kam pa po tej sliki potem gredo saje oziroma pepel? 605310baa78f762c426e.jpegpepel ne zapusti filtra....
Ne vem, morda nima kataliticnih, ima pa neko strukturo, ki se verjetno obrablja? In ja, pepel ne zapusca dpfja ampak se nalagato sprašuješ za dpf ali katalizator? ker dpf namreč nima katalitičnih elementov.
nas lahko o tem malo podučiš?pepel ne zapusti filtra....
Iz slike....luka51 , kam pa po tej sliki potem gredo saje oziroma pepel? 605310baa78f762c426e.jpeg
pepel ne zapusti filtra samo ob nepravilnem delovanju.
če bi pepel konstantno ostajal v filtru, filter ne bi zdržal dve leti vožnje.
Če pa ti trdiš drugače, pa tudi prav.
DPF – filter trdih delcev | DPF-ciscenje.si
Delovanje DPF filtra, težave, ki se pri delovanju pojavijo in rešitve, ki se jih lahko poslužujete! Vse na enem mestu! - Novak, izpušni sistemiwww.dpf-ciscenje.si
poglej si slike, ki sem jih pripel. dpf ni nič druga, kot neka blokada kjer se nebirajo trdi delci. ko le ti zgorijo in se zmanjšajo potujejo skozi membrano v drugo cev, kjer jih izpiha. torej v fpdju ni nkakršnih kemičnih procesov kot je recimo v katalizatorju, le navadno izgorevanje in nima nobenih katalitičnih, le navadno satovje.Ne vem, morda nima kataliticnih, ima pa neko strukturo, ki se verjetno obrablja? In ja, pepel ne zapusca dpfja ampak se nalaga
o tem, koliko se v praksi pretvori ti jaz ne morem. v njihovi teoriji bi se naj vse.Iz slike....
Dvomim da se ves C (črne kuglice-ogljik) pretvori v CO2...?
glej ježek, ne bom se s tabo prepiral. noben avto ne ocenjuje glede na število regeneracij, ampak meri pretok zraka, in iz tega izračuna zasičenost. toliko iz moje strani. očitno si tak pametn, da vse veš, zato ne rabiš tukaj na forumu spraševat.Kolicino pepela (vsaj pri avtih PSA) avto ne meri, ampak ocenjuje (glede na stevilo regeneracij)....se pravi da ni mozno, da bi pepel se praznil med voznjo. Pri meni je denimo pri 140.000 prevozenih (samo mestna voznja) diagnostika kazala 30% zamasenost s pepelom