Čiščenje DPF

disc

Majstr
4. feb 2011
2.385
502
83
Imam eno vprašanje za sodelovca. Vozi pežoja 508 2.0 HDI, 180KM (al neki tazga) in ima kar nekaj problemov s tem avtom. Situacija je taka, da avto enostavno ne gre tako, kot bi mogu it za te konje (in je tudi šel v svojih zlatih časih). Prazen še nekako, kukr ima pa prikolico ne gre pa nikamor in tudi temperatura motorja začne naraščati, če ga ravno ne špara. In tudi menjalnik ne šalta, tako kot bi mogu. Ga je že imel na servisu na Viču in jim na testerju ne pokaže nobene napake. A je možno, da bi bil DPF zabit in ne bi pokazalo nobene napake? Kak mesec nazaj so mu menjali neko črpalko za FAP , ker mu je ven vrglo neko napako. Sedaj napake ni nobene, ampak avto je pa brez moči, na servisu se jim očitno ne da s tem ukvarjat, ker tester ne pokaže ničesar. Serviserji za čiščenje DPF filtrov se pa tudi otepajo poseganja, če ne pokaže tester, da je DPF zabit.

Ima kdo kako idejo, ali pa pozna strokovnjaka za HDI motorje LJ- z okolico??
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.909
1.243
113
Dvomim da je dpf krivec, ker navadno je ravno obratno (lučka teži, avto pa gre normalno). Tu je lahko en kup razlogov, jaz bi zacel pri turbini (ce je variabilna lahko stekajo lopatice, sicer wg ventil, dostikrat je zanic vakumski aktuator, ali pa samo kaka vakumska cevka pocena/sneta. Ker pa pises da se avto pregreva, je zadeva lahko bolj kriticna. Jaz bi sel na blef od mehanika do mehanika, saj kakega dobrega v Slo ne poznam. Morda pa celo obiskat kakega tunerja, saj navadno vedo vec o motorjih kot serviserjih. (Medklic: ta motor je top za navijanje na nekih 230 konjev....)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.909
1.243
113
Dva nepooblascenca sta sicer Dovjak (Razori) in Krošelj (Škofljica) ki dosti sraufata hdi, ampak ne vem kako uspesno....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.909
1.243
113
In ce se je napaka pojavila sele po menjavi Eolys pumpe so lahko kaj tam zajebali. Npr da daje prebogato mešanico (masina tece na pregosto mesanico) ali pa da so dali napacen Eolys (so 3 ali 4 vrste, nekatere nekompatibilne). Ne vem pa ce to lahko vodi v izgubo moci. Sicer je malo privleceno za lase, a morda bi kak lep dizel injector cleaner ali turbo cleaner kaj pomagal...
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.318
3.455
113
Imam eno vprašanje za sodelovca. Vozi pežoja 508 2.0 HDI, 180KM (al neki tazga) in ima kar nekaj problemov s tem avtom. Situacija je taka, da avto enostavno ne gre tako, kot bi mogu it za te konje (in je tudi šel v svojih zlatih časih). Prazen še nekako, kukr ima pa prikolico ne gre pa nikamor in tudi temperatura motorja začne naraščati, če ga ravno ne špara. In tudi menjalnik ne šalta, tako kot bi mogu. Ga je že imel na servisu na Viču in jim na testerju ne pokaže nobene napake. A je možno, da bi bil DPF zabit in ne bi pokazalo nobene napake? Kak mesec nazaj so mu menjali neko črpalko za FAP , ker mu je ven vrglo neko napako. Sedaj napake ni nobene, ampak avto je pa brez moči, na servisu se jim očitno ne da s tem ukvarjat, ker tester ne pokaže ničesar. Serviserji za čiščenje DPF filtrov se pa tudi otepajo poseganja, če ne pokaže tester, da je DPF zabit.

Ima kdo kako idejo, ali pa pozna strokovnjaka za HDI motorje LJ- z okolico??
Tiste pajace na tej avtohiši sem jaz pošolal pred mnogimi leti. Imel sem isti problem, s to razliko, da se je pojavil, po servisiranju avta. Menjali so vse živo, auspuh dol jemali, interkuler menjali, turbino šraufali,... ni da ni. Sem jim že prvi dan rekel, naj zamenjajo senzor pretoka zraka in oni kao brihtni, ne ni to, tester ne pokaže nobene napake. Četrti dan se mi je strgal film, sprejemnika sem zvlekel v delavnico in mu s prstom pokazal kaj naj zamenja. Čez par ur so me klicali, da avto dela. Sama zgradba tega senzorja je taka, da ni nujno, da tester zazna napako.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.561
1.248
113
Pred menjavo senzorja, naj ga proba očistiti z namenskim sprejem.

Fejst pošpricaš in niti slučajno se ne dotikaš senzorja v notranjosti ohišja. Pustiš, da se povsem posuši in ga potem nazaj zmontiraš.

Sem imel problem na 1.6hdi pri 245.000km, da je avto občasno cukal oz. povsem izgubil moč, lučke za kakršnokoli napako nobene, na testerju vse ok.
Po čiščenju MAF-a z zgornjim sprejem je cukanje izginilo.

Tudi jezek-ov predlog glede cleanerjev ni slab in bi bilo vredno poskusit, ker ni nek velik € vložek.