Jaz pa ne razumem, zakaj te specjalke in specjalisti ne izbirajo "prog", ki so optimalne za njihove hitrosti. Zakaj silit na take pločnike in potem jokat, zakaj raje ne preprosto peljat tam, kjer ni "ovir".
Zakaj mislis da jenobjavljena tista slika specialkarja ob kolesarski stezi.Jaz pa ne razumem, zakaj te specjalke in specjalisti ne izbirajo "prog", ki so optimalne za njihove hitrosti. Zakaj silit na take pločnike in potem jokat, zakaj raje ne preprosto peljat tam, kjer ni "ovir".
A res? In to govoriš za slovenske luknaste ceste? Torej si se lahko kolesarji furali samo po avtocesti z seveda na novo položenim asfaltom?Ni težava v širini pasu. Specialke imajo ozka kolesa in ne potrebujejo širokega pasu.
Težava nastopi, ko se tak pas konča. Ker je - vsaj v Lj - iz stanja na cestah moč sklepati, da je Keopsova piramida majhen problem v primerjavi z nalogo, kako uvoz in izvoz na kolesarsko stezo/pločnik narediti dvakrat zvezno odvedljiv. Morda se par cm robnika ne zdi veliko, ampak če prideš s hitrostjo, ki presega hitrost pešca, je to lahko konkreten udarec in pri specialkah tudi počena guma (in tedenski obisk mojstra za centriranje).
Tako da jih razumem. Ne podpiram, ampak razumem. Glavno vprašanje je, zakaj s specialko skozi (tako) mesto. Sam sem gledal, da bi si kupil 29" kolo, ker bi njegove 5cm široke gume te "prehode" pobirale kot za malico.
Seveda ravno ti veš da je vozil 40+.zakaj mislis da je objavlje
Zakaj mislis da jenobjavljena tista slika specialkarja ob kolesarski stezi.
Zato ker nekoga hudicevo moti, ce specialkar pelje 35 po coni trideset, ali 40+ po naselju kjer je omejitev 50.
Jaz v AT nisem opazil take mase kolesarjev kot pri nas. Mogoče je pa problem tudi v tem?Bom še enkrat ponovil, kot vedno v takih debatah. V tako opevani tujini, kjer je sicer vse super in oh in sploh in waw (AUT, DE, ITA) narediš s specialko nekaj tisoč km, vse po cesti, ne glede na to ali je zraven kolesarska ali ne (kolesarska je sicer praviloma polna 70+ letnikov na električnih biciklih) in ti ne potrobi niti eden. Kaj šele da bi ti mahal, jebal vse po spisku in delal scene, kot je navada pri nas. In ne, specialkarji praviloma ne delajo gužve na kolesarskih, ampak se vozijo po cesti.
Jaz v AT nisem opazil take mase kolesarjev kot pri nas. Mogoče je pa problem tudi v tem?
te geste je delal kolesar v mojem primeru. In ja, druge države so bolj prometno kulturne, se strinjam ampak na vseh področjih. Mogoče pa imajo drugačen zakon, da je "specjalcam" dovoljeno peljati po cesti ob kolesarski progi, če se peljejo 80% hitrosti omejitve?električnih biciklih) in ti ne potrobi niti eden. Kaj šele da bi ti mahal, jebal vse po spisku in delal scene, kot je navada pri nas. In ne, specialkarji praviloma ne delajo gužve na kolesarskih, ampak se vozijo po cesti.
Celovec - Pliberk, po lokalni cesti. Pri nas je bolj problem sobivanja med kolesarji in avtomobilisti izven mest. Se mi zdi.Mogoce si se vozil bolj po AC... tam jih pa res ni ... Po vseh vecjih mestih je kolesarjev veliko ...
Ne če se ne boš speglu. So ravno prejšnji teden začeli opozorilne stožce postavlat, ker so luknje za popizdit.Kaj zdaj hočeš povedat? Da se ne da peljat po en metru sirokem pasu ?