bedaki na cesti

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Podobna kozlarija kot tale policijska od danes

Nesreča se je zgodila, ko je 25-letni voznik osebnega vozila, ki je vozil od Pivke proti Postojni, zaradi prevelike hitrosti trčil v zadnji del tovornega vozila s polpriklopnikom, ki se je ustavilo na rdeči luči. Zaviral ni.

Kaj ima to, da nekdo sploh ni gedal naprej in ni niti reagiral, s hitostjo? Če sploh ne zaviraš, se zaletiš s 5, 50 ali 150 na uro ...

:valjamse::valjamse: sam res kaj sploh ima vožnja avta s hitrostjo. Kaj ima tisti ki se z 180 sesuje na cesti s hitrostjo saj ni problem da je vozil 50 ali pa 100 prehitro problem je ker je zavil. pa šel v zid. :bonk::bonk:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Samo ti si pa res čez les, kakšne stresaš. To, da nekdo ne odreagira je totalna kozlarija, razen v primeru namerne povzročitve s poskusom samomora. Imaš produkt hitrosti ter reakcijskega časa. Če nekdo ne uspe odreagirati, pomeni da je hitrost bila previsoka ... ker se je prej zabil, kot je zaznal težavo pred sabo in nogo prestavil iz plina na bremzo ... in ja, pri 5km/h imaš neprimerno več časa, da zaznaš oviro in reagiraš, kot pa pri 150km/h.

Če ne reagiraš (in ta ni), je hitrost irelevantna. Če si ne znaš drugače predstavljat, si predstavlja, da je gledal nekaj ob cesti (ali pabral mail na telefonu). Vseeno, a je vozil 80 ali 100. Ali 150. Če ne gledaš naprej, se pač zaletiš, ne glede na hitrost.
Poleg tega: niso redke nesreče (seveda top vedo le tam, kjer raziščejo, zakaj je do nesreče prišlo), ko voznik gleda, a ne vidi. Gleda naprej, vidi ustavljeno kolono, pa enostavno ne reagira sekunde in sekunde. Kot bi z odprtimi očmi spal, recimo.
Skratka, ja, velikokrat se zgdoi, da nekdo ne reagira, ker pač ne gleda. In to tako dolgo, da je vseeno al je 50 ali 100, zaletel bi se v vsakem primeru.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Matey

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Če ne reagiraš (in ta ni), je hitrost irelevantna. Če si ne znaš drugače predstavljat, si predstavlja, da je gledal nekaj ob cesti (ali pabral mail na telefonu). Vseeno, a je vozil 80 ali 100. Ali 150. Če ne gledaš naprej, se pač zaletiš, ne glede na hitrost.
Poleg tega: niso redke nesreče (seveda top vedo le tam, kjer raziščejo, zakaj je do nesreče prišlo), ko voznik gleda, a ne vidi. Gleda naprej, vidi ustavljeno kolono, pa enostavno ne reagira sekunde in sekunde. Kot bi z odprtimi očmi spal, recimo.
Skratka, ja, velikokrat se zgdoi, da nekdo ne reagira, ker pač ne gleda. In to tako dolgo, da je vseeno al je 50 ali 100, zaletel bi se v vsakem primeru.
Ne vem če sjtv piše bedarije. Ker pač nisem Alter voznik, niti nimam Alter vozila, priznam da se mi je to že zgodilo kar piše sjtv. In tega ne je strah. Sem že "trznili" na bremzo, ker sem sanjal pri 100+ na prehitevalnem pasu, ki se je sredi lepega pred mano praktično ustavil. Tudi meni je ostalo takrat se nekaj metrov..

Da pa sem na telefonu (prostoročnem) se mi pa to še raje zgodi. Pravzaprav sploh ne vem kaj sem videl na in ob cesti. Pelješ po "spominu"
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Policajem sploh nebi bilo treba hoditi tja, saj drugih vzrokov za nesreče skoraj ne poznajo. Na avtocesti hitrost je in če pride do nesreče, je bila neprilagojena. Zelo enostavno. Svojcem umrlega je po mnenju policaja v veliko olajšanje, da so bili vsi trezni.
Mene pa bi zanimale druge stvari npr. Kaj je počel prvi voznik na prehitevalnem pasu, da so morali ostali za njim bremzati? Stari kombiji, berlingoti in podobne gajbice ponavadi ne vozijo ravno 150, največkrat okoli 110. Ali je kdo od udeležencev telefoniral, sms-jal ipd? Ali bodo to sploh preverili? Že res, da se tudi s prostoročno napravo za telefoniranje človek slabo spomni vožnje, ampak nekako pa vseeno obdeluje signale iz okolice. Pospešuje, bremza, zavija, nekateri celo nakažejo smer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Ne vem če sjtv piše bedarije. Ker pač nisem Alter voznik, niti nimam Alter vozila, priznam da se mi je to že zgodilo kar piše sjtv. In tega ne je strah. Sem že "trznili" na bremzo, ker sem sanjal pri 100+ na prehitevalnem pasu, ki se je sredi lepega pred mano praktično ustavil. Tudi meni je ostalo takrat se nekaj metrov..

