bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
SJTV1 ti kažeš iz dneva v dan svojo debilnost s tem, da druge označuješ za debile. Kot sem že napisal, par dni nazaj v Nemčiji nisem opazil nobenega reševalnega pasu, čeprav je promet praktično stal. Ljudje vedo, da je zastoj na nekem območju vsakodnevno in ne študirajo, da je pa tokrat mogoče zaradi nesreče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ALTF4 in Gonzo

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
SJTV1 ti kažeš iz dneva v dan svojo debilnost s tem, da druge označuješ za debile. Kot sem že napisal, par dni nazaj v Nemčiji nisem opazil nobenega reševalnega pasu, čeprav je promet praktično stal. Ljudje vedo, da je zastoj na nekem območju vsakodnevno in ne študirajo, da je pa tokrat mogoče zaradi nesreče.

Tudi če ni zaradi nesreče, bi morali oblikovati reševalni pas, intervencijsko vozilo lahko pride v vsakem primeru.
 

user1

Zelenc'
31. mar 2016
10
1
3
SJTV1 ti kažeš iz dneva v dan svojo debilnost s tem, da druge označuješ za debile. Kot sem že napisal, par dni nazaj v Nemčiji nisem opazil nobenega reševalnega pasu, čeprav je promet praktično stal. Ljudje vedo, da je zastoj na nekem območju vsakodnevno in ne študirajo, da je pa tokrat mogoče zaradi nesreče.

Skozi "vsakodnevne zastoje" se zelo pogosto vozijo reševalci/gasilci na nujni vožnji in verjemi, da so tudi tam minute zelo pomembne. Poleg tega pa se lahko nesreča zgodi na tem mestu in me res zanima, kako lahko nekdo par km nazaj ve, ali je to samo zastoj ali ne
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Točno tako. Jaz se recimo vsakodnevno gužvam po zelo počasnih in tudi stoječih kolonah po LJ ringu in okolici in se vedno avtomatsko postavim na skrajni zunanji rob pa čeprav vem, da za zastoj zelo verjetno ni kriva nesreča. Talenti za menoj se pa v večini primerov postavijo ravno kontra kot jaz, predvidevam da zato, da "dlje" vidijo, mimo mene pa to, lol. Se pa najdejo tudi vozniki, ki jim je jasno kaj je na stvari in začnemo kreirati kolono ob skrajnem robu ceste.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.765
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
No ja, je Pepe lepo napisal. Nihče se ne umika, tudi sedaj, ko je polno tujcev na naših cestah nisem še nobenega videl da bi šel skrajno desno ali levo, ko pride do zastojev.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Eden - no nekaj, jih mora začeti. In več kot nas bo takih, večja je verjetnost, da se bo dejansko na koncu oblikoval reševalni pas.

Mimogrede - a se že ve ali so v zgornjem primeru res cestarji najprej rinili po odstavnem?
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Točno tako. Jaz se recimo vsakodnevno gužvam po zelo počasnih in tudi stoječih kolonah po LJ ringu in okolici in se vedno avtomatsko postavim na skrajni zunanji rob pa čeprav vem, da za zastoj zelo verjetno ni kriva nesreča. Talenti za menoj se pa v večini primerov postavijo ravno kontra kot jaz, predvidevam da zato, da "dlje" vidijo, mimo mene pa to, lol. Se pa najdejo tudi vozniki, ki jim je jasno kaj je na stvari in začnemo kreirati kolono ob skrajnem robu ceste.
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.
Sicer pa, to je realnost v Nemčiji. Na prvi sliki smo vozili kakih 30 km / h. Na drugi sliki je bilo videti, da v sosednjo stran promet povsem stoji, čakalo jih je zožanje čez kakih 10 km.. Trije pasi v eno smer, tovornjaki so vzporedno.
Nemčija.jpg
Nemčija2.jpg
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Po moje bi bila najboljša rešitev, da ko pride do zastoja, se policisti peljejo skozi z lučkami in naredijo prostor. Tiste, ki so jih ovirali poslikajo in jim pošljejo kazen. Bi bil hitro red.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Najbolje! Pa se za pihat dajo spotoma vsakemu vmes in testirajo za droge! Pol pa lociti na bele in rdece in bele odpeljati v bliznjo gmajno!

