VARNOSTNA RAZDALJA NA AVTOCESTI!

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Kake neumnosti.
Zakaj bi pa res rabil še certifikat za merjenje časa med vozili, če pa imaš certifikata za merjenje razdalje in merjenje hitrosti.

t=s/v
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Kake neumnosti.
Zakaj bi pa res rabil še certifikat za merjenje časa med vozili, če pa imaš certifikata za merjenje razdalje in merjenje hitrosti.

t=s/v

Stvar ima certifikat za merjenje hitrosti. To je vse.
Kaj v resnici meri in kako izračuna, je vseeno. Če smo natančni, tale naprava meri le oddaljenost in čas (doppler), in iz tega izračuna hitrost. In ta funkcija je certificirana. Ostale niso, zato niso veljavne.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Tako je.
zmaga.gif
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.115
1.055
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Kake neumnosti.
Zakaj bi pa res rabil še certifikat za merjenje časa med vozili, če pa imaš certifikata za merjenje razdalje in merjenje hitrosti.

t=s/v

Stvar ima certifikat za merjenje hitrosti. To je vse.
Kaj v resnici meri in kako izračuna, je vseeno. Če smo natančni, tale naprava meri le oddaljenost in čas (doppler), in iz tega izračuna hitrost. In ta funkcija je certificirana. Ostale niso, zato niso veljavne.
Certificirajo se zadeve, ki nekaj merijo in pri čemer lahko pride do napake (odstopanja). V radarju je to recimo merjenje časa.
In ko imaš enkrat certifikat, da je nek čas izmerjen pravilno, (v okviru nekih toleranc) je vse naprej le stvar matematičnih funkcij (+,-,*,/) da prideš do končenga rezultata (hitrosti). Matematičnih funkcij pa verjetno ni treba atestirati (čeprav v bananalandu nikoli ne veš).

In če nad nekaj (dvema) certificiranima meritvama (glej prejšnji odstavek) uporabiš še nekajkrat matematične funkcije, potem je rezultat še vedno certificiran, ker v rezultatu nisi uporabil ničesar (nobene nove meritve)), kar bi lahko imelo neka odstopanja.

Tisti Pirnat je patudi svojega denarja vreden.
 

jab1

Pripravnik
17. feb 2014
242
0
16
In kak to merijo?
Izmeri hitrost prvega vozila, (pa še drugega) in čas, ki mine, da oba mimo neke točke peljeta?
Potem pa doktor matematike (policist) vstavi vrednosti v formulo (Andorid aplikacija, mogoče)?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Radar nimajo certificiran za merjenje razdalj. Potem ti bodo še z necertificiranim metrom merili hitrost
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Kake neumnosti.
Zakaj bi pa res rabil še certifikat za merjenje časa med vozili, če pa imaš certifikata za merjenje razdalje in merjenje hitrosti.

t=s/v

Stvar ima certifikat za merjenje hitrosti. To je vse.
Kaj v resnici meri in kako izračuna, je vseeno. Če smo natančni, tale naprava meri le oddaljenost in čas (doppler), in iz tega izračuna hitrost. In ta funkcija je certificirana. Ostale niso, zato niso veljavne.
Certificirajo se zadeve, ki nekaj merijo in pri čemer lahko pride do napake (odstopanja). V radarju je to recimo merjenje časa.
In ko imaš enkrat certifikat, da je nek čas izmerjen pravilno, (v okviru nekih toleranc) je vse naprej le stvar matematičnih funkcij (+,-,*,/) da prideš do končenga rezultata (hitrosti). Matematičnih funkcij pa verjetno ni treba atestirati (čeprav v bananalandu nikoli ne veš).

In če nad nekaj (dvema) certificiranima meritvama (glej prejšnji odstavek) uporabiš še nekajkrat matematične funkcije, potem je rezultat še vedno certificiran, ker v rezultatu nisi uporabil ničesar (nobene nove meritve)), kar bi lahko imelo neka odstopanja.

Tisti Pirnat je patudi svojega denarja vreden.

Dobim papirologijo, pa bomo videli.