Da pa sem na telefonu (prostoročnem) se mi pa to še raje zgodi. Pravzaprav sploh ne vem kaj sem videl na in ob cesti. Pelješ po "spominu"
Saj formula je osnovnošolska. Pozornost je preusmerjena za 5 sekund. Zračunaj koliko prevoziš v tem času pri 80km/h, koliko pa pri 150km/h. Potem pa še prištej reakcijski čas in pot ustavljanja ...
pa mi prosim ne potem rečt, da je vseeno če po avtocesti miže voziš 400m ali pa 200m.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Saj formula je osnovnošolska. Pozornost je preusmerjena za 5 sekund. Zračunaj koliko prevoziš v tem času pri 80km/h, koliko pa pri 150km/h. Potem pa še prištej reakcijski čas in pot ustavljanja ...
pa mi prosim ne potem rečt, da je vseeno če po avtocesti miže voziš 400m ali pa 200m.
Pišeš o popolnoma drugi stvari kot jaz. Če človek sploh ni zaviral, ni opazil kolone ali ni reagiral. Torej razlog ni hitrost ali varnostna, ampak nepozornost ali pa to, d ani reagiral (kar je lahko marsikaj, od zdravstvanega razloga do nesposobnosti). Hitrost ali varnostna bi bi bila, če bi kolono opazil, pa ne bi mogel ustavit - a le v primeru, da bi jo prepozno opazil zaradi vremenskih razmer, recimo. Če je prepozno zaviranje (nezaviranje) posledica nepozornosti, je vzrok nepozornost.

Ker nima nobenega smisla nekomu, ki sicer vozi z dvojno normalno varnostno (4 sekunde) trobit o pomenu varnostne, če ves las vozi nepozorno in zato ogroža druge. Za uspešno izobraževanje / preventivo je treba poznati točne vzroke, na pa nekaj pisat v obrazce na pamet, ker je tako pač najlažje in najhitreje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, Fe3 in gr69

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Da boste "nepozornost " spravili na obrazce za PN, bo minilo vsaj desetletje.
Pbutec
Saj ni stos v petih sekundah. Lahko imaš 10 sekund varnostne razdalje, pa ko si nepozoren (ali z mislimi cvekas po telefonu, zidaš bajto,lizes babo....) Lahko vsake dve sekundi pogledaš na cesto pa boš pogledal samo koliko si odmaknjen od roba ceste. Da se je km pred tabo promet ustavil boš ugotovil, ko boš priletel zadnjemu v rit.
Podoben filing je pri visokih hitrostih, ko pride do tunelskega vida.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Odlično, kar tako dalje, šleper je tvoj prijatl. Tako govedo navadno ubije peško na prehodu, policija mu pa rit liže.
Škoda, da ni crkno.
Zdaj je za nekaj časa onesposobljen, se pravi, da bo nekdo drug preživel na cesti. :)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
In zopet tovornjakar... Verjetno revček nič kriv, noge na volanu, gledal film...

Kako “zopet”? Koliko jih pa povzročijo tovornjakarji?

Pa preden izpade, da ga zagovarjam - kriv 100%. Vprašanje je samo ali je zakinkal (glede na uro čisto možno) ali je štrkal kaj po nečem (telefon, navigacija, radio). Verjento bo kar prvo.

So pa take nesreče predvsem opozorilo, da ni dobro karkoli početi na odstavnem pasu. Če pride do okvare - takoj ven (vsi), za ograjo in poklicati pomoč na cesti. Pa trikotnik postaviti.
Me prav zanima ali sta švicarja postavila trikotnik?!
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Djabe mu je trikotnik, če ga nagazi napol zaspal voznik.
Zakaj zopet? Ker je v večino nesreč s smrtnim izzidom na naših cestah vpleteno tovorno vozilo in zelooo velikokrat tudi povzročitelj.
Ko boš prehitel kamionarja ki namesto da bi vozil je juho iz posode ki je na volanu ali ima tablico na volanu in gleda vanjo kot pribit...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Boš to svojo izjavo malo podkrepil s kakšnimi podatki?

Okoli “džabe trikotnika” se pa da razpravljati* - v primeru preutrujenosti voznika, ki prihaja “za tabo” si močno povečaš šanse, da si opažen.

*ne trdim, da ga v tem primeru ni bilo, niti, da bi rešil situacijo, če bi bil (vkolikor ga morda res ni bilo). Pravim le, da ga je dobro postaviti.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Boš to svojo izjavo malo podkrepil s kakšnimi podatki?

Okoli “džabe trikotnika” se pa da razpravljati* - v primeru preutrujenosti voznika, ki prihaja “za tabo” si močno povečaš šanse, da si opažen.

*ne trdim, da ga v tem primeru ni bilo, niti, da bi rešil situacijo, če bi bil (vkolikor ga morda res ni bilo). Pravim le, da ga je dobro postaviti.
Katero izjavo? O hranjenju? Ne uporabljam telefona med vožnjo da bi lahko slikal.
Glede povzročiteljev? Spremljaj črno kroniko v čimveč medijih. Boš sam dobil sliko.