Bom pa še jaz: Accord, Mazda6 al BMW 3

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
E9x ima itak že vsak lokalni torbičar, mulo, frizerka, mesar, keramičar... ne hvala za star avto, čas prihaja za F serijo.

Take so mi najboljše, jebesh avto, ki popolnoma ustreza potrebam in zahtevam kupca, če ga ima že vsak lokalni torbičar, mulo, frizerka, mesar, keramičar
aplauz.gif
In ja, čas res prihaja za F serijo ampak tale serija je malce dražja in morda posledično že izpade iz nabora.

Aja pa čez 2 leti, če ne še prej, bo imel tudi F serijo že vsak lokalni torbičar, mulo, frizerka, mesar, keramičar, saj le.ti običajno dajo na/za avto več, kot je sicer smotrno
evil.gif
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Jaz bi raje uzel kako leto starejši avto, pa da mi ostane še malce € na računu.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
5 Par let star E91 z premajhnim prtljažnikom za uporaben karavan, težavni 4cy dizel motorji (85% takih vozil na cesti ustreza temu krieterju) s šklopotajočo ketno in replika m6 18" platišči popolnoma ustreza potrebam in zahtevam kupca?
write.gif
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.278
2.388
113
Heh, o težavah vedno pišejo tisti, ki samo berejo na internetu. Ketna je kot je, možnost obstaja, da je zanič, a je takih vozil procentualno gledano malo in če pade v razpon let in kilometrov, potem je menjava pod garancijo. E91 je drugače že 3 leta passe model, se pravi bo vsak na cesti rabljen, večina jih je itak letnik 2005 ali 2006 ker so poceni jajca, kupljeni od 5ga lastnika, s 3x prevrtenimi kilometri, po možnosti razbit, zato pa tudi vsi razjahani. Moj pač ni, sam za vzdrževanje poskrim, pa dela kot urica, pa 6 valjnik tko nima nobenih problemov.

E91 je ravno še dovolj velik za uporaben karavan. Zdaj imeti karavan zato, ker potrebuješ veliko prostora v prtljažniku, je tudi svojevrsten štos. Tudi če kupiš največji karavan, obstaja možnost da bo premajhen, ker ti hladilnik ne ge noter, kaj potem? Karavan je fajn, da je odprtina za nalagat večja kot pri limuzini. Opreme za kampirat 10 dni pa lahko vseeno komot spraviš notri, pa še rolo čez potegneš. To pomeni, da je prtljažnik vseeno dovolj velik. Od Mazde 6 v resnici ni toliko večji, kot piše na papirju, pa je precej večji avto, Edino Superb ima res konkretno večjega.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ja sej e91 mi je res lep, samo mora imet ta pravo opremo, s pravo opremo in malo km je cena ze zelo blizu f31. No sej ne vem, iscem naprej po avtonetu, bom ze ujel nekaj ta pravega za dober denar. Fino je ker se mi nic ne mudi, pezo dela kot urca.
cheer.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ti pa se nisi vozil kaksnega bolj sportnega avtomobila anede? ali pa je bilo to nazadnje leta 1985.
smile-1.gif
focus st, megane rs in clio rs se vozijo skoraj kot civilna vozila, golf gti sploh ne ves, kaj imas pod pokrovom dokler ni kick down-a. poraba goriva pri nobenem od nastetih pri normalni voznji po omejitvah ne preseze 8l/100km, razen megane. nimajo vec tako kot v osemdestih letih prejsnjega stoletja avtomobili dvojne fergazerje, ki so pomoznosti razstelani ali pa vbrizg nastiman tako, da sprica bencin vec kot je treba in vse smrdi v kabini. udobja res ni veliko je pa zato podvozje dodatno ojacano, da dne rabis vsako leto menjati pol podvozja. sportni sedezi so pa itak zakon.

ce bi mojster iskal udobje, bi kupil C5.

No tu bi se jaz vprašal kdo je kaj vozil. Clio RS (sploh prejšnja generacija) je takšna drvarnica da joj, tudi Megane s Cup paketom ali Trophy ni daleč stran od Clia (ciljam predvsem na trdoto podvozja primerno za vsakodnevno vožnjo po naših odličnih cestah). Edini ki je kolikor toliko znosen je Golf GTI z DCC (brez njega je tudi precej trd) in morda pogojno Focus.

