bedaki na cesti

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To je redna praksa. Zadnjic je celo nekdo pisal kazni tem moronom....jih je se 5 cakalo v vrsti na listek...

Edino pravilno... In ne... ni problem v premalo visokih kaznih... tako kot Jado stalno "jamra"... Problem je bolj v tem, da manjka tistih, ki te kazni sploh potalajo ... in da je prevec "lukenj", preko katerih se tistim z "vezami" uspe izmuznit in nic placat ...


Slovencu kultura ne pomaga, ampak samo trda roka (palica), smo hlapci.

Niso samo slovenci problem... je kar cel kup tujcev tudi med njimi... ker vedo, da je zelo majhna verjetnost, da jih dobijo ... :)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
A listek pomaga, da ta kamion potem kar izgine? :eek: ... Listek je resitev samo za to, da bo mogoce (MOGOCE) naslednjic ta voznik drugace reagiral ... ne resi pa trenutnega polozaja... oz. ga se poslabsa, ker pisanje listka tudi traja nekaj casa... tega pa policija v takih situacijah nima ravno na pretek ...

Po 2 patrulji. Prva na kraj, druga popisuje kršitelje, da se jim izda kazni.

Kar se tiče vzdrževalcev in kakih bumbarjev na ostavnem pasu: jaz se jim NE umaknem. So že tudi olicaji pririnili po odstavem, kjer sem stal. Se nisem umaknil. So šli oni na sredino.

Je pa en problem v zakonu: ni napisano, kdaj se šteje,d a se je zače zastoj delat in je treba reševalni pas vzpostavit. Če se prav spomnim, je pravilo pri avstrijcih, recimo, da je zastoj za reševalni pas vse kar je pod 40 km/h. Ne vem, zakaj bumbarji tega enostavno niso v ta člen zakona dali. Ker delat reševalnega, ko enkrat vse stoji, je blesavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Tommy17

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Ni čisto tak. Jodlarji določajo Rettungsgasse ob “zastajujočem” (“stockender”) prometu, Nemci ob “hitrosti pešca” (“Schrittgeschwindikeit” = hitrost, ki je števec ne prikazuje. Med 7 in 10 km/h). S tem, da so Nemci šele z 1.1.2017 določili obvezo, da se prehod oblikuje na levi strani.

Kakorkoli že - brez vsaj malo zdrave pameti, ti tudi vsa zapisana pravila ne pomagajo.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.703
113
pri taščici
Evropa zna predpisat velikost kumaric, ukrivljenost banan, ventilcke na avtu, je zna pa poenotit resevalnega pasu. Povsod levo, povsod po sredi, povsod po desni? Karkoli, ne pa vsaka drzava po svoje. Saj AC imamo precej podobne
 
  • Všeč mi je
Reactions: ambroz

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.765
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
bergman
12.07.2018, 11:40:47
+1
Do takih problemov ne bi prihajalo, če bi bilo na avtocestah in "hitrih" cestah pri nas, namesto reklamnih panojev, prometna in opozorilna signalizacija, ki bi lahko ob primerih nesreč, takoj odreagirala in opozorila ostale udeležence v prometu, o nesreči, ker bi šele na to pravilno odreagirali in ne bi bilo potem takšnih hudih reakcij naših "vrlih" policistov zato, ker so jih zmotili pri "počitku"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najlažje je krivdo valit na drugega, saj nihče ne pogleda in tudi noče videti situacije na naših avtocestah, kaj šele vedenje DOMAČIH voznikov, ki potem pametujejo na takih forumih, na cesti pa ti pri opozorilu njegove napake pokažejo sredinec!!!!! Naše "avtoceste in hitre ceste" so DALEČ za imenom "avtocesta" !!!! Zahvala za to gre naši "prepošteni politiki in gospodarstvu"!!Za vse pomanjkljivosti in nepravilnosti pri izgradnjah in opremi naših avtocest, še ni nihče od vodilnih in odgovornih odgovarjal, razen tistih, ki si "kruh služijo" za volanom in jih nihče noče poslušat pri njihovih problemih, ampak se jih samo kritizira!!!!!! To se pa najlažje dela doma iz fotelja ali pisarne s kravato okoli vratu!!!!!!!!!!!!!!!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ni čisto tak. Jodlarji določajo Rettungsgasse ob “zastajujočem” (“stockender”) prometu, Nemci ob “hitrosti pešca” (“Schrittgeschwindikeit” = hitrost, ki je števec ne prikazuje. Med 7 in 10 km/h). S tem, da so Nemci šele z 1.1.2017 določili obvezo, da se prehod oblikuje na levi strani.

