Seveda, spet bo vse drugo krivo, samo nezbranost voznika ne. Če spregledaš stoječ kamion pred sabo, boš spregledal tudi rdečo luč.Če je stoječa kolona v predoru...bi morala biti rdeča luč pred predorom ...ampk tega očitno v srboslaviji še dolgo ne bo...
Si pilote videl? Ni tok enostaven poseg. Sicer pa, kokr se dela je še mal gužve, je kr pretočno vse skup.Hmmm kaj dela Dars ze eno leto med Zadobrovo in novimi Jaršami.
Aja, guzvo na cesti.
V tujini bi tako zadevo speljali kagano turisticki v enem mesecu.
Pri nas pa na odseku dolgem vec kot km mogoce vidis 10 delavcev in strojev. Nekaj ur dnevno. Ce je sonce jim je vrice, v dezju tudi ne morejo delati, ponoci tudi ne,(pa ceprav imajo javno razsvetljavo).
Ce bi na gradbiscu bilo 100+ delavcev v tri izmene bi zadeva bula koncana ze lani. Preden se je zgodila nesreca s smrtnim izzidom pod Zaloško konec oktobra.
Za njo je (so) kriv DARS.
Še vedno sem mnenja, da ni bila kriva slaba označenost v smislu navigacije in obračanje, ampak označevačna tabla za bočno zaporo oz. njen podstavek).Sedem mrtvih.
Kapun: Prometna signalizacija je ustrezna
Ljubljana – Vodja oddelka za cestni promet pri Policijski upravi Ljubljana Ivan Kapun je na današnji novinarski konferenci zatrdil, da je prometna signalizacija na ljubljanski obvoznici pri prodoru...old.delo.si
Takratne oznake so bile dejansko slabe, prvi dan ni bilo razvidno, da te levi pas odpelje proti Novemu Mestu in so mnogi potem obračali v Grosupljem. Naslednji dan so dodali več oznak.
Nesreča se je sicer zgodila, ko so z deli že končali, vendar zaradi vikenda še niso umaknili oznak.
GLS tovarišija. GLS kamikaze.Tisto tudi ce vidis rdeco luc , zapelješ v tunel
Itak v vecini prinerov sveti za brez veze ko ni nic narobe v tunelu
Videl, marsikdaj pa nisem nikogar videl na gradbišču.Si pilote videl? Ni tok enostaven poseg. Sicer pa, kokr se dela je še mal gužve, je kr pretočno vse skup.