Glede porabe pa ti ne oporekam, sam vozim Golfa s povprečjem med 8 in 8.5l pa ne vozim ravno "po jajcih".
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik damirj pravi:Tudi če kupiš največji karavan, obstaja možnost da bo premajhen, ker ti hladilnik ne ge noter, kaj potem?
Spet nekaj novega zvem na Alterju
hysterical-1.gif
.
A to misliš tisti ameriški dvojni hladilnik, da ne bo šel noter? Ker običajen 205cm visok je šel v petvratno limuzino golfovega razreda brez težav
grims-1.gif
, kaj šele karavana.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
ksz

Čist tko btw, že e46 touring (435l) ima večji prtljažnik kot recimo Volvo V50 (410l), e91 še malce večjega, F31 pa sploh ...
wink-1.gif


Res pa niso rekorderji med karavani - v tem primeru moraš gledati novo octavio karavan ali še boljše superba.
zmaga.gif


aja, Guinness, si poklical prodajalca tistega toruringa, katerga link sem ti prilepil?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
joj sploh ne vem ali se mi da ubadati s tabo. to je isto kot bi trdil, da alkohol prevec zadane in bi se potem nalival s snopcem namesto s pivom. cup pri renault sport oddelku ni oznaka opreme pac pa namembnost vozila in pomeni, da je vozilo prakticno pripravljeno za na stezo. od nizjega podvozja, trsih amortizerjev, debelejsega stabilizatorja... tudi chamber zadnjih koles ima vec minusa. nekaj kar golf pac ne ponuja in je zato pocasnejsi na stezi. cup ni namenjen ravno vsakodnevni voznji, zato sta tako clio kot megane na voljo tudi v "street" razlicici. najbrz sva oba obcutljiva na kvaliteto cest, ker sva doma nekje med mengsem in kranjem, ali se motim?
smile-1.gif

sem pa meganea tezko spravil pod 9l na relacije. golf je tukaj pohlevnejsi, tako kot tudi v pospeskih
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Nevem zdaj o katerem Golfu govoriš ampak 7 GTI DSG s Performance paketom gre malenkost bolj kot Megane Trophy kljub 35 konjem manj, preizkušeno nekaj dni nazaj v praksi. Sicer pa Cliota nisem nikjer omenjal Cup-a, je že navadni dovolj velika "drvarnica".
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik damirj pravi:
Ko sem jaz gledal za karavana sem izbiral med skoraj enakimi kot ti, razen Honda Accord sem zamenjal s Toyota Avensis, ker Accord karavan je grda, da poči šipa na ekranu vsakič, ko se slika prikaže na njem. V dodatnem izboru je bil kasneje še VW Passat in Audi A4. Sem iskal avto da ima avtomatski menjalnik, vsaj 170KM, panoramsko strešno okno in navigacijo z uporabnimi zemljevidi Slovenije in po možnosti še Hrvaške. Honda je itak že zaradi izgleda izpadla, potem avtomatski menjalnik je praktično nemogoče najt, nihče nima nobenih izkušenj, zemljevidi SLO in HR so porazni, ima samo navadno majhno strešno okno, kljub temu da od vseh izgleda največji, je notri dokaj malo prostora, prtljažnik nerodnih mer, dvojno dno majhno, motor drugače dober, ampak pomanjkljivosti preveč. Toyota izgleda še kar, motor tudi OK, strešnega okna ne sploh, avtomatika tudi ne, navigacija kaj je to.. praktično ni za dobit enega modela ki bi imel. Mogoče če bi novega kupoval, bi mi še lahko prodali, pa še nobenih izkušenj s pokritostjo. Mazda 6, kar ql, čeprav spet večina točk Accorda velja tudi tukaj. Passat, izgleda majhen, ampak je ergonomija za volan dobra, prostora tudi zadaj dovolj in prtljažnik je uporabnih mer, navigacija je OK, avtomatika bi tudi še dobil, panoramsko strešno okno tudi, ampak kaj ko je tako razširjen, da vsi ki ga prodajajo zavrtijo še kilometre na kupčeve zahteve. Audi A4 skoraj OK, sitem navigacije z vrtljivim gumbom je tudi dober, mape so OK, ne bi bil slab nakup. BMW 3 E91, mogoče res nekomu ni všeč armatura, kjer je navigacija, ampak zaslon je vedno dobro viden tudi v največjem direktnem soncu najn, navigiranje z idrivem je daleč najboljše, nasploh je po armaturi malo gumbov, kar za druge ne morem trditi, tako da je upravljanje enostavno. Avtomatik čeprav klasičen steptronic menjuje hitreje od VW grupe, ampak včasih sunkovito, notri precej utesnjen, prtljažnik sicer majhen, a gre notri vseeno dovolj robe, plus tega je dvojno dno precej veliko. Strešno okno največje od vseh, navigacija tam tam z VW in Audi, ampak se da zemljevide lepo s pašnikov dobit, kar za vse ostale ne velja in so zato precej dražji. Skupaj točke je zmagal BMW, pa še 6 valjnika se da komot dobit, šraufat jih zna vsak pod kozolcem, kar za mazdo in toyoto težko rečem, rezervni kosi so pa praviloma cenejši.

