bedaki na cesti

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.929
7.205
113
IMG-9d5dbcdc66176c468c169e810324561c-V.thumb.jpg.906fd6b2a01e97a08e30e12cef3288d3.jpg
 
  • Haha
Reactions: BigPoppa

nacek

Guru
13. okt 2012
2.932
571
113
temu se ni izšlo

 
  • Ljubezen
Reactions: krko

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.234
1.498
113
Kaj če utripa oranžna in omejitev 60 ni dovolj? Vsako jutro so fantomski zastoji in moraš žal pričakovati, da se boš moral včasih kar precej hitro brez veze iz 130 km/h ustaviti. Google maps pa glej, kje je rdeče v naprej, da te ne preseneti. Drugače pa varnostna razdalja in pozornost.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
In pol forumu ti bo verjelo :eek:

Še nikoli nisem videl rdeče luči pred tunelom za đabe. Utripajočih rumenih in 60 na uro kolikor hočeš, rdeče pa ne. Za rdečo si moraš predstavljati spuščene zapornice pred tunelom...

S tem se ni za hecat, ob požaru v tunelu si mrtev ko keks. Najprej od strupenih plinov, šele precej kasneje od ognja in vročine...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
Mimogrede, je bil ta tunel tako kratek, da je, v skladu s super duper novim pravilnikom, imel po tleh asfalt?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.666
9.462
113
Hmmm kaj dela Dars ze eno leto med Zadobrovo in novimi Jaršami.
Aja, guzvo na cesti.
V tujini bi tako zadevo speljali kagano turisticki v enem mesecu.
Pri nas pa na odseku dolgem vec kot km mogoce vidis 10 delavcev in strojev. Nekaj ur dnevno. Ce je sonce jim je vrice, v dezju tudi ne morejo delati, ponoci tudi ne,(pa ceprav imajo javno razsvetljavo).
Ce bi na gradbiscu bilo 100+ delavcev v tri izmene bi zadeva bula koncana ze lani. Preden se je zgodila nesreca s smrtnim izzidom pod Zaloško konec oktobra.
Za njo je (so) kriv DARS.
Si pilote videl? Ni tok enostaven poseg. Sicer pa, kokr se dela je še mal gužve, je kr pretočno vse skup.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Sedem mrtvih.


Takratne oznake so bile dejansko slabe, prvi dan ni bilo razvidno, da te levi pas odpelje proti Novemu Mestu in so mnogi potem obračali v Grosupljem. Naslednji dan so dodali več oznak.

Nesreča se je sicer zgodila, ko so z deli že končali, vendar zaradi vikenda še niso umaknili oznak.
Še vedno sem mnenja, da ni bila kriva slaba označenost v smislu navigacije in obračanje, ampak označevačna tabla za bočno zaporo oz. njen podstavek).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.572
6.657
113
pri taščici
Si pilote videl? Ni tok enostaven poseg. Sicer pa, kokr se dela je še mal gužve, je kr pretočno vse skup.
Videl, marsikdaj pa nisem nikogar videl na gradbišču.
Primer ki ga bolje poznam.
Ob stari soli se gradi nova šola. Izvajalec in obcina pritiskata na selitev ucencev (nimata pa resitve) in rušenje čimprej.
Varnost otrok, hrup med poukom....
Starsi ne dajo.
In kaj se zgodi
Otroci na pocitnice, kot kaze delavci tudi.
Vceraj ostalo gradbisce zaprto.
Wtf
Ce vas tako skrbi varnost otrok, bi morali zdele dva mesca se delavci pohoditi na gradbiscu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Ne verjamem, da ti tako uspe "uiti" nekomu, ki se pripelje ne tako redkih 150+ v redkejšem prometu.
Kvečjemu pomaga, da se postaviš čimbolj desno, da ima tisti, ki te spregleda možen manever po levi mimo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.635
15.687
113
Pa saj ta situacije je podobna tisti, ko se ustaviš in si zadnji v stoječi koloni na AC zaradi splošne gneče ali česa drugega. Nedvomno ti lahko koristi nekaj dodatnega prostora pred tabo do naslednjega stoječega seveda pa to niti približno ni garancija, da boš rešil situacijo naleta oz. se izognil naletu od zadaj a možnosti so pa nedvomno boljše. Podobno je pri tem, da se postaviš skrajno desno/levo - izboljša ti opcije, to je pa tudi vse.

Evo primer kako ti lahko dobro pomaga spremljanje dogajanja za tabo ter nekaj dodatnega prostora za manevriranje: