bedaki na cesti

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Le katera puška ima saržer za več kot 10 strelov.
Pa ne meni: Jo je lahko napolnil.
In res. Nista bila sposobna(!) uporabe strelnega orožja. Tista En bere, drug čita!
Res je. To, da nekdo strelja na policijo, pa ga potem mirno pustijo zapustit lokacijo (pa čeprav je s svojim dejanjem pokazal, da se mu j... za življenja drugih in bi zlahka potem streljal še na koga drugega) je huda, huda sramota za policijo. Tole pa res kliče po odstopih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in CLIO15

sass

Guru
1. sep 2007
5.201
845
113
Res je. To, da nekdo strelja na policijo, pa ga potem mirno pustijo zapustit lokacijo (pa čeprav je s svojim dejanjem pokazal, da se mu j... za življenja drugih in bi zlahka potem streljal še na koga drugega) je huda, huda sramota za policijo. Tole pa res kliče po odstopih.
verjetno je bilo policaju bolj pomembno, da je okrbel ranjeno sodelavko, kot pa da prime za pištolo in strelja nazaj
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

jezek

Guru
24. jul 2008
3.338
1.384
113
Kao oskrbel jo je kot komandant Mirko ranjence v partizanskih filmih? Res bi rad videl to sceno.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.548
927
113
Talent.......
Kaj pri pi*di materni eni razmišljajo!?
1479939.width-932.jpg


 
  • Jezen sem
Reactions: bertoncl

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.572
6.660
113
pri taščici
Zanimivo da se na tem odseku zna 95% voznikov peljati po voznem pasu. Kjerkoli drugje je slika obratna. Potem pa bodi strucko in se vkljuci na ta pas brez pospesevalnega pasu!
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.927
10.657
113
kod Džej-Zija
Prehitevalni pas je tu zakon, ponavadi napol prazen. Ampak vedno naletim na kretena, ki si z Audijem ne upa mimo kombija, potem pa par kilometrov vozi po sredini obeh pasov. Doživeto skoraj vsak dan.

Ledenko: najprej bi se jaz vprašal, kaj šleparji sploh počnejo tu, ker imajo zelo jasen obvoz. Pa je vseeno dnevno tu kar precej težkih tovornjakov. Kje je policija, da bi preverjala njihove vožnje? Prehitevanje tovornjaka pa itak adijo pamet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 9999 in sad

krko

Guru
5. sep 2010
2.677
1.390
113
V delovni zapori z dvema zoženima pasovoma bi bil že velik uspeh, če bi ljudje imeli ustrezno hitrost in vr. razdaljo, da se lahko tudi iz priključkov normalno vključijo. Tako pa vsi nabiti en drugemu za ritjo, da se posledično 1x mora vse skupaj ustaviti.

Večina ne razume, da pri gostem prometu prideš hitreje na cilj če se voziš počasneje s primerno vr. razdaljo (ker se ne bo vse skupaj ustavilo).

Tovornjaki lahko vozijo (po desnem pasu), če niso v tranzitu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.572
6.660
113
pri taščici
Ocitno so kamere na območju jars ugasnjene.
Ce bi se ljudje vozili po dveh pasovih(z enako hitrostjo) , bi bila varnostna razdalja 2x vecja.
Da gres s sleperjem mimo sleperja je pa res "pogumna".
Jaz s fordom transitom custom velikokrrat nimam poguma iti mimo kamiona, sploh ce vidim da "plese" po svojem pasu. Mimo osebnih pa ni panike. Mimo tistih ki ne rabijo desno za plocnik.prostora in imajo sredinsko crto pod sedezem
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.927
10.657
113
kod Džej-Zija
Ko se popoldne vozim proti razcepu Zadobrova po desnem pasu, tistim, ki se vključujejo iz BTCja, ustavim, da spustim enega ali dva, ker mora biti res stresno čakati na prosto luknjo.

krko: razumem ne-tranzit, ampak velikokrat nabašem na tovornjakih na tuje registracije, recimo srbske ali bolgarske. Tisto pa težko kupim, da ni tranzit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in jello

krko

Guru
5. sep 2010
2.677
1.390
113
S primerno hitrostjo kolone ( ta je lahko tudi 20 km/h), ustrezno razdaljo ter seveda aktivnim sodelovanjem vključujočega v promet, se ne bi nihče potreboval povsem ustavit in omogočit vključevanje.

Lahko, da so tujci imeli naklad/razklad v bližini S obvoznice. Tega pač ne moreva vedeti. Pa tudi, če se jih kakšen % šverca čez delovno zaporo ni konec sveta, seveda dokler so v zapori na desnem pasu.

Kot si omenil so bolj problematični vozniki OA, ki so na levem pasu in blokirajo komplet promet za seboj. Pretočnost se takoj zmanjša.

Je pa tako, da nas je majhen % voznikov, ki aktivno razmišlja v/o prometu.....ostali pač imajo "milijon ostalih skrbi" in se pač vozijo od točke A do točke B....brez nekega pretiranega razmišljanja o prometu in kaj bi lahko sami naredili, da bi izboljšali pretočnost prometa.