bedaki na cesti

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tudi posploševanje je problem.
Seveda so vozniki ki ne ustavijo, jih pa gotovo ni 90%. V večini kar lepo ustavijo. Vsaj meni, mogoče zato ker grdo gledam.
Ne glede na to v kateri vlogi si, je najpomembneje da imaš glavo, oči in ušesa pri prometu.
Lahko da je voznik(-ca) Corse v videu budala, vendar je čisto možno da sta bila zbita pešca spregledana.

Tudi če jih je 50 %, je to še vedno bistveno preveč. Meni ne pomaga, če grdo gledam, z otroškim vozičkom je celo slabše, saj si najjači mislijo "bo že počakal, saj mi vozička ne bo porinil pred avto, ko ga j*be". Balkanski zakon močnejšega pač...

V zgornjem videu bi voznik corse moral ustaviti. Če nekdo čaka pred prehodom za pešče (nekdo pa ga na drugi strani že celo prečka) predvidevaš, da želi prečkati cesto. Se strinjam, idiotsko od peščev, da sta gledala v telefon, a krivda je v za voznika najboljšem primeru deljena, če ne izključno na strani voznika.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Vsak normalen človek zna izračunati produkt prednost*masa in potem primerjati "nasprotnikov" produkt. 1,5t ima večji produkt proti vsakemu pešču ali kolesarju. Zato vsak pameten z manjšim produktom raje da prednost, ne pa da jo uveljavlja, saj je pameten in ve da je lahko zadnjič (to delam vedno, ko sem na kolesu ali peš, moja zavarovalna vsota ni dovolj visoka:)
Torej zakon močnejšega. Predlagam, da pešce oborožimo z RPG.
 
5. apr 2015
1.400
725
113
Kaj pa recimo če pešec stopi na cestišče na drugem pasu (ima do tvojega še vsaj 10 korakov). Ustavite? Jaz ne. Vsaj ne tam, kjer so majhne hitrosti.

Jaz pa. Če pa bi že prišlo do take situacije, kot opisuješ, bi gledal nazaj, da ni kakega avta za mano..

Sem pa že ustavil na prehodu in je peška krenila čez, nasproti pa je avto samo pospeševal in jo zbil. Je bil pa mrak.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
polna luna?

UREDNIŠTVO SPOROČA
Pozor! Oseba na invalidskem vozicku na avtocesti: priključek Lesce domnevno proti Ljubljani.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.114
1.052
113
Kje je tema o parkirnih invalidih?
 

Priponke

  • IMG_20190523_172617.jpg
    IMG_20190523_172617.jpg
    548,5 KB · Ogledi: 312

Floki

Guru
6. sep 2007
10.097
3.173
113
Danes jim je lepše uspelo.

Sicer pa že skrajni čas da uvedejo sekcijsko merjenje na tem delu ker še zdaj mi ni jasno kako lahko nesrečo narediš v klanec. Je šlo spet 150..

123.png
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Šel probat prav avtov. Različno. Kljulčje šel v edinem, ki je bil na ključ, ven. Vsi piskali (kar je prav), eni so se dali zaklenit drugi ne (kar je neumnost). Nobeden ni šel v P kar sam od sebe.
Vw kluč ne gre v n ven. Bmw skoči v p, mercedes skoči v p, audi kljuc ne gre ven, porše skoči v p.
Saj te vem kake jebarije so ko spravlaš avte na dvigalo in ne ostane v N. V glavnem pa vsi ki imajo elektronsko ročko grejo v p, tisti z mehansko kot si ugotovil piska in ostane prva stopnja kontakta tudi nemoreš zaklenit. Torej ko potegneš črto večina avtomatikov ne ostane v N ko je avto zaklenjen parkiran. Razen če zaobideš blokado, kar pa pri večini pomeni raztavljanje plastik v bolj ali manj večjem obsegu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.098
4.066
113
Vw kluč ne gre v n ven. Bmw skoči v p, mercedes skoči v p, audi kljuc ne gre ven, porše skoči v p.
Saj te vem kake jebarije so ko spravlaš avte na dvigalo in ne ostane v N. V glavnem pa vsi ki imajo elektronsko ročko grejo v p, tisti z mehansko kot si ugotovil piska in ostane prva stopnja kontakta tudi nemoreš zaklenit. Torej ko potegneš črto večina avtomatikov ne ostane v N ko je avto zaklenjen parkiran. Razen če zaobideš blokado, kar pa pri večini pomeni raztavljanje plastik v bolj ali manj večjem obsegu.

Ker vidim da je to še odgovor na moj nasvet kako parkirat v italiji v bočna parkirišča.

1. parkirišča ob ulicah v italiji so namenjena tistim ki nimajo svojih privat parkirišč, avti so primerni razredu oz. nit ne razredu ampak namenu uporabe*, večinoma jih zasedajo seičentoti, cinquecento, p105, klioti in podobna arhivska jajca iz 90h let (skratka vozila ki nimajo avtomatičnih menjalnikov sploh)
2. vsi avtomatični menjalniki kar sem jih vozil imajo N z namenom in se jih da prestavit v N tudi ko avto zakleneš. Pri enih (manjšina) moraš obvezno dat v P ko ugašaš ali vžigaš avto, še vedno pa ko odstraniš ključ gredo lepo v N. Gre pa za vozila do 2010, avtomatikov z vrtljivimi gumbki in podobnimi forami nisem testiral (imajo pa vsi ročni vzvod za prestavit v N, ker kaj ti pa ostane ko moraš avto ki mu crkne elektronika kam premaknit)
3. avto v P ima še veliko hoda ko se nanj nasloniš ker se nekaj napetosti in mrtvega hoda prenaša na osovine, diferencial in koneckoncev tudi na P-pin (ponavai vsaj 5-10 cm hoda da pin prime, tako da če se ne obesiš na prakiranju na ta pin boš avto lahko premaknil)
4. el. ročna zavora tudi prime ko se parkiraš in jo moraš ročno overidat -> to si pozabil omenit!;)

* se spomnem včasih enega ata, ki je bil bogataš pa se je naokoli po LJ prevažal v nekem podrtem (sicer na videz športnem) činquečentotu/seičentotu, doma v garaži je imel pa top floto luksuznih vozil. Razlog je bil da je precej let delal v mislim da Milanu in je tam uporabljal samo fiata, ker mu je bilo karkoli boljšega škoda parkirat kje v mestu.
 
Nazadnje urejeno: