Citat:
Uporabnik ggg pravi:
tale post je text book primer zakaj so danes avtomobili kakrsni so. masa diktira razvoj in masa je ovce. tisti zracniki v bmwju niso postavljeni za okras in so tebi grdi ker so tam. zracniki imajo namen ohladiti in segreti avto najhitreje kakor je mozno, najbolj udobno (brez posrednega stika s telesom) in najbolj ucinkovito. BMW malce bolj poznam, ampak po E34 je slo samo se navzdol, primer na sliki kako ima tastara petica sredi armature se velik zracnik in sluzi hlajenju poleti. zapres vse zracnike in klimo spuscas samo preko tasrednjega velikega na armaturi, steber hladnega zraka se dvigne pod streho in potem fizika dela svoje (hladen zrak se spusca na potnike).
danes z malo telovadbe lahko dosezes podobno, ampak itak 90% ljudi ne zna uporabljati klimo, ali pa je le-ta presvoh v vecini enoprostorcev.
zracnik na armaturi, ja odrezana armatura in 26 let star dizajnker je pac bolj ergonomska, skropucala interiorja delajo danes, ne vcasih. sorry guinness, moral sem
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
tale post je text book primer zakaj so danes avtomobili kakrsni so. masa diktira razvoj in masa je ovce. tisti zracniki v bmwju niso postavljeni za okras in so tebi grdi ker so tam. zracniki imajo namen ohladiti in segreti avto najhitreje kakor je mozno, najbolj udobno (brez posrednega stika s telesom) in najbolj ucinkovito. BMW malce bolj poznam, ampak po E34 je slo samo se navzdol, primer na sliki kako ima tastara petica sredi armature se velik zracnik in sluzi hlajenju poleti. zapres vse zracnike in klimo spuscas samo preko tasrednjega velikega na armaturi, steber hladnega zraka se dvigne pod streho in potem fizika dela svoje (hladen zrak se spusca na potnike).
danes z malo telovadbe lahko dosezes podobno, ampak itak 90% ljudi ne zna uporabljati klimo, ali pa je le-ta presvoh v vecini enoprostorcev.
zracnik na armaturi, ja odrezana armatura in 26 let star dizajnker je pac bolj ergonomska, skropucala interiorja delajo danes, ne vcasih. sorry guinness, moral sem
Verjamem, da BMWje poznaš bolje od mene, ampak ne več pa niti približno delovanje ventilacije ( pri vseh avtih ).
"taveliki" zračnik je za recirkulacijo in služi recirkulaciji oz. kroženju zraka v kabini.
Tu ven nič ne piha...
Se nekako strinjam. Dve leti stari avti imajo iz tujine po 150kkm in več. Enega takega je ta teden kupil žlahtnik za pol cene novega.Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Sicer omenjenega prodajalca ne poznam, vendar bi se Letališke na tvojem mestu izogibal.
Po slikah izgleda lep, a tole nikoli nima samo 73k km, saj nihče v tujini z dizlarjem ne dela le 24k letno in ga potem proda za drobiž.
In še to: nexen gume, avto iz uvoza, "grde" felge ...
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Torej malo razmišljam o menjavi avta in bi kupil nekaj malo večjega, rabim pa za vsaj 50km na dan do službe in nazaj. Razmišljal sem o treh zgoraj omenjenih karavanskih dizlaših. Dal bi tam okoli 15k € kaj predlagate?