al pa sprazniš naliješ, pa se voziš en cajt, pa potem doliješ po potrebi.Uradni postopek odzračevanja bmw bencinarja, PO tem, ko si vakumiral in nalil hladilno:
al pa sprazniš naliješ, pa se voziš en cajt, pa potem doliješ po potrebi.Uradni postopek odzračevanja bmw bencinarja, PO tem, ko si vakumiral in nalil hladilno:
Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.Prvic cujem da se izvede menjava hladilne tekocine.... se nena to pac samo doliva po potrebi?
Po želji.... Ko bi videl shemo hladilnega sistema bi verjetno menil drugače. Baje mašino zjebeš v par minutah.al pa sprazniš naliješ, pa se voziš en cajt, pa potem doliješ po potrebi.
Res je. Namenjena je potešitvi impotentni (a zelo agresivnih) ekoteroristov, ki so jih na tak način potolažili, da bo hl. tekočina "for life".Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.
Reč je zelo zanimiva (zadnja točka je za dol past), ampak kaže tudi na propad tehnične kulture v BMWju. Ta hl. sistem so dizajnirali hiperaktivni otroci, z motnjo pozornosti in brez znanja, kako se dela tehnične rešitve. Reč je za crknit smešna. Kot da gre za space shuttle in ne za en ****** ottov (?) agregat.Uradni postopek odzračevanja bmw bencinarja, PO tem, ko si vakumiral in nalil hladilno:
gre za to, da tam z vakumirajo, da lahko gre avto kao takoj na cesto in je odzračen po bolj kot ne celem sistemu, ki je res razvejan. V to smer gre. ampak da ti to kasirajo 400€ je pač rop pri belem dnevu.Po želji.... Ko bi videl shemo hladilnega sistema bi verjetno menil drugače. Baje mašino zjebeš v par minutah.
Ne, saj se v to ne "zaganjam". To je vse lepo in prav, BMWjevi motorji (razen V12 in M oddelka) so bili glede na konje vedno varčni.O hiperaktivnih otrocih dizajnerjih se da debatirat. Dejstvo je, da jim uspeva graditi motorje, ki prenašajo enormne obremenitve, se navijajo na 1000 konjev, hkrati pa so ekoloski in imajo majhno porabo. Lep primer je npr hjundaj z genesisi v Usa, 3.5 litraš s podobno konjenico (okrog 400) npr ob priganjanju IN pa po mestu mirno žre 30 litrov. Primerljivega bavarca ne bos spravil cez 15 oz 12 (respectively)....
Absolutno, drži. Ampak ni bilo pa treba delati takih procedur za odzračevanje... Tole je za crknit.BMW ima pri bencinarjih od vedno nadtlačni sistem, torej je hladilna ves čas pod dokaj viskom pritiskom, tudi delovne temperature hladilne so višje (večinoma čez 100C).
Saj kliknes dvakrat na testerju...potem pa te ocitno vodi v to razgibavanje desnega gležnja. Ne vem, nisem še priklopil nikoli avta na Ista, preverim ob priliki, ko potece garancija. Itak se bojim da se bom kmalu srecal s kaksnim odzracevanjem.....ker cevi rade spustijo ravno ko.....potece garancija....Ne, saj se v to ne "zaganjam". To je vse lepo in prav, BMWjevi motorji (razen V12 in M oddelka) so bili glede na konje vedno varčni.
Moti me avtistična nezmožnost uvida v drugega - v tem primeru v mehanike, ki bodo naslednjih 20 let tole delali - za pasji krščen duš.
In, da ne pozabim, med tiščanjem gasa dihali svinjski zrak v delavnici in poslušali motor v (relativno) zaprtem prostoru. Če vmes en korak zajebeš, boš klel ko star furman.
Pa to je za crknit (lahko bi vsaj naredili vsaj proceduro na testerju, kjer bi dvakrat kliknil in bi tester to sam podelal)...