Čiščenje DPF

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Imam eno vprašanje za sodelovca. Vozi pežoja 508 2.0 HDI, 180KM (al neki tazga) in ima kar nekaj problemov s tem avtom. Situacija je taka, da avto enostavno ne gre tako, kot bi mogu it za te konje (in je tudi šel v svojih zlatih časih). Prazen še nekako, kukr ima pa prikolico ne gre pa nikamor in tudi temperatura motorja začne naraščati, če ga ravno ne špara. In tudi menjalnik ne šalta, tako kot bi mogu. Ga je že imel na servisu na Viču in jim na testerju ne pokaže nobene napake. A je možno, da bi bil DPF zabit in ne bi pokazalo nobene napake? Kak mesec nazaj so mu menjali neko črpalko za FAP , ker mu je ven vrglo neko napako. Sedaj napake ni nobene, ampak avto je pa brez moči, na servisu se jim očitno ne da s tem ukvarjat, ker tester ne pokaže ničesar. Serviserji za čiščenje DPF filtrov se pa tudi otepajo poseganja, če ne pokaže tester, da je DPF zabit.

Ima kdo kako idejo, ali pa pozna strokovnjaka za HDI motorje LJ- z okolico??
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Dvomim da je dpf krivec, ker navadno je ravno obratno (lučka teži, avto pa gre normalno). Tu je lahko en kup razlogov, jaz bi zacel pri turbini (ce je variabilna lahko stekajo lopatice, sicer wg ventil, dostikrat je zanic vakumski aktuator, ali pa samo kaka vakumska cevka pocena/sneta. Ker pa pises da se avto pregreva, je zadeva lahko bolj kriticna. Jaz bi sel na blef od mehanika do mehanika, saj kakega dobrega v Slo ne poznam. Morda pa celo obiskat kakega tunerja, saj navadno vedo vec o motorjih kot serviserjih. (Medklic: ta motor je top za navijanje na nekih 230 konjev....)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Dva nepooblascenca sta sicer Dovjak (Razori) in Krošelj (Škofljica) ki dosti sraufata hdi, ampak ne vem kako uspesno....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
In ce se je napaka pojavila sele po menjavi Eolys pumpe so lahko kaj tam zajebali. Npr da daje prebogato mešanico (masina tece na pregosto mesanico) ali pa da so dali napacen Eolys (so 3 ali 4 vrste, nekatere nekompatibilne). Ne vem pa ce to lahko vodi v izgubo moci. Sicer je malo privleceno za lase, a morda bi kak lep dizel injector cleaner ali turbo cleaner kaj pomagal...
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.477
3.588
113
Imam eno vprašanje za sodelovca. Vozi pežoja 508 2.0 HDI, 180KM (al neki tazga) in ima kar nekaj problemov s tem avtom. Situacija je taka, da avto enostavno ne gre tako, kot bi mogu it za te konje (in je tudi šel v svojih zlatih časih). Prazen še nekako, kukr ima pa prikolico ne gre pa nikamor in tudi temperatura motorja začne naraščati, če ga ravno ne špara. In tudi menjalnik ne šalta, tako kot bi mogu. Ga je že imel na servisu na Viču in jim na testerju ne pokaže nobene napake. A je možno, da bi bil DPF zabit in ne bi pokazalo nobene napake? Kak mesec nazaj so mu menjali neko črpalko za FAP , ker mu je ven vrglo neko napako. Sedaj napake ni nobene, ampak avto je pa brez moči, na servisu se jim očitno ne da s tem ukvarjat, ker tester ne pokaže ničesar. Serviserji za čiščenje DPF filtrov se pa tudi otepajo poseganja, če ne pokaže tester, da je DPF zabit.

Ima kdo kako idejo, ali pa pozna strokovnjaka za HDI motorje LJ- z okolico??
Tiste pajace na tej avtohiši sem jaz pošolal pred mnogimi leti. Imel sem isti problem, s to razliko, da se je pojavil, po servisiranju avta. Menjali so vse živo, auspuh dol jemali, interkuler menjali, turbino šraufali,... ni da ni. Sem jim že prvi dan rekel, naj zamenjajo senzor pretoka zraka in oni kao brihtni, ne ni to, tester ne pokaže nobene napake. Četrti dan se mi je strgal film, sprejemnika sem zvlekel v delavnico in mu s prstom pokazal kaj naj zamenja. Čez par ur so me klicali, da avto dela. Sama zgradba tega senzorja je taka, da ni nujno, da tester zazna napako.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.746
1.423
113
Pred menjavo senzorja, naj ga proba očistiti z namenskim sprejem.

