Citat:
Uporabnik telex pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
85-95km/h je kvazi optimalno razmerje med porabo in potrebnim časom, da kam prideš (torej optimalen trade-off), če se ne motim je zadeva postala aktualna v času naftne krize.
Nima pa to skoraj nobene direktne povezave z optimalnim izkoristkom posameznega motorja.
Nima veze a ja kaj vse ne zveš na Alteju
Če torej zanemarimo čas in vozim ali več (npr. 150 km/h) ali manj ( npr. 10 km/h) bo motor deloval optimalno=porabim manj goriva da pridem iz točke A v točko B? Ali mogoče motor pri najboljšem izkoristku porabi več goriva kot pa pri nekem slabšem izkoristku
Da grem na tvoj nivo
. In kako je možno, da je v drugi 90km/h neoptimalno.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Sam jest tebe ne motim z varjenjem piva, jadralec pa še kako moti na cesti. Razlika a nede? Si mal falil primerjavo.
A da ne? Kaj te jaz vem, kaj ti spuščaš v zrak, ko variš tisto mlakužo v garaži, da ne govorimo o tem, da lahko kaj eksplodira (Joža za šankom to povedal
.
Sedaj pa k meni: če me ne moreš na AC prehiteti, ko NA VOZNEM pasu jadram, imaš drugje problem, ne v meni. Kdaj me je pa nazadnje na regionalki kdo prehitel, se pa trenutno ne spomnim.
In glede na napisano tudi eko ''jadralec'' Gasper008 nima problemov s tem, sem pa prepričan, da ti mešaš eko jadralce z mečkači in sanjači. Tako da, jaz se ne bom spuščal na tvoje področje varjenja piva, ker nimam pojma o tem, ti pa pusti nas jadralce pri miru, ker tudi nimaš pojma o tem.
Pa še kratek nasvet, kako mečkača/sanjača ločiš od ''jadralca'': ta drugi ne bo skoraj nikoli pred ovinkom bremzal, medtem ko ta prvi obvladajo ''limanje'' na vetrobransko steklo pred ovinkom in potem gas do konca, ko je že na ravnini.