bedaki na cesti

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Kolikor sem razbral iz oznak na tleh se je modri kamion vključeval iz BTCja, beli se mu je pa umikal.

Mene bolj zanima - zakaj se ne kaznuje voznikov tovornjakov, ki kljub prepovedi veselo vozijo po obvoznici.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.234
1.498
113
Naj bremza na voznem pasu in spušča vključujoče notri, če mu tako paše. Tako pa zapeljejo na prehitevalnega in bremzajo vsi ostali še veliko bolj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Pokazal, kakšne pospeške ima BMW...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.095
3.173
113
včeraj sem dva takšna videl enako v BMW v ljubljani, enemu je uspelo samo zadeti robnik drugi je pa kjub drsenju dokaj normalno odpeljal, če mu ne bi zneslo bi pa šlo enih 5 komadov na avtobusni postaji kot kegljev.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Rešitev se mi zdi čudna. Ko je več vozil na cesti, je večja verjetnost, da odstavni pas pride prav zaradi okvare vozila. Pa ravno takrat bi bil v uporabi. Zakaj potem ne bi bil v uporabi za legalno vožnjo tudi, ko je manj vozil in je verjetnost, da ga bo kdo potreboval manjša? Razen, če bil odstavni pas v uporabi samo, ko promet praktično stoji. To pa je že sedaj, če vozniki pripravijo pas za interventna vozila, ki bi ga v takih situacijah morali, ne glede na vzrok zastoja.
Mislim, da so to vseeno prehude bližnjice. Za začetek bi morali podaljšati pospeševalne pasove na najbolj frekventnih uvozih in jih dograditi z odstavnim pasom za primer okvare, nesreče. Na teh delih to ni redkost, ki drastično zmanjša pretočnost. Prav tako bi morali ob podaljšanju pasov narediti fizične prepreke za prehitro vključevanje na vozni pas. Tisti, ki se prehitro vključijo, pogosto nimajo primerne hitrosti glede na promet na avtocesti. Potem pa še smiselna omejitev hitrosti ob močno zgoščenem prometu in avtomatski nadzor te hitrosti. To bi se moralo dati narediti v normalnem okolju v nekaj mescih.
Nato se lotiti širitve v šestpasovnico, ki je večji projekt, zahteven tudi s stališča, kako med deli zagotoviti kolikor toliko pretočnosti.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Odstavni pas spremeniti v voznega, je pri nas v večina primerih nemogoče. Prvič, pas je zelo ozek, drugič pa za daljše obdobje ne pride v poštev, ker je tam precej slabši in tanjši asfalt. V poštev pride samo sanacija ali preureditev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.599
-1.375
63
Odstavi pas je z razlogom odstavni. Komu to ni jasno?
Kot vozni in prehitevalni. Če bi vozniki poznali, čemu je kakšen pas namenjen, bi bila tudi pretočnost boljša.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.638
15.687
113

Fail no.1 - pozabila preverit ali je vozni pas ob njej prost, da lahko na široko odpre vrata oziroma najverjetneje tega sploh nikoli ne naredi (preveri mimoidoči promet namreč) kar je v bistvu tudi pri nas povsem prepogosta stvar.
Fail no.2 - Glede na govorico telesa je najverjetneje hotela zapustiti prizorišče kar se le da hitro, brez posredovanja svojih podatkov.
Fail no.3 - Glede na to kako se vrata kljub parim poizkusom zapiranja ne zaprejo bi rekel, da ne samo da ne zna odpreti vrat situaciji primerno ampak da tudi varnostnega pasu ne pospravi temveč se najverjetneje samo odpne nato pa ga porine na stran in tako ji je priprt pas onemogočil pobeg.
 

JakeTheSnake

Fizikalc
16. okt 2016
409
142
43

Fail no.3 - Glede na to kako se vrata kljub parim poizkusom zapiranja ne zaprejo bi rekel, da ne samo da ne zna odpreti vrat situaciji primerno ampak da tudi varnostnega pasu ne pospravi temveč se najverjetneje samo odpne nato pa ga porine na stran in tako ji je priprt pas onemogočil pobeg.
Varnostni pas na tem posnetku nima nobene veze....Iz vesolja se že vidi, kako so vrata povešena navzdol...Verjetno ravno zaradi te " nesreče"....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sass

Guru
1. sep 2007
5.201
845
113
Odstavni pas spremeniti v voznega, je pri nas v večina primerih nemogoče. Prvič, pas je zelo ozek, drugič pa za daljše obdobje ne pride v poštev, ker je tam precej slabši in tanjši asfalt. V poštev pride samo sanacija ali preureditev.
zato pa zdaj ob prenovi tudi širijo in utrjujejo odstavni pas. poišči izraz hard shoulder running, v Angliji se je to dobro obneslo
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.268
2.547
113
Ovo su i kazne koje se naplaćuju za prometne prekršaje u Grčkoj:

- Prolazak na znak stop bez zaustavljanja – 700 eura
- Prolazak na crveno svjetlo – 700 eura
- Obijesna vožnja – 700 eura
- Nedozvoljeno pretjecanje – 80 eura