ja KJE??? smo že zadnjič imeli debato, v SLO ga ni, najbližji je na Fernetičih na ITA strani,
na skoraj celi Avstrijski Koroški ga ni...
Tiste pajace na tej avtohiši sem jaz pošolal pred mnogimi leti. Imel sem isti problem, s to razliko, da se je pojavil, po servisiranju avta. Menjali so vse živo, auspuh dol jemali, interkuler menjali, turbino šraufali,... ni da ni. Sem jim že prvi dan rekel, naj zamenjajo senzor pretoka zraka in oni kao brihtni, ne ni to, tester ne pokaže nobene napake. Četrti dan se mi je strgal film, sprejemnika sem zvlekel v delavnico in mu s prstom pokazal kaj naj zamenja. Čez par ur so me klicali, da avto dela. Sama zgradba tega senzorja je taka, da ni nujno, da tester zazna napako.Imam eno vprašanje za sodelovca. Vozi pežoja 508 2.0 HDI, 180KM (al neki tazga) in ima kar nekaj problemov s tem avtom. Situacija je taka, da avto enostavno ne gre tako, kot bi mogu it za te konje (in je tudi šel v svojih zlatih časih). Prazen še nekako, kukr ima pa prikolico ne gre pa nikamor in tudi temperatura motorja začne naraščati, če ga ravno ne špara. In tudi menjalnik ne šalta, tako kot bi mogu. Ga je že imel na servisu na Viču in jim na testerju ne pokaže nobene napake. A je možno, da bi bil DPF zabit in ne bi pokazalo nobene napake? Kak mesec nazaj so mu menjali neko črpalko za FAP , ker mu je ven vrglo neko napako. Sedaj napake ni nobene, ampak avto je pa brez moči, na servisu se jim očitno ne da s tem ukvarjat, ker tester ne pokaže ničesar. Serviserji za čiščenje DPF filtrov se pa tudi otepajo poseganja, če ne pokaže tester, da je DPF zabit.
Ima kdo kako idejo, ali pa pozna strokovnjaka za HDI motorje LJ- z okolico??
Dejansko okvare mafa tester nikoli ne pokaze in res he dostikrat krivec ravno slednji. Strosek je nekje do 100e. Enako nikoli ne pokaže napake solenoida turbine. Strosek cca 30. Vcasih se je dogajalo tudi da je bila nafta prevroca (pozabil kaj je krivec, mislim da grelec nafte dela ko nebi smel, ali pa samo senzor fuc). Ampak se enkrat, noben od teh razlogov naceloma ne bi smel povzrociti pregrevanja motorja. A vodo drži? Dobro bi bilo najti nekoga z Lexio, ker odčita na tone podatkov, samo zakopat se je treba v njih. In seveda jih razumeti.Pred menjavo senzorja, naj ga proba očistiti z namenskim sprejem.
Liqui Moly čistilo za senzor pretoka zraka Air Flow Sensor Cleaner, 200 ml | mimovrste=)
Čistilo Air Flow Sensor Cleaner, proizvajalca Liqui Moly, nežno in hitro očisti komponente tipala pretoka zraka bencinskih in dizelskih motorjev.www.mimovrste.com
Fejst pošpricaš in niti slučajno se ne dotikaš senzorja v notranjosti ohišja. Pustiš, da se povsem posuši in ga potem nazaj zmontiraš.
Sem imel problem na 1.6hdi pri 245.000km, da je avto občasno cukal oz. povsem izgubil moč, lučke za kakršnokoli napako nobene, na testerju vse ok.
Po čiščenju MAF-a z zgornjim sprejem je cukanje izginilo.
Tudi jezek-ov predlog glede cleanerjev ni slab in bi bilo vredno poskusit, ker ni nek velik € vložek.
. Vcasih se je dogajalo tudi da je bila nafta prevroca (pozabil kaj je krivec, mislim da grelec nafte dela ko nebi smel, ali pa samo senzor fuc). Ampak se enkrat, noben od teh razlogov naceloma ne bi smel povzrociti pregrevanja motorja. .
Kaj je?Šla tema v kürac, za pregrevanje je možni krivec vodna črpalka, sem že imel tak primer na 2.0 in 1.6 hdi, enostavno se osovina vrti v prazno, imel primer ko je bila tudi nova črpalka defektna.
Še njegove čike čistijoPočakajte, da to Darjan prebere.