bedaki na cesti

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
V soboto sem šel proti Portorožu in je bila guzva na koncu hitre ceste in se je kreten z Avtodomom pri znaku zožanje 400m postavil na sredo ceste da noben ni mogu/hotu mimo.
Itak sm popizdil ga napol zrinil in povprašal po pameti zakaj ne vozi po svojem pasu in je odgovoril da je kolona. Faking moron. Česa vse ne doživiš resno.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Itak, klasična dogajanja 5-500m pred zožanjem na podlagi zadrge in se ljudje kar po defaultu postavljajo na desni pas že kak km pred zožanjem in po nepotrebnem podaljšujejo kolono, nato pa pyzdijo čez tiste, ki gremo po levem pasu praktično do konca pasu da bi se ga izkoristilo na max ter tako tudi izboljšali pretočnost kolikor se pač da. In potem se gredo pa šerife in se postavljajo na sredino, videno vsaj 1x tedensko.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Itak, klasična dogajanja 5-500m pred zožanjem na podlagi zadrge in se ljudje kar po defaultu postavljajo na desni pas že kak km pred zožanjem in po nepotrebnem podaljšujejo kolono, nato pa pyzdijo čez tiste, ki gremo po levem pasu praktično do konca pasu da bi se ga izkoristilo na max ter tako tudi izboljšali pretočnost kolikor se pač da. In potem se gredo pa šerife in se postavljajo na sredino, videno vsaj 1x tedensko.

Jaz sicer zagovarjam zadrgo na koncu in tako tudi vozim ampak misliš da je tvoja trditev o izboljšanju pretočnosti točna. Kaj traja dlje da se ena kolona počasi pelje ali da vsak čaka da se nekdo uriva iz sosednjega pasu. Ja če bi vozniki dejansko poznali princip zadrge da bi seloval bi bilo to lepo ampak jaz ga do sedaj še nisem vdel v sloveniji. Zadrga deluje če je med dvema avtomobiloma na desnem pasu dovolj prostora da se levi vključi brez bremzanja drugega na desni. Amak ker slovenci ne poznamo varnostne to nikoli ne deluje.
Sem se ravno vrnil s centalne azije kjer sem bil 2 meseca. Ti lahko povem da smo slovenci pravi amaterji v vožji, bolj kot se po svetu vozim bolj mi je to jasno.

edit. tisti drugi prispevek je dejansko stanje v slovenistanu.

 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Sej sm se predstavil. Pa je rekel kao Kej naj naredi pa sm samo reku da neven da pač povem pa pol sej nima veze pa sm mu dol fuknu. Enmu sm mogu povedat :D
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Jaz sicer zagovarjam zadrgo na koncu in tako tudi vozim ampak misliš da je tvoja trditev o izboljšanju pretočnosti točna. Kaj traja dlje da se ena kolona počasi pelje ali da vsak čaka da se nekdo uriva iz sosednjega pasu. Ja če bi vozniki dejansko poznali princip zadrge da bi seloval bi bilo to lepo ampak jaz ga do sedaj še nisem vdel v sloveniji.

Ja, (ne)poznavanje sistema zadrge je resen problem SLO voznikov ampak zaradi tega se jaz ne mislim postavljati na desni pas 1+km pred združitvijo pasov in bom še naprej prispeval k krašanju kolone na desnem pasu tako da se vozim po levem ter se na desnega vključim pred zožanjem oz. malce pred njim glede na priliko.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ja, (ne)poznavanje sistema zadrge je resen problem SLO voznikov ampak zaradi tega se jaz ne mislim postavljati na desni pas 1+km pred združitvijo pasov in bom še naprej prispeval k krašanju kolone na desnem pasu tako da se vozim po levem ter se na desnega vključim pred zožanjem oz. malce pred njim glede na priliko.
Kako pa voziš, če je zožanje na levi pas?
Ne gre zato, da vozniki ne bi poznali sistema zadrge. Gre zato, da povprečen slovenski moški voznik misli, da ima krajšega, če bo vozil tako, da lahko nekdo zapelje pred njegovo vozilo. Pa še zamudil bo kdove kam vse. En kup video posnetkov na tem forumu to dokazuje. Užaljeni vozniki so sami objavljali, kako so morali spustiti nogo z gasa, ker se je nekdo od nekod vključil.
Če bi šlo za nepoznavanje sistema zadrge, se to da rešiti z eno nekaj mesečno propagandno akcijo. Ker pa ne gre zato, pa preproste rešitve ni.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Če je pa zožanje na levi pas pa brez problema pred sebe spustim kandidata, ki se želi iz desnega vključiti na levega. Kaj pa drugega? Ne, ne zalepim se pred mano vozečemu 5cm za odbijač da se ja nebi kdo vključil pred mano in prav tako ne špilam šerifa z vožnjo po obeh pasovih. Kot že omenjeno - v inetresu mi je čimvečja pretočnost in čimmanjše kolone.

Če bi šlo za nepoznavanje sistema zadrge, se to da rešiti z eno nekaj mesečno propagandno akcijo. Ker pa ne gre zato, pa preproste rešitve ni.
Sanja svinja o koruzi... :D
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Jaz priznam, da v gneči grem najraje po pasu, ki se bo vključil v drugega. Ker gre zmeraj hitreje kot pas, ki ostane na istem. Ni čisto pravično, zato pa se kdaj kdo postavi za šerifa. Sicer pa bi lahko na avtocestah to naredili tako, da se nov pas začne na sredini med pasoma. Potem bi ljudem kanilo, kaj je zadrga.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Seveda, da gre "vključujoč" pas hitreje, logično. Ampak če sem na levem (prehitevalnem) in vidim po tablah, da se čez 1km desni vključi v levega pa zgolj zaradi tega res ne bom šel na desnega.

Veš kje je zadnje dni zelo zabavno na to temo? V predoru Golovec, ker je skrajni desni pas zaprt, sredinski je novi desni, levi gre na dolenjsko in potem se najdejo talenti, ki bi se radi vključili na zadnjem metru ceste pred razcepom dolenska - J LJ ring. V tem primeru se pa zaradi (ne)blokiranja levega pasu pred razcepom ali v tunelu poizkusim vključiti na desni pas že pred predorom pa čeprav je potrebno potem malce dlje čakati kot pa če bi težil na desno v zadnjim 5 metrih.
 

veracoche

Fizikalc
15. nov 2012
102
43
28
Jaz pa vidim bolj problem v tistih, ki se vključujejo prehitro in ne tik na mestu zožanja. Nato se te vključene spet prehiteva. Posledično na takšnih lokacijah, kot je ta pri Izoli, levi pas “požre” več avtov.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj je to bil za en avto? Videti je tako kot na onem YT posnetku od 5th gear-a ko so Focusa poslali v steno z 100MPH...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Grdo.

Kaj spet sanjajo o “neprilagojeni” hitrosti na lep sončno dan na AC?! Vse dokler je vozil v mejah omejitve ne more biti govora o kakšni “neprilagojeni” hitrosti (še enkrat - lep sončen dan).
Torej ali je imel bistveno premalo varnostno razdaljo ali počel kaj drugega za volanom (telefon, radio, bral cajtung, ...).

Najebal pa nič kriv voznik Chevya. :confused:

Mimogrede - kaj pa je bilo na voznem?