Srčno upamCitat:
Uporabnik kalbo pravi:
Verjetno pa vem o vožnji več, kot ti o pivu....
Srčno upamCitat:
Uporabnik kalbo pravi:
Verjetno pa vem o vožnji več, kot ti o pivu....
Če si naložen na pajka ali vlečno vozilo je delovanje motorja najoptimalnejše. V takem primeru porabiš enako goriva ali te peljejo 20 ali 90 km/h in to ne glede na prestavo.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Da grem na tvoj nivo. In kako je možno, da je v drugi 90km/h neoptimalno.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Glavno načelo varčne vožnje je voziti čim bolj enakomerno, s čim manj pospeševanja in zaviranja, pa najsibo z motorjem ali zavorami.
Jaz sem zaznal to kot sarkazemCitat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Ah ja, dva kompleta na felgah: top zimske in top letne, zamenjaš sam, če nimaš ravno dveh levih rok. Zate Darjan bi bila pa top izbira tale tanovi pižo, ki ga sedaj reklamirajo, saj zanj baje sploh ne rabiš zimskih gum.
Sa verjetno veš, da če vzameš avto z grip controlom (to je ta, ki ga reklamirajo), dobiš gor celoletne gume, ne?:
Ko marketing UBIJA – oglas za Peugeot 2008 z Grip Control sistemom
Delovanje motorja je optimalno pri določeni obremenitvi in obratih. Saj si skor prav napisal. To pa pelje do ugotovitve, da je optimalno delovanje avtomobila kot celote običajno tam okrog hitrosti 85-90 km/h.Citat:
Uporabnik telex pravi:
Če si naložen na pajka ali vlečno vozilo je delovanje motorja najoptimalnejše. V takem primeru porabiš enako goriva ali te peljejo 20 ali 90 km/h in to ne glede na prestavo.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Da grem na tvoj nivo. In kako je možno, da je v drugi 90km/h neoptimalno.
PS- če hočeš iskati dlake v jajcih in/ali se delati neumnega potem je možnosti neskončno. Če pa želiš biti konstruktiven pa so možnosti omejene.
Da bom konstruktiven: optimalna poraba je odvisna od motornih vrtljajev (posledično prestavnih razmerij) v povezavi z razporeditvijo navora in moči konkretnega motorja.Citat:
Uporabnik telex pravi:
PS- če hočeš iskati dlake v jajcih in/ali se delati neumnega potem je možnosti neskončno. Če pa želiš biti konstruktiven pa so možnosti omejene.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Srčno upamCitat:
Uporabnik kalbo pravi:
Verjetno pa vem o vožnji več, kot ti o pivu....
Če bi še dodal, da se tega zavedajo tudi proizvajalci avtomobilov in zato naredijo prestavna razmerja tako da je delovanje motorja optimalno pri tam 90 km/h v (pravi prestaviCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Da bom konstruktiven: optimalna poraba je odvisna od motornih vrtljajev (posledično prestavnih razmerij) v povezavi z razporeditvijo navora in moči konkretnega motorja.
Dejva rečt, da proizvajalce prav malo briga (razen redkih, redkih izjem), koliko bo tebi avto pil v reali, njih zanima le to, da bo cifra na predpisanem ciklusu merjenja porabe minimalnaCitat:
Uporabnik telex pravi:
Če bi še dodal, da se tega zavedajo tudi proizvajalci avtomobilov in zato naredijo prestavna razmerja tako da je delovanje motorja optimalno pri tam 90 km/h v (pravi prestavi). To vedo tudi zakonodajalci, zato so omejitve na cestah izven naselja omejene na 90 km/h (+- 10 km).
Če bi tvoja trditev pila vode, potem proizvajalci ne bi reklamirali porabe, ne bi pisali o priporočenih hitrostih v posameznik prestavah, mi na potovalnem računalniku ne bi venomar utripala priporočena prestava...Preberi kdaj kakšen tuj avtomobilski forum. Tam ne govorijo koliko 90+ km/h lahko greš v 450°rido ampak koliko popije avto na 100 km v naselju, koliko na avtocesti, koliko pri tej ali oni hitrosti, koliko stanejo servisi, koliko stane zavarovanje...Ljudje v tujini pred nakupom preberejo te forume in se potem na podlagi mnenj uporabnikov in ne na podlagi reklamnih letakov proizvajalcev odločijo za nakup.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Dejva rečt, da proizvajalce prav malo briga (razen redkih, redkih izjem), koliko bo tebi avto pil v reali, njih zanima le to, da bo cifra na predpisanem ciklusu merjenja porabe minimalna. To je vse.
Kar se pa zakonodajalcev tiče, sem pa že napisal, da je zadeva ''prišla ven'' v času naftne krize in so ravno s tem namenom omejili hitrosti... Da se je znižala poraba goriva.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
O moj bog, če kdo rabi doktorat za napisat lahko navede kar alter kot edini vir
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glede na ADAC test bi mogle zdržat največ med celoletnimi gumami:
https://www.adac.de/infotestra...rcePageId=31821
Tako da je to malo čudno, koliko so ti pa prejšnje gume zdržale, so kaj neenakomerno obrabljene, si jih kaj rotiral (spredne nazaj in obratno).
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
To all!
Kar se tiče Michelin Crossclimate gum, je zadeva sledeča (po letu in pol uporabe, prevoženih cca. 20.000 km)
Dimenzija gum je 195/65/15 (v kolikor bi to vplivalo na drugačne rezultate pri drugih dimenzijah)
Strošek 4 novih gum je 250€.
Stanje na mokri podlagi: še vedno dobre
Stanje na suhi podlagi: nespremenljivo
Stanje v snegu: prvo leto super, to leto še ni bilo takšnih razmer, da bi lahko ocenil