Boeing 747 zletel s steze

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.431
9.918
113
1723185831097.png
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.188
2.583
113
Flat spin, ploščati kovit, za potniško aviacijo zelo neobičajno.
Ne vem če se je že kdaj videlo kaj podobnega.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.037
14.944
113
Bi bil tole možen realen vzrok za take sorte padec? VanZ ?

Official weather reports showed Severe Icing formation along its route, other pilots heard the crew requesting a lower flight level to clear the ice, it was denied by the Air Traffic Control.

The ATR doesn't have any Anti-Ice systems on its wings (anti ice PREVENTS ice formations), it only contain De-Ice systems, that should be used after the ice has already formed.

So it's really likely that this crash was caused by ice formation on the aircraft.
 
  • Wow
Reactions: Garfildd

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.805
2.006
113
Bi bil tole možen realen vzrok za take sorte padec? VanZ ?
Anti ice in de ice sta isti šmorn, razlika je le v načinu uporabe. ATR je že imel nesrečo zaradi nepravilne uporabe in delno zaradi ne najboljšega dizajna. Turbopropi imajo na krilu večinoma gumijaste obloge, ki se napihnejo in razpokajo ledeno plast, ki jo obtok zraka odpihne. Do izpred nekaj let je bila filozofija uporabe takšna, da se je pustilo akumulirati nekaj mm ledu, zaradi strahu, da bi prezgodnja uporaba teh "bootov" pretanko plast ledu le malo odrinila od sebe, nato pa je ne bi več dosegla. S testiranji se je to ovrglo in sedaj se boote vklaplja ob prvem znaku zaledenitve. Vstopniki motorjev imajo drugačen sistem, na vroč zrak ali pa električne grelce in jih vklopimo ko je zunanja temperatura pod +10c in vidljivost pod 1 miljo (venturi efekt povzroči zaledenitev tudi pri tej temperaturi).
Da bi te nesrečneži tako naenkrat nabrali toliko ledu, da letalo ne bi več letelo, je nenavadno. Na 747 sem v skoraj osmih letih razledenitev kril v zraku (vroč zrak) uporabil 1x, gretje vstopnikov motorjev pa skoraj na vsakem letu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejD in Matey