SJTV1 ti kažeš iz dneva v dan svojo debilnost s tem, da druge označuješ za debile. Kot sem že napisal, par dni nazaj v Nemčiji nisem opazil nobenega reševalnega pasu, čeprav je promet praktično stal. Ljudje vedo, da je zastoj na nekem območju vsakodnevno in ne študirajo, da je pa tokrat mogoče zaradi nesreče.
SJTV1 ti kažeš iz dneva v dan svojo debilnost s tem, da druge označuješ za debile. Kot sem že napisal, par dni nazaj v Nemčiji nisem opazil nobenega reševalnega pasu, čeprav je promet praktično stal. Ljudje vedo, da je zastoj na nekem območju vsakodnevno in ne študirajo, da je pa tokrat mogoče zaradi nesreče.
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.Točno tako. Jaz se recimo vsakodnevno gužvam po zelo počasnih in tudi stoječih kolonah po LJ ringu in okolici in se vedno avtomatsko postavim na skrajni zunanji rob pa čeprav vem, da za zastoj zelo verjetno ni kriva nesreča. Talenti za menoj se pa v večini primerov postavijo ravno kontra kot jaz, predvidevam da zato, da "dlje" vidijo, mimo mene pa to, lol. Se pa najdejo tudi vozniki, ki jim je jasno kaj je na stvari in začnemo kreirati kolono ob skrajnem robu ceste.
Točno tako. Jaz se recimo vsakodnevno gužvam po zelo počasnih in tudi stoječih kolonah po LJ ringu in okolici in se vedno avtomatsko postavim na skrajni zunanji rob pa čeprav vem, da za zastoj zelo verjetno ni kriva nesreča. Talenti za menoj se pa v večini primerov postavijo ravno kontra kot jaz, predvidevam da zato, da "dlje" vidijo, mimo mene pa to, lol. Se pa najdejo tudi vozniki, ki jim je jasno kaj je na stvari in začnemo kreirati kolono ob skrajnem robu ceste.
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.
Ker vozim BMWja sem v 99% primerih sem na prehitevalnem pasu tako da nimam dileme z odstavnim pasom.
Če pa bi že bil na voznem pasu pa bi se v primeru predvidevanja, da gre načeloma za klasičen zastoj brez prometne nesreče, postavil na črto, ki meji na odstavnega ali pa rahlo čez, si pustil pred sabo nekaj prostora do naslednega vozila ter opazoval dogajanje v vzvratnem in stranskih ogledalih. Osnutek reševalnega pasu torej glede na to, da imam okoli sebe voznike, ki jim ni ravno najbolj jasno kaj počnem in zakaj to počnem.
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.
Sicer pa, to je realnost v Nemčiji. Na prvi sliki smo vozili kakih 30 km / h. Na drugi sliki je bilo videti, da v sosednjo stran promet povsem stoji, čakalo jih je zožanje čez kakih 10 km.. Trije pasi v eno smer, tovornjaki so vzporedno.
Poglej priponko 22919
Poglej priponko 22920