bedaki na cesti

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Grdo.

Kaj spet sanjajo o “neprilagojeni” hitrosti na lep sončno dan na AC?! Vse dokler je vozil v mejah omejitve ne more biti govora o kakšni “neprilagojeni” hitrosti (še enkrat - lep sončen dan).
Torej ali je imel bistveno premalo varnostno razdaljo ali počel kaj drugega za volanom (telefon, radio, bral cajtung, ...).

Najebal pa nič kriv voznik Chevya. :confused:

Mimogrede - kaj pa je bilo na voznem?


NIč. prazen. kot ponavadi
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Tale v sivem avtu je tudi verjetno mislil da je varno voziti pri 150 z 20m varnostne. Dokler se ni treba ustavit je vsaka hitrost varna. Čeprav lahko samo da je bil ob nepravem času na nepravem mestu.

https://siol.net/novice/crna-kronika/huda-nesreca-na-primorki-ena-oseba-umrla-473774

Ti si pa zgleda hudo funkcionalno nepismen ...
Pa mimogrede: da policaji izjavijo, da je za nesrečo kriva neprilagojena hitrsot busa, je pa tudi debilno. Imbecili.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Kaj pa je po tvojem krivo? Ker policaj je rekel po tem še ...ali prekratka varnostna razdalja. Avtobusarji tišijo s temi gajbami nenormalno. Ali bo tudi tokrat DARS kriv po tvojem?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Premala varnostna? Nepazljivost? Glej kaj sem malo višje zapisal.

Pod pogojem, da je avtobus vozil po omejitvah, ne moreš na “lep sončen dan” na AC govoriti o neprilagojeni hitrosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Saj je rekel ali, tako da si g. urednik malo preveč dovoli. Verjetno tam ko je odgovarjal novinarjem še ni bilo znano, kok je vozil bus.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
To nima prav nobene veze z neizmerno modrostjo naše policije: "Če bi stal na mestu, do nesreče ne bi prišlo. Ergo: Neprilagojena hitrost".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Pepe

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Nekaj je po omejitvah, nekaj prilagojena razmeram. Tudi na sončni dan in suhi cesti in z dovoljeno hitrostjo si lahko neprilagojen. (Ne trdim, da se je to v tem primeru zgodilo, niti da se ni.)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Policajka pravi da je zaviral, novinar da je ustavil. Je pa zanimivo da so se ustavili na prehitevalnem pasu, pa voznik avtobusa je moral biti konkretno zasanjan ali potopljen v nek pogovor, da ni videl dogajanja pred seboj z visjega polozaja sedenja
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pravi voznik da je začel prehitevati tovornjak pred sabo in ko je zapeljal na prehitevalca je imel ta vozila direkt pred sabo. Tako danes v Dnevniku.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
ksz
ko berem vase nebuloze, me prav zanima koliko se vozite po AC in spremljate promet.
glede na kulturo in ( ne)znanje voznikov se čudim, da se take zadeve ne dogajajo dnevno
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Saj je rekel ali, tako da si g. urednik malo preveč dovoli. Verjetno tam ko je odgovarjal novinarjem še ni bilo znano, kok je vozil bus.

Pisal sem na podlagi zapisa v medijih, kjer je bila omenjena le hitrost. Amapk tudi varnostna je v takem primeru ponavadi neumnost. Ke imaš lahko 1km varnostne, pa če gledaš stran, boš treščil. Tule bi rekel enostavno nepozornost, kar zlahka uvrstijo med nevarno vožnjo ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Podobna kozlarija kot tale policijska od danes

Nesreča se je zgodila, ko je 25-letni voznik osebnega vozila, ki je vozil od Pivke proti Postojni, zaradi prevelike hitrosti trčil v zadnji del tovornega vozila s polpriklopnikom, ki se je ustavilo na rdeči luči. Zaviral ni.

Kaj ima to, da nekdo sploh ni gedal naprej in ni niti reagiral, s hitostjo? Če sploh ne zaviraš, se zaletiš s 5, 50 ali 150 na uro ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Kaj ima to, da nekdo sploh ni gedal naprej in ni niti reagiral, s hitostjo? Če sploh ne zaviraš, se zaletiš s 5, 50 ali 150 na uro ...
Samo ti si pa res čez les, kakšne stresaš. To, da nekdo ne odreagira je totalna kozlarija, razen v primeru namerne povzročitve s poskusom samomora. Imaš produkt hitrosti ter reakcijskega časa. Če nekdo ne uspe odreagirati, pomeni da je hitrost bila previsoka ... ker se je prej zabil, kot je zaznal težavo pred sabo in nogo prestavil iz plina na bremzo ... in ja, pri 5km/h imaš neprimerno več časa, da zaznaš oviro in reagiraš, kot pa pri 150km/h.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Samo ti si pa res čez les, kakšne stresaš. To, da nekdo ne odreagira je totalna kozlarija, razen v primeru namerne povzročitve s poskusom samomora. Imaš produkt hitrosti ter reakcijskega časa. Če nekdo ne uspe odreagirati, pomeni da je hitrost bila previsoka ... ker se je prej zabil, kot je zaznal težavo pred sabo in nogo prestavil iz plina na bremzo ... in ja, pri 5km/h imaš neprimerno več časa, da zaznaš oviro in reagiraš, kot pa pri 150km/h.
Pa pri utripajoči zeleni imaš tudi več časa da reagiraš.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Pbutec
Hitrost ima predvsem vpliv na posledice - ni pa (največkrat) vzrok prometne nesreče.

Za “manj mrtvih in težko poškodovanih” je treba “odpravljati” oboje - vzrok in “težo” nesreče. Kar pa ni možno, če je vedno in sam kriva “neprilagojena” hitrost.
Ampak to našim vrlim policistom ne gre v glavo.


V včerajšnji tragediji na AC je po mojem do “druge” nesreče (torej, ko je avtobus pred sabo vse pobral) po sledečem scenariju.

1. avtobus na voznem pasu “daleč zadaj” v koloni z tovornim vozili in “običajno” (premalo) varnostno
2. na prehitevalnem “poči”
3. na voznem začnejo zavirati - tako tudi tovornjak pred busom
4. avtobus ali ne more več normalno zavreti ali pa si situacijo narobe razlaga in potegne na levo, na prehitevalni, kjer pa vse že stoji in tako z nezmanjšano hitrostjo pobere Chevroleta (glede na to, da je bus udarjen spredaj levo, Chevi pa je bil stisnjen v odbojno, je Chevija “pobral” že med zavijanjem)

Ali je to nevarna vožnja (premajhna varnostna za kamionom na voznem + prehitevanje “na slepo” * in potem nalet na stoječa vozila na prehitevalnem) pa ne bom sodil. Meni bolj zgleda kot izjemno nesrečen splet okoliščin.

* vsak naj pri sebi preveri kako prehiteva na AC in kolikokrat sam “na slepo” potegne na levo iza kakšnega kamiona ali kombija (brez, da bi videl 50-100 m ceste naprej) in ali kdo vedno računa na to, da bodo na odprti, ravni AC vozila stala na prehitevalnem.

Pa da ne bo nesporazuma - voznik avtobusa je kriv - tu ni debate. Vprašanje je le stopnja krivde.