In če bi zdaj kupoval, bi zopet vzel BMW 3, ker je zadovoljstvo zdaj veliko, problemov do zdaj nobenih, avto mi je pa nenormalo lep.

Kar se tiče Toyote Avensis v Sloveniji ne boš našel nekega pametnega rabljenega, ker jih enostavno ni. Sem sam kar nekaj časa brskal pa gledal pa nič od nič, en primerek se je našel s polno opremo, ki pa je bil bencinar, sam sem iskal pa dizla.
Zato sem se raje osredotočil na mobile.de, kjer sem našel 'svoj' avto, šel do dealerja, ki mi je avto pripeljal ter uredil dokumente in je to to. Minus je to, da avta v živo dejansko ne vidiš in je malo gamblinga, vendar v mojem primeru je vse tip-top. Super zadovoljen, dobil sem Avensisa s polno opremo (vse kar je bilo leta 2009 možno imeti ima, razen radarskega tempomata, ki ga v tistem času za tisti trg ni bilo), ki ga v Sloveniji med rabljenimi ne bi, ker verjetno niti novih ni takih prodanih več kot ene par primerkov. Novonabavna vrednost je 41+k eur.
Ker se Toyot pri nas proda bore malo glej tujino.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
zal ni res, megane s pravim voznikom pusti zadaj dsg golfa gti 7 kjer ces. problem je v metroseksualcih vajenih ps2 iger, ki znajo samo pritiskati na gas in menjavati prestave z 2s zamikom...tam jim golf z dvosklopcnim menjalnikom pomaga, saj je namenjem taksnim ljudem (!). pa se ponavadi ne kregam o teh stvareh. da o proznosti ne govorimo kjer megane se bolj prednjaci. se vecja razlika pa je v nastavitvi podvozja, kjer golf zal spet pogrne. clio je pa clio. nikjer ga nisem primerjal z mb c razredom, magicna beseda je bila brainstorming. ampak ok, alter...
rolleyes-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Bo kar res. Vem kar sem na svoje oči videl in tudi kak test recimo autozeitunga ali sportauta potrjuje to, da raznoraznih posnetkov ne omenjam. Verjamem pa da so njihovi testni vozniki proti povprečnemu alterašu pravi amaterji oz. ps2 metroseksualci.

Clio je pa Clio ja, s civilnim se tudi brez Cup paketa niti v sanjah ne more primerjati.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A se zopet kregate okoli oslove sence? Žal noben voz (vključno z čuveno najnovejšo bavarijo serije 5 touring) ne ustreza kriteriju 3 otrok zadaj... Enostavno ne gre, posebej če želiš otroški sedež na sredini. Hebeš 70k EUR vredne primerke, ki so večji poden od moje 7 let stare krače. Pa nisem edini takega mnenja... Če menja človek bavarijo serije 5 za freemonta, ker je prvi popolnoma neuporaben družinski voz za familijo in prostočasne aktivnosti (in tako večino stavri opravi z Meganom...)
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Nimajo vsi treh otrok da bi rabili enoprostorca.
tongue-1.gif


... sicer smo se pa že enkrat kregali koliko stolčkov gre v avte in so nekateri uporabniki (na moje presenečenje) dokazali da grejo trije zadaj tudi v "navadne" limuzine ipd. ...

Veliki kozolc je že uporaben vendar ga vseeno ne moreš primerjati z novo petico ipd. :lol:
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sem kot nagrado dobil za vikend najnovejšo petico touring. Neuporabno. Sredinski sedež zadaj tako ozek da ni za nikamor. Otroški stolček ne gre tja pa kakorkoli obrneš. 7-letnico sem potem vozil brez sedeža (nesprejemljivo), še nog ni imela reva kam dat. Skratka neuporabno.
Isto Laguna tretje generacije. Clio druge generacije je sprejel (z malo prilagajanja) 3 otroške sedeže zadaj... Velik kozolec nima problema z otroškim sedežm zadaj na sredini... (Razen jaz s preglednostjo nazaj). Tudi Volvo S/V60 nima teh problemov (preverjeno). Pa je več avta od bavarije za manj denarja.
Enoprostorca imam zaradi takratnega nagiba (7 let nazaj). Če najdem primernega karavana, nimam zadržkov.