Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Clovek, ce imas izkusnje z nexen in podobnim sranjem ne mores ocenjevati gum. Na dveh avtomobilih (karavana 1.5tone oba) imam na enem cisto nove sava eskimo S3 plus, na drugem continental zimske, letnik 2013 s 6mm profila. Dimenzija ista. Sploh ni primerjave. V dezju, plundri se continental obnasa dosti bolj suvereno, tudi obcutek zdrza je drugace, postopen. Sava samo odnese. Pri danasnjem celcu pa tudi, Sava gre se zmeraj nekaj slabse.
Imel nekoc, hvala lepa....(pred desetletjem, lahko da so sedaj drugacne)Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Nokian je itak top izbira za zimo, takoj za Conti.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Imel nekoc, hvala lepa....(pred desetletjem, lahko da so sedaj drugacne)Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Nokian je itak top izbira za zimo, takoj za Conti.
Verjamem da vsaka guma prvo leto drzi, ko pa imas enkrat manj kot 5mm in vec kot 3 leta pa....
Nexen je btw prva vgradnja na porschejih po novem. Le s cim so jih preprical. S ceno? Bo spet nekaj mio vec za lastnike
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Ksz
Se moja izkušnja s crossclimate celoletnimi gumami. Na avtu so sedaj drugo zimsko sezono in opažam kar poslabšanje v primerjavi z lanskim letom. Drugo zimo verjetno pridejo nove ker ne vem če bi jim bilo še zaupati.na snegu sigurno ne,pozna pa se tudi oprijem na mokrem,ki je kar slabši kot pri novi pnevm. Pred tem so bile na avtu celo leto zimske Fulda pnev. Tisto je bilo pa po mokrem in tudi poleti poden. V primerjavi z njimi so crossclimate zakon. Glede na to da se z avtom dela manj kot 10k km na leto,bodo naslednje gume verjetno iste.