A to s 1.1. je spet neka zgodbica rekla kazala, a naj bi to bilo resno? Če ja, potem bo najbrž kmalu cel pomp v medijih.
No dpfji se masijo tudi na avtih brez AB in pa AB ni neumnost saj kar lepo opravlja svoje delo. Daj si ribiski stolcek zraven auspuha kakega BlueHdi pa vohaj....lahko tudi z belim robckom mal po cevi povleces....pa bos videl. Dpf masijo pac kratke voznje, slaba nafta in pa okvare motorja, navadno kak injektor ki ni vec v top stanju. Spucaj, goni in tankaj premium dizeljn pa bo.
Komaj čakam, res, toliko pametnjakovičev, ki kupujejo dizle ker "manje troši", pa EGR, DPF in AB dajo ven ker "to sam blukera mutor da ne more dihat"...
Res me zanima, kaj se bo zgodilo takrat.
Vešda bodo, še za gume nimajo, pa bo 1k+ za dpf ali 2k za AB...ali bojo prodal, ali pa nazaj vgradili tele elemente.
Ve kdo, kakšna je trenutna cena dpf-ja?
Lahko da je posodobljen SW, ali pa prej nikoli niso bili izpolnjeni pogoji za redni regen. Mi je pa cudno da se ti tako po ciscenju prizgalo. Koliko km si pa prevozil od servisa? In kaj je servis sploh naredil? Sploh kaj?hja... res je, da imam 10km regionalke, večinoma 30-40m/h... povprečna hitrost v kombiju je okol 30 se mi zdi. mogoče je res to problem. Ok, se grem 2x-3x na teden še v lj po ac, samo to je 20min AC pol pa spet jahanje po lj...
Zanima me tud, zakaj mi zdej kaže lučko za DPF, in obvestilo, da dela DPF cleaning in da naj ne ustavljam vozila... Ampak prej v vseh teh 3 letih pa ni bilo nikoli tega opozorila. Ker če bi mi to napisalo med rednim čiščenjem, bi valda potegnil po AC še nekaj 10km, da se spuca...
Spet zlagaš meglo v kocke.Dpf masijo pac kratke voznje, slaba nafta in pa okvare motorja, navadno kak injektor ki ni vec v top stanju. Spucaj, goni in tankaj premium dizeljn pa bo.
Nismo nic obdelali, to je morda tvoja teorija. Navadno avti dobivajo vedno enako olje (bluehdi npr ineo first), pa je frekvenca regen na premium nafti 500km namesto prejsnjih 180. Ampak nekateri kar tupite svoje...Spet zlagaš meglo v kocke.
Enkrat smo to že obdelali, da za mašenje dpf-ja ni kriva nafta ampak olje s previsoko vsebnostjo SAPS elementov. Enim to še kar ni jasno in tupite svoje.
Saje zgorijo, saps elementi so pa negorljivi elementi in se kot sediment nalagajo in jih s sežigom ne spraviš stran. Pomaga edino mehansko odstranjevanje.
Ampak dejmo še naprej tankat premium dizel.