Nekako takole?
To je redna praksa. Zadnjic je celo nekdo pisal kazni tem moronom....jih je se 5 cakalo v vrsti na listek...
Nekako takole?
To je redna praksa. Zadnjic je celo nekdo pisal kazni tem moronom....jih je se 5 cakalo v vrsti na listek...
Slovencu kultura ne pomaga, ampak samo trda roka (palica), smo hlapci.
A listek pomaga, da ta kamion potem kar izgine? ... Listek je resitev samo za to, da bo mogoce (MOGOCE) naslednjic ta voznik drugace reagiral ... ne resi pa trenutnega polozaja... oz. ga se poslabsa, ker pisanje listka tudi traja nekaj casa... tega pa policija v takih situacijah nima ravno na pretek ...
Ni čisto tak. Jodlarji določajo Rettungsgasse ob “zastajujočem” (“stockender”) prometu, Nemci ob “hitrosti pešca” (“Schrittgeschwindikeit” = hitrost, ki je števec ne prikazuje. Med 7 in 10 km/h). S tem, da so Nemci šele z 1.1.2017 določili obvezo, da se prehod oblikuje na levi strani.
Kakorkoli že - brez vsaj malo zdrave pameti, ti tudi vsa zapisana pravila ne pomagajo.
Tisto je prometni otok, al kako se že reče. "Zelenica" in ni namenjeno vožnji. Kolesarska se začne pri znaku. Tudi med kolesarsko in cesto je naprej taka "tampon cona".Uporabnik krko je napisal:A mi zna kdo razložit, kaj naj bi predstavljal del označen z zeleno (kao kolesarski pas?)
Par dni nazaj v Nemčiji zastoj na avtocesti, se je tudi povsem stalo, pa niso oblikovali nobenega reševalnega pasu. Tudi Nemci ne odreagirajo, ko gre za vsakodnevna mesta zastojev zaradi gostote prometa ali del nekaj km naprej. Na oko pa bi rekel, da je bilo > 90 % vozil z nemškimi tablicami.Ni čisto tak. Jodlarji določajo Rettungsgasse ob “zastajujočem” (“stockender”) prometu, Nemci ob “hitrosti pešca” (“Schrittgeschwindikeit” = hitrost, ki je števec ne prikazuje. Med 7 in 10 km/h). S tem, da so Nemci šele z 1.1.2017 določili obvezo, da se prehod oblikuje na levi strani.
Par dni nazaj v Nemčiji zastoj na avtocesti, se je tudi povsem stalo, pa niso oblikovali nobenega reševalnega pasu. Tudi Nemci ne odreagirajo, ko gre za vsakodnevna mesta zastojev zaradi gostote prometa ali del nekaj km naprej. Na oko pa bi rekel, da je bilo > 90 % vozil z nemškimi tablicami.
Saj pravim - brez kančka zdrave pameti ne gre. Pa sploh ni tako zahtevno.
Ko se začne hitrost kolone zmanjševati (na AC tam nekje okrog 50 km/h) se je pač treba počasi pripraviti na oblikovanje reševalnega pasu. Vozila na levem voznem pasu se začno voziti “bolj levo”, na desnem in srednjih pa “bolj desno”. Ko pride do ustavljanja se premikaš v še bolj skrajno lego - predvsem pa paziš, da se ne ustavil prednjemu tik za odbijačem - ker ko se bo dokončno ustavilo ne boš več imel prostora se premakniti na skrajni rob.
A na odstavnem?Nič ne zmanjka, ti moraš pri ene 40 na uro že biti na desnem robu.