bedaki na cesti

5. apr 2015
1.403
726
113
Jaz pa ne razumem, zakaj te specjalke in specjalisti ne izbirajo "prog", ki so optimalne za njihove hitrosti. Zakaj silit na take pločnike in potem jokat, zakaj raje ne preprosto peljat tam, kjer ni "ovir".
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
zakaj mislis da je objavlje
Jaz pa ne razumem, zakaj te specjalke in specjalisti ne izbirajo "prog", ki so optimalne za njihove hitrosti. Zakaj silit na take pločnike in potem jokat, zakaj raje ne preprosto peljat tam, kjer ni "ovir".
Zakaj mislis da jenobjavljena tista slika specialkarja ob kolesarski stezi.
Zato ker nekoga hudicevo moti, ce specialkar pelje 35 po coni trideset, ali 40+ po naselju kjer je omejitev 50.
 
5. apr 2015
1.403
726
113
Ja no, mene moti oz. je zakonsko prepovedano (sklepam), da kolesar vozi po cesti ob kolesarski progi tako kot me moti, ko gre pešec v rdečo čez prehod kot me moti, da nekdo prehiteva v škarje, da moraš obstat, da ni kreša itd... Kolo je kolo, nima veze a se lahko pelje 120km/h. Bi verjetno kolesarje motilo, če bi skuterji vozili po kolesarski? Ampak ja, ta kolesarji-ostali promet je neverending story.

Jaz sem enkrat poskusil in peljem mim kolesarja, spustim šipo, mu s prstom pokažem, kje je kolesarska proga, nakar mi ta čičo začne klatiti, fakača kazati, verjetn jeba-t vse po spisku...kak mi je blo to stereotipska potrditev haha..
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Bom še enkrat ponovil, kot vedno v takih debatah. V tako opevani tujini, kjer je sicer vse super in oh in sploh in waw (AUT, DE, ITA) narediš s specialko nekaj tisoč km, vse po cesti, ne glede na to ali je zraven kolesarska ali ne (kolesarska je sicer praviloma polna 70+ letnikov na električnih biciklih) in ti ne potrobi niti eden. Kaj šele da bi ti mahal, jebal vse po spisku in delal scene, kot je navada pri nas. In ne, specialkarji praviloma ne delajo gužve na kolesarskih, ampak se vozijo po cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in Hondi

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Ni težava v širini pasu. Specialke imajo ozka kolesa in ne potrebujejo širokega pasu.
Težava nastopi, ko se tak pas konča. Ker je - vsaj v Lj - iz stanja na cestah moč sklepati, da je Keopsova piramida majhen problem v primerjavi z nalogo, kako uvoz in izvoz na kolesarsko stezo/pločnik narediti dvakrat zvezno odvedljiv. Morda se par cm robnika ne zdi veliko, ampak če prideš s hitrostjo, ki presega hitrost pešca, je to lahko konkreten udarec in pri specialkah tudi počena guma (in tedenski obisk mojstra za centriranje).
Tako da jih razumem. Ne podpiram, ampak razumem. Glavno vprašanje je, zakaj s specialko skozi (tako) mesto. Sam sem gledal, da bi si kupil 29" kolo, ker bi njegove 5cm široke gume te "prehode" pobirale kot za malico.
A res? In to govoriš za slovenske luknaste ceste? Torej si se lahko kolesarji furali samo po avtocesti z seveda na novo položenim asfaltom?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Bom še enkrat ponovil, kot vedno v takih debatah. V tako opevani tujini, kjer je sicer vse super in oh in sploh in waw (AUT, DE, ITA) narediš s specialko nekaj tisoč km, vse po cesti, ne glede na to ali je zraven kolesarska ali ne (kolesarska je sicer praviloma polna 70+ letnikov na električnih biciklih) in ti ne potrobi niti eden. Kaj šele da bi ti mahal, jebal vse po spisku in delal scene, kot je navada pri nas. In ne, specialkarji praviloma ne delajo gužve na kolesarskih, ampak se vozijo po cesti.
Jaz v AT nisem opazil take mase kolesarjev kot pri nas. Mogoče je pa problem tudi v tem?
 
5. apr 2015
1.403
726
113
električnih biciklih) in ti ne potrobi niti eden. Kaj šele da bi ti mahal, jebal vse po spisku in delal scene, kot je navada pri nas. In ne, specialkarji praviloma ne delajo gužve na kolesarskih, ampak se vozijo po cesti.
te geste je delal kolesar v mojem primeru. In ja, druge države so bolj prometno kulturne, se strinjam ampak na vseh področjih. Mogoče pa imajo drugačen zakon, da je "specjalcam" dovoljeno peljati po cesti ob kolesarski progi, če se peljejo 80% hitrosti omejitve?:rolleyes:
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Kakšen zakon, jao, to je stvar osnovne kulture, ne pa zakonske prepovedi. Če kulture ni, potem je dovoljeno vse kar ni izrecno prepovedano. To imamo pri nas, kjer vsak špila policaja (recimo ti, ki kažeš drugim kako se morajo vozit) in vsak najbolje ve kaj in kako mora delat drugi.
 
5. apr 2015
1.403
726
113
In kaj je zate osnovna kultura? Pa daj primer na kolesar-cesta-kolesarska proga? Zame je pač promet promet in morajo veljati pravila-zakoni za vse. Zdaj a so smiselno napisana, a so znaki omejitev potrebni na nekih odsekih, a bi mogoče na nekaterih bili potrebni, to je pa druga zadeva. Ampak promet je še vedno promet in ko avto nagazi kolesarja, hja...
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
To, da drugega udeleženca (kolesarja, pešca, traktor, kamion, avto, spaceshuttle....) prehitiš ali srečaš normalno, brez scene, ne glede na to kako, kje in zakaj se pelje kot se pelje. Vem, večini težko razumljivo (ker je pač povsod kjer je le možno treba pokazat da si pametnejši, močnejši, lepši, skratka manj kreten kot drugi....), ampak se da.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in Hondi

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.369
2.560
113
Kolesarji, če vam je v tujini lepše voziti, pojdite tja.
Drugače se pa 'spelte' dol - tole je pola pola.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Sicer pa če bi mi kdaj upravičeno trobili in mahali je bilo to v Trstu
Ampak, da tam najdeš kolesarsko si pa Jack. Med mejo in Trstom, pa ne po xAC al obvoznica karkoli že je glavna cesta
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
A mi zna kdo razložit, kaj naj bi predstavljal del označen z zeleno (kao kolesarski pas?). Tak pas je v dolžini cca.300m in če se voziš po cesti ti žugajo, da se spelji na kolesarsko, ki se pa dejansko (po znaku sodeč in talnih označbah) začne šele tukaj kot je označeno na sliki.

Zajeta slika.jpg
 
Nazadnje urejeno: