Cene servisov, olja in inflacija

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.096
6.306
113
Prvic cujem da se izvede menjava hladilne tekocine.... se nena to pac samo doliva po potrebi?
Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.568
113
Kakor kje. Pri VWju se menjuje celotna tekočina s posodo vred. V posodici so neke gel kuglice, ki služijo proti koroziji. Če se ne motim, če ne menjuješ redno se radi grelci v kabini zašopajo.
Res je. Namenjena je potešitvi impotentni (a zelo agresivnih) ekoteroristov, ki so jih na tak način potolažili, da bo hl. tekočina "for life".

Vmes se je VW vsaj naučil, da se silico gel (menda je to to) vsaj da zamenjati, ker nekaj časa je bila vgrajena v blok motorja.

Ker ima hudič mlade, ko se otroci brez znanja (a z inženirsko diplomo) igrajo, se je izkazalo, da ti silica gel packi počijo in zaštopajo pečko. V Kanadi, kjer so to prvi opazili, so bili zelo dobre volje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.568
113
Uradni postopek odzračevanja bmw bencinarja, PO tem, ko si vakumiral in nalil hladilno:
Reč je zelo zanimiva (zadnja točka je za dol past), ampak kaže tudi na propad tehnične kulture v BMWju. Ta hl. sistem so dizajnirali hiperaktivni otroci, z motnjo pozornosti in brez znanja, kako se dela tehnične rešitve. Reč je za crknit smešna. Kot da gre za space shuttle in ne za en ****** ottov (?) agregat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.797
1.615
113
O hiperaktivnih otrocih dizajnerjih se da debatirat. Dejstvo je, da jim uspeva graditi motorje, ki prenašajo enormne obremenitve, se navijajo na 1000 konjev, hkrati pa so ekoloski in imajo majhno porabo. Lep primer je npr hjundaj z genesisi v Usa, 3.5 litraš s podobno konjenico (okrog 400) npr ob priganjanju IN pa po mestu mirno žre 30 litrov. Primerljivega bavarca ne bos spravil cez 15 oz 12 (respectively)....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.166
11.231
113
Po želji.... Ko bi videl shemo hladilnega sistema bi verjetno menil drugače. Baje mašino zjebeš v par minutah.
gre za to, da tam z vakumirajo, da lahko gre avto kao takoj na cesto in je odzračen po bolj kot ne celem sistemu, ki je res razvejan. V to smer gre. ampak da ti to kasirajo 400€ je pač rop pri belem dnevu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.185
4.151
113
BMW ima pri bencinarjih od vedno nadtlačni sistem, torej je hladilna ves čas pod dokaj viskom pritiskom, tudi delovne temperature hladilne so višje (večinoma čez 100C). Skratka obstajajo motorji ki imajo posebne zahteve, večina pa ni takih. Danes pri večini odpreš tlačno posodo in čep na hladilniku, spodaj na hladilniku odviješ pipico in stočiš tekočino ven. Potem zapreš čep, naliješ novo noter skozi vse luknje kjer se da, zalaufaš motor in dolivaš tekom procesa ogrevanja in odzračevanja dokler ne neha pobirat tekočine. Dela je odvisno kako dosegljiv je čep za izpuist, pri enih je potrebno odstranit motorno zaščito spodaj, kar vzame še največ dela, vsekakor pa nimaš kaj delat 1h.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

tony

Guru
23. jul 2007
9.790
1.568
113
O hiperaktivnih otrocih dizajnerjih se da debatirat. Dejstvo je, da jim uspeva graditi motorje, ki prenašajo enormne obremenitve, se navijajo na 1000 konjev, hkrati pa so ekoloski in imajo majhno porabo. Lep primer je npr hjundaj z genesisi v Usa, 3.5 litraš s podobno konjenico (okrog 400) npr ob priganjanju IN pa po mestu mirno žre 30 litrov. Primerljivega bavarca ne bos spravil cez 15 oz 12 (respectively)....
Ne, saj se v to ne "zaganjam". To je vse lepo in prav, BMWjevi motorji (razen V12 in M oddelka) so bili glede na konje vedno varčni.