Eni ste tud talenti.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Točno tako. Jaz se recimo vsakodnevno gužvam po zelo počasnih in tudi stoječih kolonah po LJ ringu in okolici in se vedno avtomatsko postavim na skrajni zunanji rob pa čeprav vem, da za zastoj zelo verjetno ni kriva nesreča. Talenti za menoj se pa v večini primerov postavijo ravno kontra kot jaz, predvidevam da zato, da "dlje" vidijo, mimo mene pa to, lol. Se pa najdejo tudi vozniki, ki jim je jasno kaj je na stvari in začnemo kreirati kolono ob skrajnem robu ceste.

Eni pacienti pa mislijo, da se jim umikas in gredo potem po tem "resevalnem pasu" prehitevat :) ...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.

Ker vozim BMWja sem v 99% primerih sem na prehitevalnem pasu tako da nimam dileme z odstavnim pasom. :evil:

Če pa bi že bil na voznem pasu pa bi se v primeru predvidevanja, da gre načeloma za klasičen zastoj brez prometne nesreče, postavil na črto, ki meji na odstavnega ali pa rahlo čez, si pustil pred sabo nekaj prostora do naslednega vozila ter opazoval dogajanje v vzvratnem in stranskih ogledalih. Osnutek reševalnega pasu torej glede na to, da imam okoli sebe voznike, ki jim ni ravno najbolj jasno kaj počnem in zakaj to počnem.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Ker vozim BMWja sem v 99% primerih sem na prehitevalnem pasu tako da nimam dileme z odstavnim pasom. :evil:

Če pa bi že bil na voznem pasu pa bi se v primeru predvidevanja, da gre načeloma za klasičen zastoj brez prometne nesreče, postavil na črto, ki meji na odstavnega ali pa rahlo čez, si pustil pred sabo nekaj prostora do naslednega vozila ter opazoval dogajanje v vzvratnem in stranskih ogledalih. Osnutek reševalnega pasu torej glede na to, da imam okoli sebe voznike, ki jim ni ravno najbolj jasno kaj počnem in zakaj to počnem.


Ko sem jaz v postu # 10332 več ali manj enako zapisal, sem bil s strani prometnega strokovnjaka pošolan in celo označen za debila ...

In ja - to opisano je edini način, da se lahko smiselno oblikuje reševalni pas - ob zmanjšanju hitrosti pomik čimbolj levo ozr. desno in pustiti dovolj prostora ("varnostne"), da se ob popolni ustavitvi lahko ustaviš skrajno levo ozr. desno - in to poravnan v smeri vožnje (ne pa da imaš pol avta na voznem, ker nisi mogel "zmotati" in "poravnati").
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
gr69 - Sem videl ja in mislim, da je prišlo do nesporazuma, saj sta za moje pojme na istem bregu ampak sta se nekaj haklala zgolj na hitrosti. Poleg tega pa nisi bil direktno označen za debila, lahko da nisi bil zajet v tisti skupini =P
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
878
113
MB
Torej se ne desnem pasu umakneš že na odstavni pas, ker se tako dela reševalni pas? 18 metrski vlačilec rabi, da prestavi rit za dva metra desno verjetno dobrih 20 metrov prostora.
Sicer pa, to je realnost v Nemčiji. Na prvi sliki smo vozili kakih 30 km / h. Na drugi sliki je bilo videti, da v sosednjo stran promet povsem stoji, čakalo jih je zožanje čez kakih 10 km.. Trije pasi v eno smer, tovornjaki so vzporedno.
Poglej priponko 22919
Poglej priponko 22920

Na sliki je lepo vidno, da je med vsakim avtom prostor še za en avto in se ni problema umaknit....pri nas pa se radi lepijo na rit in ko že kolona stoji, se je skoraj nemogoče umaknit.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.360
2.559
113
Po zasavju vsako jutro divja en siv dbiseeen smart KP registracije.
Razen, da zdrsne s ceste, kaj lahko naredi prijava na policijo?