En civk
Delim tole fascinantno informacijo: "Z miško moram za obravnavo enega pacienta po svojem ekranu prepotovati več kot 20 metrov in narediti okrog 120 klikov (ja, obstaja programček, ki to zmeri in prešteje). Šele potem sem opravil vse, kar je po zahtevah zavarovalnice treba…"
https://t.co/GaBxIckQSx
Samo tole je glih toliko krivda SW podjetja, katerega aplikacijo uporabljajo, kot zavarovalnice. Če je aplikacija narejena tako, da mora med obravnavo skakat gor-dol in naprej-nazaj po zavihkih, potem se naj pritoži dobavitelju aplikacije (ki btw ni ZZZS ali eZdravje). Saj UX področje je precej napredovalo v zadnjem desetletju, samo marsikatero podjetje se tega ne zaveda. Pa vedno je najlažje naštepat dodatna polja za vnos, naj uporabniki klikajo in vnašajo, namesto da bi malo premislili ali mogoče že kje obstaja ta podatek, če ne kako bi se ga najbolj elegantno dodalo, kje bi bilo najbolj logično, da se ga vnaša, mogoče se malo posvetovat z uporabniki, itd... Ampak to je problem zanič programske opreme, ne pa zavarovalnice. (Seveda bi lahko tudi ZZZS malo optimiziral na svoji strani.)
Btw, v USA so zmetali milijone za horuk digitalizacijo zdravstva nekje v času, ko je Slovenija postavila eZdravje. Posledica so bile tako slabo narejene aplikacije, da nekaterih podatkov sploh niso shranjevale. Npr. :
In 2017 the government announced its first
False Claims Act settlement with an electronic health records vendor for misrepresenting its ability to meet “meaningful use” standards and therefore receive incentive payments. eClinicalWorks paid $155 million to settle charges that it had failed to meet all government requirements, failed to adequately test its software, failed to fix certain bugs, failed to ensure data portability, and failed to reliably record laboratory and diagnostic imaging orders.
[30] (
vir)