Celoletne gume...

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
A je tudi različica 205/55/R16 v obliki z robom za zaščito feltne? Ne vem zakaj delajo samo te balone, ki zgledajo grdo kot smrt na alu feltnah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nejc_L

pipo

Majstr
19. mar 2008
930
441
63
ne priporočam, že kot nova na mokrem nima oprijema, po 2 letih pa postane obupna, driftaš vsak rondo. (185/14)
Na suhem podpovprečna, deluje premehko, v snegu kolikor ga je bilo nisem imel nekih težav.
Poglej raje v smeri GY...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Gume nabavil pred cca 2 tednoma:

- prvi vtis zelo pozitiven
- pri nizkih hitrostih veliko tišje kot letne Nexen gume.
- pri 70kmh se začnejo glasneje oglašati, nad 100 so spet tihe, kar pa je lahko posledica tega, ker je pač hrup vozila glasnejši
- glede hrupa pri 70kmh, imam elektro vozilo, mogoče pri navadnem sploh ne bi bilo nič slišati gum, ker bi ostalo bilo toliko glasnejše
- pri voznih lastnostih nisem opazil razlika, sem pa zelo umirjen voznik; po AC sicer 150, ampak pred semafori že veliko prej ustavljam, zavor se uporablja skoraj nič, divjanja v ovinke tudi ni, ipd.

Vulkanizer je rekel, da je prva generacija imela težave z razpadanjem lamel, to bi naj "plus" verzija odpravila.

Se še spomnim in napišem kaj pozimi, upam da bo kaj snega, da še to preizkusim
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Tako..končno proper test v snegu.
Nesplužena cesta, cca 15cm snega. 90 stopinjski ovinek pri 30 nese, šele pri 20 je vodljiv avto.
Po ravnem, nekje do 70 max, pri 75 že občutek da ni najbolj vodljiv avto.

Na koncu pa vseeno jaz prehiteval ostale, ki so očitno ostali pri 40kmh in polnih hlačah.

Allinall...glede na to da je govora o celoletnih gumah, so super izbira. Zdaj je edino vprašanje trajnost oz življenjska doba.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Clovek, ce imas izkusnje z nexen in podobnim sranjem ne mores ocenjevati gum. Na dveh avtomobilih (karavana 1.5tone oba) imam na enem cisto nove sava eskimo S3 plus, na drugem continental zimske, letnik 2013 s 6mm profila. Dimenzija ista. Sploh ni primerjave. V dezju, plundri se continental obnasa dosti bolj suvereno, tudi obcutek zdrza je drugace, postopen. Sava samo odnese. Pri danasnjem celcu pa tudi, Sava gre se zmeraj nekaj slabse.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Clovek, ce imas izkusnje z nexen in podobnim sranjem ne mores ocenjevati gum. Na dveh avtomobilih (karavana 1.5tone oba) imam na enem cisto nove sava eskimo S3 plus, na drugem continental zimske, letnik 2013 s 6mm profila. Dimenzija ista. Sploh ni primerjave. V dezju, plundri se continental obnasa dosti bolj suvereno, tudi obcutek zdrza je drugace, postopen. Sava samo odnese. Pri danasnjem celcu pa tudi, Sava gre se zmeraj nekaj slabse.


A ista karavana i istim motorjem?
Tole spada v kategorijo astra dizl proti clio bencinar.

Lahko napišem izkušnje sosedov, celoletne falken? domov prišel peš, sava 3 komaj, nokian brez problema.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Imam cca 4 leta stare conti, vozene samo pozimi, pa.ne dam roke v ogenj da pelje scat eno leto staro nexen.
Da o kaksni 5 let stari michelinki ne pisem
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Nokian je itak top izbira za zimo, takoj za Conti.
Imel nekoc, hvala lepa....(pred desetletjem, lahko da so sedaj drugacne)
Verjamem da vsaka guma prvo leto drzi, ko pa imas enkrat manj kot 5mm in vec kot 3 leta pa....
confused-1.gif


Nexen je btw prva vgradnja na porschejih po novem. Le s cim so jih preprical. S ceno? Bo spet nekaj mio vec za lastnike
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Lahko rečem za WR D3 in D4, vrhunska nova in do konca življenjske dobe. Kaj je blo prej ne vem. Letne mi pa niso tok dobre. Me čakajo nove Conti v garaži.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
no guma letnik 2013 ni neka reference. Nič grem sedaj goodyerke na kombiju matrat
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Nokian je itak top izbira za zimo, takoj za Conti.
Imel nekoc, hvala lepa....(pred desetletjem, lahko da so sedaj drugacne)
Verjamem da vsaka guma prvo leto drzi, ko pa imas enkrat manj kot 5mm in vec kot 3 leta pa....
confused-1.gif





Nexen je btw prva vgradnja na porschejih po novem. Le s cim so jih preprical. S ceno? Bo spet nekaj mio vec za lastnike

Ja nokian si imel pred desetimi leti in sedaj si referenca, ker model ?
Dej ne piši neumnosti ker te bo kdo še resno vzel.
bonk.gif




Zakaj nisi potem vzel nexen zase ampak drag mišlin?
hysterical-1.gif


A je to ...
aplauz.gif


Vglavnem nokian rulz gor 3 sezono, če primerjam s conti ki so bile gor pred tem pa gy so nokian boljše v snegu, ni obrabe samo po robovih, in 3 leto so praktično iste vozne lastnosti kot nove, kar za druge dve nemorem potrditi.
Aja s3 in celoletne ki sem gori pisala so nove letnik 2017.



 
Nazadnje urejeno:

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Ksz

Se moja izkušnja s crossclimate celoletnimi gumami. Na avtu so sedaj drugo zimsko sezono in opažam kar poslabšanje v primerjavi z lanskim letom. Drugo zimo verjetno pridejo nove ker ne vem če bi jim bilo še zaupati.na snegu sigurno ne,pozna pa se tudi oprijem na mokrem,ki je kar slabši kot pri novi pnevm. Pred tem so bile na avtu celo leto zimske Fulda pnev. Tisto je bilo pa po mokrem in tudi poleti poden. V primerjavi z njimi so crossclimate zakon. Glede na to da se z avtom dela manj kot 10k km na leto,bodo naslednje gume verjetno iste.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Nova generacija CC gum je sicer boljša od starejših, ampak če meni gredo v drugi sezoni pa ne vem, če bi jih nabavil še enkrat...

vsaj 4 leta morajo držati, moje "vožnje".
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Ksz

Se moja izkušnja s crossclimate celoletnimi gumami. Na avtu so sedaj drugo zimsko sezono in opažam kar poslabšanje v primerjavi z lanskim letom. Drugo zimo verjetno pridejo nove ker ne vem če bi jim bilo še zaupati.na snegu sigurno ne,pozna pa se tudi oprijem na mokrem,ki je kar slabši kot pri novi pnevm. Pred tem so bile na avtu celo leto zimske Fulda pnev. Tisto je bilo pa po mokrem in tudi poleti poden. V primerjavi z njimi so crossclimate zakon. Glede na to da se z avtom dela manj kot 10k km na leto,bodo naslednje gume verjetno iste.

A se splača glede koliko so dražje in slabše poleti in pozimi?
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
načeloma so cenejše kot dva kompleta in menjavanje ter hramba pri vulkanizerju. Žal nima prostora da bi imel en komplet na lagerju in menjal sam. Z avtom delam manj kot 10k km na leto in bi 2 kompleta prej zastarala guma, kot bi jih zvozil. Da ne bo pomote, Crossclimate je v 80% leta boljša kot zimska guma. Po snegu je pa res treba mal bolj z glavo vozit