Moti me avtistična nezmožnost uvida v drugega - v tem primeru v mehanike, ki bodo naslednjih 20 let tole delali - za pasji krščen duš.

In, da ne pozabim, med tiščanjem gasa dihali svinjski zrak v delavnici in poslušali motor v (relativno) zaprtem prostoru. Če vmes en korak zajebeš, boš klel ko star furman.

Pa to je za crknit (lahko bi vsaj naredili vsaj proceduro na testerju, kjer bi dvakrat kliknil in bi tester to sam podelal)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jezek

Guru
24. jul 2008
3.797
1.615
113
Ne, saj se v to ne "zaganjam". To je vse lepo in prav, BMWjevi motorji (razen V12 in M oddelka) so bili glede na konje vedno varčni.

Moti me avtistična nezmožnost uvida v drugega - v tem primeru v mehanike, ki bodo naslednjih 20 let tole delali - za pasji krščen duš.

In, da ne pozabim, med tiščanjem gasa dihali svinjski zrak v delavnici in poslušali motor v (relativno) zaprtem prostoru. Če vmes en korak zajebeš, boš klel ko star furman.

Pa to je za crknit (lahko bi vsaj naredili vsaj proceduro na testerju, kjer bi dvakrat kliknil in bi tester to sam podelal)...
Saj kliknes dvakrat na testerju...potem pa te ocitno vodi v to razgibavanje desnega gležnja. Ne vem, nisem še priklopil nikoli avta na Ista, preverim ob priliki, ko potece garancija. Itak se bojim da se bom kmalu srecal s kaksnim odzracevanjem.....ker cevi rade spustijo ravno ko.....potece garancija....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.166
11.231
113
2 leti nazaj - moja izkušnja na (om651) ko so menjali pumpo za vodo (ki zgleda kot Vojager sonda) so očitno morali doliti/menjati hladilno. Takrat me niso cepili za 400€... ampka manj-z menjavo vred in pumpo. Vau efekt. glede na tole danes...

no, epilog, avto je po pol leta pojamral da rabi hladilno--rukno ven warning minimum. sem sam dolil 3 deci destilata, potem pa še na servisu ene pol litra. Je rekel da je to normalno...prvo mi ni bilo jadno, zdaj mi sicer je, da se je po pol leta sistema pač odzračil tako kot gre.

Furamo dalje...

kit za vakum delat je cena med 50 in 70€ hobi program sicer... bom pa za hec pogledal na WIS kako to delajo astronavti pri mercedesu by the book ..verjetno 300 strani navodil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

jezek

Guru
24. jul 2008
3.797
1.615
113
Bimerasi smo se navadili, da voda izginja (cca pol litra na leto). Neznano kam. No, neznano kam je za nas, nerazvite, v Usa so izdali buletin, v katerem pac priznavajo, da na vecini njihovih motorjev cevi pač....puščajo! In to zato, ker so vse na hitro spojko, vmes pa oring....ki seveda NI iz vitona alu podobnega, ampak neke pedrske gume, ki na hladnem otrdi in seveda nevidno pusca na desetih mestih.... No zdaj seveda menjujejo te gumi hobotnice, strosek prek 2jurja.... Vidi dolaj primer bencin šestaka: (oznacene cevi se menja, drugih ne)
 

Priponke

  • IMG_20250117_080145_edit_73921862305906.jpg
    IMG_20250117_080145_edit_73921862305906.jpg
    1,7 MB · Ogledi: 22
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

jezek

Guru
24. jul 2008
3.797
1.615
113
Ja pyzda no, E klasa, pooblascenec. A ko pa za neko Kio das 700, al pa 500 za MGja je pa "znosno"?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.166
11.231
113
z ddv je to.
kao regularne cene, brez drobnega materiala in dodatkov za uničenje..verjetno pa ti na vse skup dajo kak popust verjetno max 5 do 10%.

ja krejzi šit je tole. Večina očitno vse to požre. Sej ni nič drugače na kakšne kmagu in podobno, tudi za "plebejske" znamke.