Tole je recimo praktično največji problem:
To možnost bi morali enostavno vzeti iz zakona. Razmerje kazni med voznikom in formo bi moralo biti vsaj 1:100, pa med voznikom in odgvrono osebo 1:10.
In če firma ne suape dokazato, da je aktivno delala na te, da vozniki spoštujejo predpisse (torej z internimi kontrolami, izobraževanji ipd), še dodatna kazen.
Stvar je izjemno simpl rešljiva,s amo zakonodajalci nimajo interesa, očitzno, Oziroma imajo kakšnega drugega, iz kakšnih drugih razlogov.
Inšpektorji pri nadzorih ugotavljajo, da skušajo podjetja v primerih vgrajenih manipulacijskih naprav prevaliti odgovornost na voznike, ti pa v dogovoru z delodajalcem prevzemajo odgovornost nase,
To možnost bi morali enostavno vzeti iz zakona. Razmerje kazni med voznikom in formo bi moralo biti vsaj 1:100, pa med voznikom in odgvrono osebo 1:10.
In če firma ne suape dokazato, da je aktivno delala na te, da vozniki spoštujejo predpisse (torej z internimi kontrolami, izobraževanji ipd), še dodatna kazen.
Stvar je izjemno simpl rešljiva,s amo zakonodajalci nimajo interesa, očitzno, Oziroma imajo kakšnega drugega, iz kakšnih drugih razlogov.