bedaki na cesti

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ma kje ti živiš.

Cincar še tisto kar vidi naprej komaj procesira, zato pa cinca. On ne gleda in ne vidi ogledal. Možno je da sploh ne ve zakaj jih ima. Zelo verjetno tudi ne opazi, da ga avtomobili prehitevajo.

Tako pač je, ker lahko vsako motorično prizadeto teslo dobi izpit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.517
1.102
113
TALE je imel več sreče kot pameti :eek:
Tale kaskader je res šel na glavo. Sicer če video pogledaš na youtubu in daš preko celega zaslona, se lepo vidi da je snemalec potegnil tik preden ga je prehitel in mu je zmanjšal pot ustavljanja, za povrhu je pa še tale citroen pocincal in verjetno gledal, če mora tu zaviti levo, ker je potem na naslednjem odcepu zavil. In ga po mojem niti opazil ni. Kaskader v Fordu je šel res na glavo, in je hotel za vsako ceno prehiteti snemalca. Profitiral pa ne bi nič, ker je bila itak kolona naprej. Profitiral pa je, da je ostal cel in živ.
 
5. apr 2015
1.403
726
113
Če že teoriziramo, mogoče sta pa snemalec in prehitevalec frenda pa si malo oglede dvigujeta, C3ka je pa nepričakovan efekt, v katerem je forderaš zelo srečno jo odnesel ter seveda, moramo priznati, "dobro" zvozil.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Danes sem pa videl rekorderja v vožnji na ritjo. Tovornjakar za drugim za pol dolžine avta pri 100 km/h je zgledalo kot da bi bil smo en dolg tovornjak :evil:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Predvidevam da je podobno kot ta s fordom pred dobrim mesecem naredil z ducatijem pri Dolskem. Samo tam je ženska s polom zavila, z ducatijem pa ni šel desno ampak v njo? In večjo tablo za njo. Pa so sveče sedaj tam.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Na tem delu so lokalcu butnjeni in mislijo da so Fitipaldiji... Sem dostikrat v tistem koncu in vedno se najde lokalc ki prehiteva vse popvprek, divja...
Tako kot recimo na hrvaških otokih.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
O fordu in citroenu. Citroen je tam pač bil. Lahko se je ustavil brez razloga, lahko je bil v prekršku, lahko je bila pred njim ovira, ki jo zakriva - luknja, maček, otrok, bodoče truplo. Sedaj vemo, da ni bilo nič, ker smo videli posnetek do konca. Dejstvo pa je, da ford (natančneje voznik) ni dobro videl niti predvidel niti tega, kar bi moral videti (vključno z nasproti vozečim) in predvideti - ker ta manever se lahko zdi pohvale vreden samo lobotomiranemu, kateremu so operacijo že 2x ponovili. Pa še tu ga je citroen reševal, ker se je pomaknil v levo (v nasproti vozečega).

Citroen je razmera na cesti. Ford je bedak; če pa je snemalec res pospešil, je pa največji bedak na posnetku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Vprašanje kaj je bilo, pa tvoja lobotomija gor ali dol. Dejstvo je, da je voznik Forda naredil napako, vzroka ne vemo. Lahko da je bebec (vsak dan), lahko je imel slab moment, lahko da je Citroena enostavno spregledal. Dejstvo je tudi, da je potem dobro zvozil, marsikdo ne bi.
Promet skratka.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
KSZ.
Napačno si razlagate. Citroenar je videl v ogledalu prehitevajočega, in je dvignil nogo s plina, da bi mu omogočil prehiteti oba avta.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
ksz
Zjutraj je na RadiuSI bilo rečeno, da so vozniki tovornih vozil udeleženi v 2/3 prometnih nesreč.
Niso povedali v kolikšnem odstotku so povzročitelji.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
ksz
Zjutraj je na RadiuSI bilo rečeno, da so vozniki tovornih vozil udeleženi v 2/3 prometnih nesreč.
Niso povedali v kolikšnem odstotku so povzročitelji.