Fejst pošpricaš in niti slučajno se ne dotikaš senzorja v notranjosti ohišja. Pustiš, da se povsem posuši in ga potem nazaj zmontiraš.

Sem imel problem na 1.6hdi pri 245.000km, da je avto občasno cukal oz. povsem izgubil moč, lučke za kakršnokoli napako nobene, na testerju vse ok.
Po čiščenju MAF-a z zgornjim sprejem je cukanje izginilo.

Tudi jezek-ov predlog glede cleanerjev ni slab in bi bilo vredno poskusit, ker ni nek velik € vložek.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Super, hvala za vsa priporočila in odgovore. Bomo drug teden skup glave vtaknil, pa še to preverili.

Res hvala!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Pred menjavo senzorja, naj ga proba očistiti z namenskim sprejem.

Fejst pošpricaš in niti slučajno se ne dotikaš senzorja v notranjosti ohišja. Pustiš, da se povsem posuši in ga potem nazaj zmontiraš.

Sem imel problem na 1.6hdi pri 245.000km, da je avto občasno cukal oz. povsem izgubil moč, lučke za kakršnokoli napako nobene, na testerju vse ok.
Po čiščenju MAF-a z zgornjim sprejem je cukanje izginilo.

Tudi jezek-ov predlog glede cleanerjev ni slab in bi bilo vredno poskusit, ker ni nek velik € vložek.
Dejansko okvare mafa tester nikoli ne pokaze in res he dostikrat krivec ravno slednji. Strosek je nekje do 100e. Enako nikoli ne pokaže napake solenoida turbine. Strosek cca 30. Vcasih se je dogajalo tudi da je bila nafta prevroca (pozabil kaj je krivec, mislim da grelec nafte dela ko nebi smel, ali pa samo senzor fuc). Ampak se enkrat, noben od teh razlogov naceloma ne bi smel povzrociti pregrevanja motorja. A vodo drži? Dobro bi bilo najti nekoga z Lexio, ker odčita na tone podatkov, samo zakopat se je treba v njih. In seveda jih razumeti.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Aja, pa dobro bi bilo vedeti ali avto meče v limp mode (popoln izpad turbine, avto gre zelo slabo, kot bi imel 40 konjev) in to traja do naslednjega zagona, ali pa moc zgublja in vraca (npr dostikrat se moc vrne z drkkanjem gasa (do daske in spustis in ponavljaš....). Ce se moc NE vrne je bil pogosto problem senzor pritiska skupnega voda (na 1.6 je bila ta okvara stalnica), za 2.0 nisem preprican. Mislim da v tem primeru celo pomaga odklop tega senzorja za test. Gre za vijaceno stikalo na enem koncu CR rampe, iz njega pa gre nek debelejsi konektor na racunalnik oz hobotnico.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
. Vcasih se je dogajalo tudi da je bila nafta prevroca (pozabil kaj je krivec, mislim da grelec nafte dela ko nebi smel, ali pa samo senzor fuc). Ampak se enkrat, noben od teh razlogov naceloma ne bi smel povzrociti pregrevanja motorja. .

S-Max.....pomojem da 2.0 TDCi (PSA derivat)...

Kaže prevročo nafto....cuka med vožnjo....in pa porabo ima abnormalno....

Posledično ne vem zakaj se ne bi mogel tudi pregrevat....?
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Šla tema v kürac, za pregrevanje je možni krivec vodna črpalka, sem že imel tak primer na 2.0 in 1.6 hdi, enostavno se osovina vrti v prazno, imel primer ko je bila tudi nova črpalka defektna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

henkl

Majstr
18. nov 2019
478
296
63
Potem smo na sistem priključili 17 let star renault scenic s pravilno vzdrževanim DPF filtrom. Mogoče bi lahko pričakovali drugačne rezultate, a izkazalo se je, da se je koncentracija trdnih delcev v izpuhu motorja v prostem teku gibala med 500 in 1.500 delci na kubični centimeter zraka. Rečemo lahko, je pojasnil Caserman, da iz izpušnega sistema, vsaj kar se tiče koncentracije trdnih delcev, prihaja čistejši zrak, kot pa ga motor sesa iz okolice. Podoben je bil tudi izid meritev izpuha forda tournea customa.
Evo stari dizli čistijo zrak:aplauz:
 

Mirc4u2c

Pripravnik
19. okt 2019
123
24
18
kaj pa za golfa 5 1.9tdi? Ve kdo zakaj hladen včasih "cuka" (zgubi moč za sekundo) prvih 100-500m potem je ok?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.414
9.692
113
EU
Naj prosi soseda, da dizelaša pusti na njegovem dvorišču s prižganim motorjem, v štandgasu, da mu lokalno prečisti zrak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: s_samotar