Vedno majo reševalno plovilo zgoraj.Hja, za vesolje ne velja da se nihče ni ostal zgoraj.
Problem nastane če ga uporabijo samo za tale dva ga za ostale več ni.
Vedno majo reševalno plovilo zgoraj.Hja, za vesolje ne velja da se nihče ni ostal zgoraj.
Tudi uporaba padala, če ga letalo ima, ne pomeni, da boš ven prišel nepoškodovan, omogoča ti predvsem preživetje. Tale piper bo skoraj zagotovo po popravilu še letel.No novejšem bi bila neka šansa da ima padalo...
Official weather reports showed Severe Icing formation along its route, other pilots heard the crew requesting a lower flight level to clear the ice, it was denied by the Air Traffic Control.
The ATR doesn't have any Anti-Ice systems on its wings (anti ice PREVENTS ice formations), it only contain De-Ice systems, that should be used after the ice has already formed.
So it's really likely that this crash was caused by ice formation on the aircraft.
Anti ice in de ice sta isti šmorn, razlika je le v načinu uporabe. ATR je že imel nesrečo zaradi nepravilne uporabe in delno zaradi ne najboljšega dizajna. Turbopropi imajo na krilu večinoma gumijaste obloge, ki se napihnejo in razpokajo ledeno plast, ki jo obtok zraka odpihne. Do izpred nekaj let je bila filozofija uporabe takšna, da se je pustilo akumulirati nekaj mm ledu, zaradi strahu, da bi prezgodnja uporaba teh "bootov" pretanko plast ledu le malo odrinila od sebe, nato pa je ne bi več dosegla. S testiranji se je to ovrglo in sedaj se boote vklaplja ob prvem znaku zaledenitve. Vstopniki motorjev imajo drugačen sistem, na vroč zrak ali pa električne grelce in jih vklopimo ko je zunanja temperatura pod +10c in vidljivost pod 1 miljo (venturi efekt povzroči zaledenitev tudi pri tej temperaturi).Bi bil tole možen realen vzrok za take sorte padec? VanZ ?
Letalo je bilo pred začetkom zadnjega padca na 5000+ metrih.Čakajte malo, gre za Brazilijo, ne Kanado pozimi, da bi sedaj opletali z ledom na krilih.
Res da je na južni polobli zima, kar v Br pomeni temperature okoli 20C, višje proti ekvatorju 25 in več.
Vreme Rio de Janeiro