"Po podatkih Javne agencije RS za varnost prometa se je letos do 25. julija na slovenskih cestah pripetilo 1416 prometnih nesreč, v katerih so bila udeležena tovorna vozila, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Tovornjakarji so bili povzročitelji v kar dveh tretjinah ali 929 prometnih nesrečah, pri čemer je umrlo sedem oseb, 21 je bilo hudo poškodovanih, 213 pa lažje poškodovanih."

Sicer pa so razlogi bolj ali manj znani, preveč jih terajo, tako opremo kot šoferje, prenaloženi, preslabo vzdrževani in razkladanje/nakladanje namesto počitka.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Evo, še članek. Ker je zaklenjen ga lepim.

Vir: https://www.dnevnik.si/1042835093/s...kriva-preobremenjenost-izkoriscanih-voznikov-

Za prometne nesreče tovornjakarjev kriva preobremenjenost izkoriščanih voznikov
V Delavski svetovalnici opozarjajo, da so za vse več prometnih nesreč, v katerih so udeleženi tovornjakarji, krive katastrofalne delovne razmere v panogi in preobremenjenost voznikov. V finančni upravi le v 30 odstotkih pregledanih tovornjakov ne najdejo kršitev.
Da bi ugodili svojim delodajalcem, morajo številni tovornjakarji dobesedno živeti v vozniških kabinah.

