Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ksz:
struktura alter voznikov:
18-23 let: prehitevanje po desni in uporaba vse h svetil v vsakem danem trenutku
24-30 let: načeloma po desni strani načeloma ne prehiteva, vendar po sili razmer prehitim. V
30-40 let: vozim zmerno, se umikam na desni pas, saj vem, da je bmw pas samo za prehitevanje
40-50 let: kaj je to alter?
50let + : strela jasna vinjete, vozim po regionalkah...
Spadam v prvo kategorijo.
Po desni strani sem prehiteval samo enkrat in še to po pospeševalnem pasu, ker se je pacient vključil z okoli 60km/h na vozni pas. Za moj manever sem uporabil izključno prehitevalni pas(prehitel sem ga in varno sem se vključil še pred začetkom odstavnega pasu).
Sem na enkrat na relaciji Ljubljana - Brežice vozil ponoči, preko omejitve. Razmere na cesti razmeroma dobre (ni bilo pretirane gužve, brez megle itd...) Večino časa sem rabil voziti po prehitevalnem, ker se je enostavno vozni pas premikal penzionistično. Na vsake toliko časa, sem kakšnega zaspaneta upozoril z dolgimi lučmi, da sem ga opozoril, da ni sam na cesti in da obstajajo tudi hitrejš, sam sem zaviral in ostal na primerni varnostni razdalji(nisem mu rinil v rit ne :O) in ga na teli razdalji počakal, da se je umaknil.
In lahk rečem, da je bila moja hitrost skozi okoli 200km/h(jp, divjal sem :O), in na relaciji Ljubljana Brežice, nisem spravil sebe, niti ostale udeležence v nobeno nevarnost. Ampak za nekatere tukaj je očitno še 130km/h preveč. Dejstvo je, da so omejitve še iz časov stoenk in fičotov, ki so imel dolgo zavorno pot. Čez 20 let, ko bodo verjetno že vsi avti imel keramične zavore, vse najbolše varnostne mehanizme, da bo potovalna hitrost preko 200km/h, bodo tudi omejitve 130km/h na avtocesti?
Torej v katero kategorijo po tvoje spadam, če že neki glumiš cestnega psihologa?