Cak mal, ti vidis folk na prehodu, nekdo je ze krenil cez in gres ful sus dalje. Res me ne cudijo vsakodnevne pizdarihe na cestah ob tem pa retardinjo se mislis, da je vse ok.. ****** raj na bus v dobro vseh
sej je velik pešcev v svojem svetu, ampak tuki je bil zlo v svojem svetu tale v corsi. če kamion ne bi ustavil pa tut vprašanje, če bi do tega prišlo. spet več sranja kot koristi. nasploh kamionarji zlo radi ustavljajo pešcem, spuščajo folk in ne vem kaj, težji in počasnejši kot je, raj bo ustavil in potem porabil pol leta, da bo dosegel 20 km/h in bo spet enmu ustavil.
Pa ti si okrivil kamionđije
Pa ti si okrivil kamionđije
Če...če...če ne bi nobenega bilo tam, potem sploh ne bi prišlo do tega
gr69 je na tvoji strani (oz. na strani pešcev), kakor razumem njegov odgovor.Cak mal, ti vidis folk na prehodu, nekdo je ze krenil cez in gres ful sus dalje. Res me ne cudijo vsakodnevne pizdarihe na cestah ob tem pa retardinjo se mislis, da je vse ok.. ****** raj na bus v dobro vseh
gr69 je na tvoji strani (oz. na strani pešcev), kakor razumem njegov odgovor.
Šur - zdaj je tisti, ki se ravna po predpisih kriv za nesrečo...
sej je velik pešcev v svojem svetu, ampak tuki je bil zlo v svojem svetu tale v corsi. če kamion ne bi ustavil pa tut vprašanje, če bi do tega prišlo. spet več sranja kot koristi. nasploh kamionarji zlo radi ustavljajo pešcem, spuščajo folk in ne vem kaj, težji in počasnejši kot je, raj bo ustavil in potem porabil pol leta, da bo dosegel 20 km/h in bo spet enmu ustavil.
Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.
Torej ne prečkati ceste, če vidiš katerikoli premikajoči se avto? V Lj smo dokazali, da rdeča luč ni ovira. Ta video dokazuje, da če nekateri avti stojijo in so pešci že na cesti (solist na drugi strani), še ni dovolj. Pa če bi se Corsa ustavila in bi za njo peljal kak nadebudnež in bi (stoječo) Corso prehitel, bi spet pešec na=bal.Prepričan sem, da imajo tudi druge države smiselno enako določeno odgovornost pešca ob prečkanju ceste, na ali izven, prehoda za pešce.
Tudi posploševanje je problem.Problem je, da v Sloveniji 90% voznikov ne ustavi pešcem na prehodu.