Rešitev se mi zdi čudna. Ko je več vozil na cesti, je večja verjetnost, da odstavni pas pride prav zaradi okvare vozila. Pa ravno takrat bi bil v uporabi. Zakaj potem ne bi bil v uporabi za legalno vožnjo tudi, ko je manj vozil in je verjetnost, da ga bo kdo potreboval manjša? Razen, če bil odstavni pas v uporabi samo, ko promet praktično stoji. To pa je že sedaj, če vozniki pripravijo pas za interventna vozila, ki bi ga v takih situacijah morali, ne glede na vzrok zastoja.
Mislim, da so to vseeno prehude bližnjice. Za začetek bi morali podaljšati pospeševalne pasove na najbolj frekventnih uvozih in jih dograditi z odstavnim pasom za primer okvare, nesreče. Na teh delih to ni redkost, ki drastično zmanjša pretočnost. Prav tako bi morali ob podaljšanju pasov narediti fizične prepreke za prehitro vključevanje na vozni pas. Tisti, ki se prehitro vključijo, pogosto nimajo primerne hitrosti glede na promet na avtocesti. Potem pa še smiselna omejitev hitrosti ob močno zgoščenem prometu in avtomatski nadzor te hitrosti. To bi se moralo dati narediti v normalnem okolju v nekaj mescih.
Nato se lotiti širitve v šestpasovnico, ki je večji projekt, zahteven tudi s stališča, kako med deli zagotoviti kolikor toliko pretočnosti.