Vw kluč ne gre v n ven. Bmw skoči v p, mercedes skoči v p, audi kljuc ne gre ven, porše skoči v p.
Saj te vem kake jebarije so ko spravlaš avte na dvigalo in ne ostane v N. V glavnem pa vsi ki imajo elektronsko ročko grejo v p, tisti z mehansko kot si ugotovil piska in ostane prva stopnja kontakta tudi nemoreš zaklenit. Torej ko potegneš črto večina avtomatikov ne ostane v N ko je avto zaklenjen parkiran. Razen če zaobideš blokado, kar pa pri večini pomeni raztavljanje plastik v bolj ali manj večjem obsegu.
Vw kluč ne gre v n ven. Bmw skoči v p, mercedes skoči v p, audi kljuc ne gre ven, porše skoči v p.
Saj te vem kake jebarije so ko spravlaš avte na dvigalo in ne ostane v N. V glavnem pa vsi ki imajo elektronsko ročko grejo v p, tisti z mehansko kot si ugotovil piska in ostane prva stopnja kontakta tudi nemoreš zaklenit. Torej ko potegneš črto večina avtomatikov ne ostane v N ko je avto zaklenjen parkiran. Razen če zaobideš blokado, kar pa pri večini pomeni raztavljanje plastik v bolj ali manj večjem obsegu.
Bmw ne skoči v P iz N. Skoči v P iz D. Skoči iz N v P ko ugasneš kontakt. Če greš ven s prižganim kontaktom in v N ga ne moreš zaklenit ampak dvakrat potrobi.
Če greš ven z vžganim avtom v N se pusti zaklenit ampak tudi dvakrat potrobi.