Kakorkoli že - brez vsaj malo zdrave pameti, ti tudi vsa zapisana pravila ne pomagajo.

Ja, in zastajajoč gor pomeni cca 40 km/h. Nisem sicer bral njihovega zakona, ampak sem pa to info dobil od njihove policije oz človeka v njej, ki ima funkcijo enako šefu prometne policije pri nas.
Za namece pa nisem vedel, kako imajo. Je pa tako, kot pipeš, da imajo, prepozno. Avstrijski sitem se mi zdi boljši.

Bi bilo pa res treba na nivoju EU standardizirat.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Uporabnik krko je napisal:
A mi zna kdo razložit, kaj naj bi predstavljal del označen z zeleno (kao kolesarski pas?)
Tisto je prometni otok, al kako se že reče. "Zelenica" in ni namenjeno vožnji. Kolesarska se začne pri znaku. Tudi med kolesarsko in cesto je naprej taka "tampon cona".
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ni čisto tak. Jodlarji določajo Rettungsgasse ob “zastajujočem” (“stockender”) prometu, Nemci ob “hitrosti pešca” (“Schrittgeschwindikeit” = hitrost, ki je števec ne prikazuje. Med 7 in 10 km/h). S tem, da so Nemci šele z 1.1.2017 določili obvezo, da se prehod oblikuje na levi strani.
Par dni nazaj v Nemčiji zastoj na avtocesti, se je tudi povsem stalo, pa niso oblikovali nobenega reševalnega pasu. Tudi Nemci ne odreagirajo, ko gre za vsakodnevna mesta zastojev zaradi gostote prometa ali del nekaj km naprej. Na oko pa bi rekel, da je bilo > 90 % vozil z nemškimi tablicami.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Saj pravim - brez kančka zdrave pameti ne gre. Pa sploh ni tako zahtevno.

Ko se začne hitrost kolone zmanjševati (na AC tam nekje okrog 50 km/h) se je pač treba počasi pripraviti na oblikovanje reševalnega pasu. Vozila na levem voznem pasu se začno voziti “bolj levo”, na desnem in srednjih pa “bolj desno”. Ko pride do ustavljanja se premikaš v še bolj skrajno lego - predvsem pa paziš, da se ne ustavil prednjemu tik za odbijačem - ker ko se bo dokončno ustavilo ne boš več imel prostora se premakniti na skrajni rob.

Večina jih pa tišči do konca - najraje pa bi se zapeljali skozi ali preko vozil pred sabo.

Če je komu težko oblikovati reševalni pas ali mu je težko ustrezno ravnati, da se ga sploh lahko oblikuje, naj samo pomisli, da ga bo jutri mogoče sam potreboval ali pa da je trenutni zastoj, ker se je skantal kak dober prijatelj ali pa kdo iz familije. Ampak kot rečeno - zato rabiš kanček zdrave pameti, ki pa jo očitno večina pusti doma, ko se vsede za volan.

edit: typo
 
Nazadnje urejeno:

nacek

Guru
13. okt 2012
2.936
572
113
Par dni nazaj v Nemčiji zastoj na avtocesti, se je tudi povsem stalo, pa niso oblikovali nobenega reševalnega pasu. Tudi Nemci ne odreagirajo, ko gre za vsakodnevna mesta zastojev zaradi gostote prometa ali del nekaj km naprej. Na oko pa bi rekel, da je bilo > 90 % vozil z nemškimi tablicami.

Samo tam jih večinoma s helikopterjem odpeljejo. To pa že lahko plac naredijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Saj pravim - brez kančka zdrave pameti ne gre. Pa sploh ni tako zahtevno.

Ko se začne hitrost kolone zmanjševati (na AC tam nekje okrog 50 km/h) se je pač treba počasi pripraviti na oblikovanje reševalnega pasu. Vozila na levem voznem pasu se začno voziti “bolj levo”, na desnem in srednjih pa “bolj desno”. Ko pride do ustavljanja se premikaš v še bolj skrajno lego - predvsem pa paziš, da se ne ustavil prednjemu tik za odbijačem - ker ko se bo dokončno ustavilo ne boš več imel prostora se premakniti na skrajni rob.

Ko se ustaviš, se moraš že ustaviti na skrajnem desnem robu.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Saj pravim - če si sprednjem čisto v riti in on ustavi, potem tebi zmanjka, da bi se umaknil na skrajni rob.
Videl velikokrat, da je oni za mano ostal “napol” na voznem, ker se mi je pač peljal v kuferraumu.

Torej pustiti dovolj razmaka.