V ponedeljek se je na ljubljanski južni obvoznici pripetila prometna nesreča, v kateri je tovornjaku počila guma, voznik prevrnjenega tovornega vozila pa se je tako hudo poškodoval, da je pozneje v bolnišnici umrl. Nekaj dni prej je kamion na avtocesti proti Obrežju do smrti povozil švicarskega državljana, ki je menjaval pnevmatiko. Do nesreče s smrtnih izidom je prišlo tudi v trčenju dveh tovornjakov na cesti prek Gorjancev.
Po podatkih Javne agencije RS za varnost prometa se je letos do 25. julija na slovenskih cestah pripetilo 1416 prometnih nesreč, v katerih so bila udeležena tovorna vozila, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Tovornjakarji so bili povzročitelji v kar dveh tretjinah ali 929 prometnih nesrečah, pri čemer je umrlo sedem oseb, 21 je bilo hudo poškodovanih, 213 pa lažje poškodovanih.
V Delavski svetovalnici so prepričani, da so za vse več prometnih nesreč, v katerih so udeležena tovorna vozila, krive katastrofalne delovne razmere in preobremenjenost voznikov. »Delodajalci jih silijo, da v čim krajšem času prevozijo čim več kilometrov. Namesto da bi imeli počitek na vsake štiri ure in pol, kot zahteva zakonodaja, vozijo tudi po 16, 17, 18 ur, vmes pa namesto počitka nakladajo ali razkladajo tovor,« pravi Goran Zrnić iz Delavske svetovalnice.
Izkoriščanje voznikov, zlasti tistih iz BiH
V najhujšem položaju so vozniki iz Bosne, ki naj bi jih bilo med vsemi vozniki pri slovenskih prevoznikih več kot polovica. »Po sporazumu z BiH morajo ob prvi zaposlitvi v Sloveniji prebiti eno leto pri istem delodajalcu, kar pomeni, da so v tem času popolnoma v njegovih rokah. Če ne upoštevajo njegovih zahtev, sledi odpoved in vrnitev v Bosno. V takšnih razmerah seveda nimajo možnosti, da bi upoštevali zakonodajo,« pojasnjuje Zrnić.
Da bi izpolnili »brutalne zahteve« svojih gospodarjev, so mnogi prisiljeni živeti v vozniški kabini. »Poznamo primer človeka, ki šest mesecev sploh ni mogel oditi domov. Dva kvadratna metra prostora sta bila dom, v katerem je vozil, kuhal in spal. In vse to za šest do 14 centov na kilometer,« je ogorčen Zrnić, ki si sploh ne upa pomisliti, kakšne posledice takšno življenje prinaša za zdravje, tudi duševno.
Iznajdljivi delodajalci
Ker nobena zakonodaja ne dovoljuje takšnega trpinčenja, morajo delodajalci seveda najti obvode, da se izognejo nadzoru. Pri tem pa so, kot pravijo v Delavski svetovalnici, izjemno iznajdljivi. Od manipuliranja s tahografom z uporabo magneta ali elektronske naprave do dvojnih kartic, registriranih na dva voznika, enega seveda neobstoječega, s čimer prikažejo manjše število prevoženih kilometrov in obvezne počitke.
Zrnić pravi, da si vozniki takšnih kršitev v vožnji na Zahodu, denimo v Avstriji, Nemčiji, Italiji, Franciji… zaradi ostrega nadzora ne drznejo tvegati, medtem ko pri nas glede tega menda nimajo zadržkov. »Furs sicer izvaja občasne nadzore, a to ni ničemur podobno. Vozniki se pokličejo po telefonu, se ustavijo, snamejo magnete in gredo mirno naprej.« Če pa koga že zalotijo, pa ta, kot dodaja Zrnić, tudi edini nastrada. »Znan je primer, ko so na meji oglobili dva voznika z 2000 evri, delodajalca pa s 6000 evri kazni. Ta delodajalec ima zdaj blokiran račun, živi pa od tega, da mu oba voznika, ki sta zdaj pri drugem delodajalcu, plačujeta od svojih plač, saj je zoper njiju vložil izvršbo na podlagi verodostojne listine. Pravno neuka voznika seveda nista vedela, da morata vložiti ugovor v osmih dneh,« pravi Zrnić.
Brez kršitev le slaba tretjina tovornjakarjev
Na finančni upravi (Furs) trditve o pomanjkljivem nadzoru zavračajo. Njihovi mobilni oddelki so lani, kot pravijo, ustavili 3544 tovornjakov in avtobusov (v prvem poletju letos 1857) in pri tem odkrili kar 2429 kršiteljev (brezhibnih je bilo torej le 31 odstotkov prevozov!) ter 4747 kršitev. Največ kršitev, med katerimi prevladuje neupoštevanje obveznih počitkov, je bilo odkritih pri prevoznikih iz drugih držav EU, kar 59 odstotkov, četrtina je bila prevoznikov iz tretjih držav, 15 odstotkov pa domačih.
Inšpektorji pri nadzorih ugotavljajo, da skušajo podjetja v primerih vgrajenih manipulacijskih naprav prevaliti odgovornost na voznike, ti pa v dogovoru z delodajalcem prevzemajo odgovornost nase, kar ima za posledico plačilo bistveno nižje kazni. Za voznika znaša globa za uporabo manipulacijske naprave od 2000 do 5000 evrov, za pravno osebo od 6000 do 24.000 evrov, za odgovorno osebo pa od 2000 do 8000 evrov.
Po ugotovitvah policije je med tovornjakarji vse več tudi kršitev cestnoprometnih predpisov – lani jih je bilo 36.152 oziroma skoraj 16.000 več kot leto prej – največ zaradi neuporabe varnostnega pasu, prekoračitve hitrosti, preobremenjenosti in tehnične brezhibnosti vozil ter neupoštevanja obveznih počitkov. Prav tako narašča število kršitev delodajalcev na področju delovnih razmerij ter varnosti in zdravja. Inšpektorat za delo jih je lani v 716 pregledih ugotovil kar 1337 (leta 2013 denimo v 819 pregledih 862), največ glede plačila za delo.
Igor Dernovšek
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Mogoče bi morali še KLOBASO povprašat za komentar navedenih kršitev. Sigurno bo vlada kriva.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Mogoče bi morali še KLOBASO povprašat za komentar navedenih kršitev. Sigurno bo vlada kriva.
Ali ni kriva vlada? Od kdaj pa lahko neka zbornica izvaja nadzor nad zakonodajo?
Imamo predpise, nimamo pa sistema, kako njihovo izpolnjevanje učinkovito nadzorovati. In ne, niso rešitev večje kazni, temveč tak nadzor, ki bo ulovil vsaj nekaj % kršiteljev in ne manj kot promil. Slednje je najbolj v interesu tistih, ki bi radi delali pošteno. Če ne, imaš nelojalno konkurenco proti kateri sam ne moreš nič. Bolje bi bilo, da imamo manj predpisov, manj omejitev, pa vsaj tiste učinkovito nadziramo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fe3 in sad

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Zakaj je sploh treba da so kršitve, naj lastniki avtoprevozniških podjetji ne težijo voznikom da delajo 12 ur na dan pa upoštevajo plavila ki jim jih narekuje zakonodaja pa bo bolje za državo, voznike in druge udeležence v prometu. Najbolje se je iti balkanca in vse kršit na koncu pa jamrat ko te po žepu udarijo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj je sploh treba da so kršitve, naj lastniki avtoprevozniških podjetji ne težijo voznikom da delajo 12 ur na dan pa upoštevajo plavila ki jim jih narekuje zakonodaja pa bo bolje za državo, voznike in druge udeležence v prometu. Najbolje se je iti balkanca in vse kršit na koncu pa jamrat ko te po žepu udarijo.
Treba ni, ampak nekaterim enostavno ni možno z lepo besedo dopovedat nič. Zato pa so potem zakoni in MORAL BI BITI TUDI NADZOR. Brez nadzora namreč ni nič. Oz. stvar laufa leto, dve, tri, ko pa ga enkrat dobijo in nagazi na astronomsko kazen, vrže tak debil firmo v stečaj in naslednji dan začne z novo ISTO delat.
Če bi bil nadzor ustrezen in kazni normalne, bi se vse to ustavilo. Ker ko bi vsak dan pokasiral npr. 200 EUR kazni, bi ugotovil, da se nekako ne splača zajeb... in delat samo za kazni. Tako pa bedaki nategujejo vse po vrsti in potem ko enkrat nagazi (če sploh nagazi) na mino in dobi 10 jurjev kazni enostavno zapre in odpre z novo naprej. To je to.
Naši zakonodajalci in vsi pripravljalci teh zakonov (debili po domače) pa namesto, da bi poskrbeli za ustrezen nadzor, dvigujejo kazni, ker bo to rešilo vse sranje. Ja itak bo.
In potem se ti zgodi, da greš nekaj prehitro v mestu in si ob pol plače, če imaš res tisto svinjsko nesrečo, da te dobijo. V Avstriji pa za isto zadevo kazen 50 EUR (pišem na pamet, važno je le razmerje), samo fora je tam, da je šansa, da te tam dobijo bistveno višja, kot pa tukaj.

In kar je pa najhujše pri vsem skupaj: taki lopovi, nateguni so čista nepoštena konkurenca za vse, ki bi radi pošteno delali, ki potem dejansko naj.. in izgubljajo posle, ker enostavno ne more konkurirat takšnim nategovalcem vsega, s poštenim delom.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zgrešeno je tudi to, da danes vržeš firmo v stečaj, jutri ustanoviš novo in gasa dalje... Ko vržeš firmo v stečaj ene 5 let ne moreš ustanoviti nič, niti tvoja ožja žlahta... Če pa že, pa poostren nadzor tudi malo širše žlahte... Menda je pri S sosedih tako...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette in Fe3

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Zgrešeno je tudi to, da danes vržeš firmo v stečaj, jutri ustanoviš novo in gasa dalje... Ko vržeš firmo v stečaj ene 5 let ne moreš ustanoviti nič, niti tvoja ožja žlahta... Če pa že, pa poostren nadzor tudi malo širše žlahte... Menda je pri S sosedih tako...
Točno. Ampak smo spet pri predpisih in nadzoru. Kolikor vem so že neke omejitve pri ustanavljanju podjetij, če so bile kakšne problematične zadeve zraven... Samo je to treba tudi v praksi izvajat. Pa pobrat vse premoženje takim. Ne pa pri nas, ravno berem, da bo neka odločitev sodišča, vplivala na zasege nezakonito pridobljenega premoženja za deset let nazaj. Nekaj takega, po spominu pišem.
Za bruhat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fe3