Udarec na zadnjih sedežih je enak udarcu na sprednjem sedežu. Dejansko čakam vozilo, ki bo prvo na svetu imelo serijsko tudi airbage za potnike zadaj.Točno tako. TO je bila nesreča za max. 1 smrtno žrtev (predvidevam, da je povzročiteljica bila v Ibizi), ne za 3. Samo si političn korektni mediji tega ne upajo napisat (da sta, če sta unadva stara sedela zadaj v suzukiju, umrla samo zato, ker se nista pripela).
Jebiga. Zato sem pa napisal če pri hipotezi o varnostnih pasovih.Poskus št. 2
Boš še dolgo čakal. Ker v sedež spredaj ga ne moreš vgradit, nad njega tudi ne. V varnostnem pasu pa nekateri imajo opcijo, ampak s takimi pasov ne moreš otroškega sedeža pripet, torej spet odpadejo serijsko.Udarec na zadnjih sedežih je enak udarcu na sprednjem sedežu. Dejansko čakam vozilo, ki bo prvo na svetu imelo serijsko tudi airbage za potnike zadaj.
Telo prenese mnogo več, kot si ti predstavljaš. Takšna nesreča bi morala biti (ne za uno v Ibizi, ker je fasala praktično bočno) povsem survivable. Če ni, je to razlog za krepko preiskavo o tem, zakaj ni bila.ne vem kaj je tu tako čudnega. najmlajša nista bila, verjetno tudi ne pripravljena. recimo, da je bila hitrost 70 km/h ( verjetno več ). pojemek velik. telo tega ne prenese
jaz se čudim, da sploh kdo preživi
Udarec na zadnjih sedežih je enak udarcu na sprednjem sedežu. Dejansko čakam vozilo, ki bo prvo na svetu imelo serijsko tudi airbage za potnike zadaj.
Serijsko ima samo to (vsaj po seznamu opreme):si že dočakal:
Samo Georg je "malo" hitreje priletel v tisti breg kot so pri nas omejitve. Lahko maš nevem kake varnostne sisteme. Telo ni delano za take pojemke in se tkivo trga.Georg Plasa se je tako ubil, da ni treščil nikamor s telesom ali z glavo. Kljub kletki, pasovom, čeladi,...