Večinoma zadošča, da namerno pustim pred sabo velik prostor za vključevanje. Včasih se je pa treba skoraj ustavit, da človeka pripraviš, da se vključi.
Pri AOjih me zabava dejstvo, sploh pri kakšnih bolj fancy suv-ih (ravno včeraj GLC), da vozniki absolutno ne obvladajo svojega avta. Se parkirajo na prehitevalca s kolesi krepko čez sredinsko črto. In se ne pustijo motit.
Danes so upravljalci spet izvedli jutranjo mojstrovino. Vzhodna obvoznica prazna, si mislim, da bo severna tekoča. Jok, so morali takoj nekaj zakomplicirat. Tokrat so pasova iz vzhodne in iz Štajerske združili v enega. Stoječa kolona. Ko prideš do zapore, pa bognedaj, da bi zadrga delala. Na desnem pasu gospa v berlingu s telefonom na ušesu, ni šans, da koga spusti predse.
BTW: ste kdaj opazili, da so ženske pri kolonah in zadrgah izjemno "teritorialne"? Ne spustijo te noter, da se jebeš, gledajo naravnost v točko na zidu in se pretvarjajo, da ne obstajaš, kot bi na kakšni delavnici za osebno rast trenirale premikanje objekta z mislimi. Namig: telekineza ni dokazana.
Pri AOjih me zabava dejstvo, sploh pri kakšnih bolj fancy suv-ih (ravno včeraj GLC), da vozniki absolutno ne obvladajo svojega avta. Se parkirajo na prehitevalca s kolesi krepko čez sredinsko črto. In se ne pustijo motit.
Danes so upravljalci spet izvedli jutranjo mojstrovino. Vzhodna obvoznica prazna, si mislim, da bo severna tekoča. Jok, so morali takoj nekaj zakomplicirat. Tokrat so pasova iz vzhodne in iz Štajerske združili v enega. Stoječa kolona. Ko prideš do zapore, pa bognedaj, da bi zadrga delala. Na desnem pasu gospa v berlingu s telefonom na ušesu, ni šans, da koga spusti predse.
BTW: ste kdaj opazili, da so ženske pri kolonah in zadrgah izjemno "teritorialne"? Ne spustijo te noter, da se jebeš, gledajo naravnost v točko na zidu in se pretvarjajo, da ne obstajaš, kot bi na kakšni delavnici za osebno rast trenirale premikanje objekta z mislimi. Namig: telekineza ni dokazana.