Boeing 747 zletel s steze

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.195
701
113

Tale pravi da lahko navadna potniška letala letijo nad območjem kjer se pojavlja led. Turbopropi pa se ne morejo dvignit tako visoko.
Kolikor vidim imajo v navodilih da morajo v takšnih primerih leteti ven iz območja "zaledenitve" Obvestijo ATC in brez dovoljenja zapustijo območje.
Predvidevam da je to že nekako dogovorjeno vnaprej ?
Ravno gledal dokumentarec Katastrofa v zraku S7:E8. Pa sem reku a ni bil tisti letos v Braziljiji ATR? Poglejte in presodite. Izgleda strašljivo podobno.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom
VanZ eno vprašanje, danes smo opravili 5 urni let na 25000 ft, pilot je na začetku povedal da zaradi technical issues, mogoče namig v katerih primerih se opravljajo leti na nižji višini. Hvala
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.824
2.067
113
VanZ eno vprašanje, danes smo opravili 5 urni let na 25000 ft, pilot je na začetku povedal da zaradi technical issues, mogoče namig v katerih primerih se opravljajo leti na nižji višini. Hvala
Sumim na dva potencialna scenarija.
Prvi je okvara enega od dveh sistemov za dovod zraka v kabino (PACK), kar omeji višino na točno 25kft. Nič nevarnega samo po sebi, je pa ta višina kompromis med normalno višino okoli 35kft, kjer bi ob sicer malo verjetni okvari preostalega sistema prišlo do dekompresije ter nizke višine, kjer te potencialne nevarnosti ni, je pa poraba goriva neekonomična. Tak let se navadno izvede le do tehnične baze.
Druga možnost je, da je bilo letalo tehnično nezmožno vstopiti v "prostor RVSM" in je moralo ostati pod njim (pod 29kft). Dosti bolj v tehnične detajle tu ne bi šel, saj je razlogov za to omejitev precej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift