Čiščenje DPF

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Mene pa zanima še nekaj. Nantiktoku gledam nekega američana z ruskim naglasom, ki doliva v tank goriva dvotaktol. Trdi da motor lepše, mirneje laufa, da injektorji zdržijo dlje, ker se mažejo. Kaj pa recimo dvotaktol pomeni za dpf? Izgori enako kot nafta, ali po nekaj tankih lahko pričakuješ lučko na armaturki?
Moj mehanika pravi, da je imel par primerov z uničenimi šobami po vlivanju Antigripante 25. Baje dve varijanti obstajata?
Pri 2T zaenkrat nisem imel težav in baje zgori in ne pride do DPF filtra. Mora pa biti mineralni in ne sintetični. Eni priporočajo tudi 2T za ladijske motorje, ker čistejši in manj je saj.
 
  • Haha
Reactions: nemenabijat

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
AG je v dveh variantah. Za moderne CR dizle z visokimi pritiski v CR je samo Premium ok
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
2taktol se je vlival samo zaradi pump, ki so sicer ribale. Mislim da novejse pumpe nimajo vec teh tezav. Zato 2taktol NE v avto z dpf
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Kot zanimivost.. za turbinski motor moram delati 2% mešanico 100% sintetičnega fc/fd olja in nafte/kerozina, popolnoma nič ne kadi. Ne vem pa, ali spada pod 2T ali 4T.
Za 2T motor za čoln je zahtevano popolnoma drugo olje tcw3, ki pa rad kadi. Delovne temperature so drugačne, zato tudi ne smeš v 4T motorje vlivati olja za zračno hlajene motorje in obratno.
Ali v modernem dizlu dodan 2taktol lahko škodi bolj kot koristi, bo večna debata. Bolj koristi čista nafta brez biodizla, ki prinaša svoje probleme.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.310
4.126
113
Kot zanimivost.. za turbinski motor moram delati 2% mešanico 100% sintetičnega fc/fd olja in nafte/kerozina, popolnoma nič ne kadi. Ne vem pa, ali spada pod 2T ali 4T.
Za 2T motor za čoln je zahtevano popolnoma drugo olje tcw3, ki pa rad kadi. Delovne temperature so drugačne, zato tudi ne smeš v 4T motorje vlivati olja za zračno hlajene motorje in obratno.
Ali v modernem dizlu dodan 2taktol lahko škodi bolj kot koristi, bo večna debata. Bolj koristi čista nafta brez biodizla, ki prinaša svoje probleme.
Najboljše je, da tankaš HVo100 sintetični dizel.
Problem rešen..


Dvotaktol pa kurilno olje pa so tema za kaj drugega..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
. Delovne temperature so drugačne, zato tudi ne smeš v 4T motorje vlivati olja za zračno hlajene motorje in obratno
Pri 4T ne obstaja olje za zračno in vodno hlajene.....obstaja samo common sense da so določene (gostejše)gradiacije primernejše....oz olja z visjim HTHS količnikom

Ali v modernem dizlu dodan 2taktol lahko škodi bolj kot koristi, bo večna debata. Bolj koristi čista nafta brez biodizla, ki prinaša svoje probleme.

Biodizel načeloma izboljšuje samo mazljivost nafte kateri so odvzeli žveplo (ULSD nafta)..
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.310
4.126
113

Malo za prebrati
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Moj mehanika pravi, da je imel par primerov z uničenimi šobami po vlivanju Antigripante 25. Baje dve varijanti obstajata?
Pri 2T zaenkrat nisem imel težav in baje zgori in ne pride do DPF filtra. Mora pa biti mineralni in ne sintetični. Eni priporočajo tudi 2T za ladijske motorje, ker čistejši in manj je saj.
Seveda, ker so verjetno vlivali AG25 v common rail sistem. Za common rail je AG12. Nekaj dražji sicer.
Je pa res, le kateri “Alteraš” pameten kot 100 hudičev bo šel brat navodila. Še huje pa je, ko ti v avtotrgovini tiščijo AG25. Ko mu rečeš, da to ni za CR in naj naroči AG12 pa čukasto gleda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Po logiki bi rekel samo da je razlika....da je potem AG12 redkejši...glede na to da ima CommonRail 2000barov v sistemu....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Moj mehanika pravi, da je imel par primerov z uničenimi šobami po vlivanju Antigripante 25.
Ni edini. direkt na filter prikloplen in laufaš dokler, ga ne porabi liter, samo iberlauf nesmeš v kesl nazaj poslat ampak v isto posodo. Že marsikatero šobo rešil pred razdiranjem. To je v primeru nekih "rahlih" težav, ko je hin je hin, takrat pomaga samo obnova ali druga šoba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero