Cudno da se ne ibnavlja sjypaj z dunajsko, smartinsko, obvoznico.... Bi stajerci vsi preko Viča hodili v center.kulkr je razfukana cesta, je še dobr ratal
Če so ceste razf..., se piz.di, če se jih obnavlja, tudi.No, Zoki sploh ne bi bilo yreba prepovedati voznjo traktorjev v mestu. Bo imel tudi brez njih zagotovljeno gužvo.
Hmmm kaj dela Dars ze eno leto med Zadobrovo in novimi Jaršami.Če so ceste razf..., se piz.di, če se jih obnavlja, tudi.
Pa saj so se naučili in delajo poleti, ko je veliko manj prometa, kaj bi še radi? Od vsega p... se je DARS usral in ne obnavlja AC poleti, ko je najmanj prometa. Super, res.
V enem mesecu ne, malo poglej, kaj vse se je delalo. Prej kot v enem letu pa. Ampak potem bi moralit udi komplet zapreti, ne prestavljati in delati po koščkih. Si ziher, da si to želiš?Hmmm kaj dela Dars ze eno leto med Zadobrovo in novimi Jaršami.
Aja, guzvo na cesti.
V tujini bi tako zadevo speljali kagano turisticki v enem mesecu.
Pri nas pa na odseku dolgem vec kot km mogoce vidis 10 delavcev in strojev. Nekaj ur dnevno. Ce je sonce jim je vrice, v dezju tudi ne morejo delati, ponoci tudi ne,(pa ceprav imajo javno razsvetljavo).
Ce bi na gradbiscu bilo 100+ delavcev v tri izmene bi zadeva bula koncana ze lani. Preden se je zgodila nesreca s smrtnim izzidom pod Zaloško konec oktobra.
Za njo je (so) kriv DARS.
Mogoče zato, ker je kak prometni izvedenec tako predvidel v elabboratu?Sem predolgo urejal
Ko prideš iz Tomačevega prori Jaršam imas stop znak in crto. Kljub temu da je ze kak mesec celotna dolzina vključevalnega pasu na voljo za vkljucitev?
Zakaj ne odstranijo stop znaka?
Se se noben policaj, inšpektor, AMZSjec, politik odgovoren za promerno varnost ni v tem mesecu zapelhal iz rondoja tomacevo proti Jaršam?
Al vsi vozijo cist brez glave
Se drugi popravek:
Preden se je zgodila nesreca s smrtnim izzidom pod Zaloško konec oktobra.
Za njo je (so) kriv DARS.
Ker je ata čisto zmedlo saj se je iz dolenjske peljal k Micki na kosilo preko Tomacevega.
Sedem mrtvih.Mogoče zato, ker je kak prometni izvedenec tako predvidel v elabboratu?
Kar pa se tiče nesreč: sam sem še vedno mnenja, da je bila za hudo nesrečo pri Golovcu pred leti (koliko je že bilo mrtvih) bila kriva sama postavotev zapore oziroma ena od zapornih tabel ... Pa se mi zdi, da takrat nikomur ni bilo v interesu priti stvari do dna ....
Zaradi gorečih vozil je zaprta štajerska avtocesta (mariborska vzhodna obvoznica) med priključkom Zrkovska in razcepom Dragučova v obe smeri. Na terenu je 120 gasilcev iz Gasilske brigade Maribor in 11 prostovoljskih gasilskih društev.
Piše nalet 3 kamionov. Vprašanje, če so bili še vozni. Zagorela naj bi pa zadnja cisterna.
Mogoče zato, ker je kak prometni izvedenec tako predvidel v elabboratu?
Kar pa se tiče nesreč: sam sem še vedno mnenja, da je bila za hudo nesrečo pri Golovcu pred leti (koliko je že bilo mrtvih) bila kriva sama postavotev zapore oziroma ena od zapornih tabel ... Pa se mi zdi, da takrat nikomur ni bilo v interesu priti stvari do dna ....
Oznake takrat so bile ustrezne! Bile so tri krat po dve tabli za razvrstitev, vendar so pa tisti, kateri niso bili pozorni, najprej prehajali čez plastične robnike na koncu predora, dokler se ni tega fizično preprečilo. Vsak voznik mora imeti v glavi pošlihtano, kaj se na cesti sme in kaj ne, če zgrešiš razcep. Tisti Romun je pa naredil še večjo štalo, ja. V Sloveniji imamo največje število prometnih znakov na km ceste, ampak izgleda, da za nekatere še premalo.Sedem mrtvih.
Kapun: Prometna signalizacija je ustrezna
Ljubljana – Vodja oddelka za cestni promet pri Policijski upravi Ljubljana Ivan Kapun je na današnji novinarski konferenci zatrdil, da je prometna signalizacija na ljubljanski obvoznici pri prodoru...old.delo.si
Takratne oznake so bile dejansko slabe, prvi dan ni bilo razvidno, da te levi pas odpelje proti Novemu Mestu in so mnogi potem obračali v Grosupljem. Naslednji dan so dodali več oznak.
Nesreča se je sicer zgodila, ko so z deli že končali, vendar zaradi vikenda še niso umaknili oznak.
V stoječi koloni težko greš 100m naprejRes ni mogel še tistih 100 m naprej zapeljat