Citat:
Uporabnik sistemik pravi:Mimogrede, če se skozi naselje z omejitvijo 50 km/h na ravnem odseku z prekinjeno črto pelje traktor z 45 km/h, s kolikšno hitrostjo ga prehitevaš? Z natančno 50 km/h ali ga prehitiš z višjo hitrostjo in potem zmanjšaš na 50 km/h?
Med prehitevanjem ne gledaš števca za hitrost, sam če že kaj, gledam obratomer, da mi ne zmanjka obratov (imam atmosferca kjer je najbolje če prestaviš pri 7400, ker je blokada pri 7500), ampak to ne tolk da buljim vanj, ampak samo približno. Sicer imam tudi zelen indikator za prestavljanje, ampak se da še par 100 obratov več potegnit preden gre v blokado.
Ko prehitevam tiste ki gredo 45, pridem do cca. 60-70, pač poln gas in tolk da si mimo, max hitrost vmes mi je še najmanj pomembna, veliko bolj je važno da čimhitreje prideš nazaj na desni pas.
Enako če kdo vozi na regionalki 90-110, vmes pridem do 130-140, ampak sam itak na daljših ravninah po regionalki vozim 130, tako da potem niti ne zmanjšujem. 130 je zame povsem potovalna hitrost, ker grem s tako hitrostjo tudi čez hitre ovinke, max po ravninah pa 140-150, rekord na cesti do šihta 160, Lesce-Radovljica, če je vse prosto, tudi 180. Števec laže za 5km/h pri hitrostih 130+.
Dokaz da se da pri takih hitrostih obvladovati vozilo, 9 let nisem dobil na avtih niti praskice.
Seveda nisem bolan v glavo, vem da je nad 130 izzivanje, ampak do 130 pa res ne vidim problema, to je kot z navadnim avtom 110, ker tukaj je podvozje in zavore tolk boljše.
To so hitrosti po ravninah, po ovinkih pa ne probavam limitov, ampak imam vstopno hitrost vedno po moji najboljši presoji.
Po AC niti ne vozim, mi je pa bolano, da je treba po desni prehitevat, samo zato ker folk ne zna vozit. In na AC se še najbolj vidi neznanje, ker je vse skupaj kot na divjem zahodu. Na regionalki se pač cijazijo in ne znajo vključevat, to je pa vse, in tudi ni tolk moteče, če imaš dovolj hiter avto.
V to temo sem drugače prišel, ker mi je fotr pridigal, da se ne sme prehitevat čez polno črto, ker je pač ta bedak prišel v tako situacijo:
http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/video-pred-secovljami-norec-v-miniju-izzival-smrt
Sam prehitevam že več let čez polne črte, meni je važno samo da je nasproti dovolj frej, ker zaletim se lahko samo v drug avto, črta gor ali dol.
Ta Mini ni izpolnjeval veliko več pogojev kot je samo polna črta:
-sploh ni imel Cooper S modela, s tako koreto kot jo ima, nimaš kaj prehitevat, edino če je res pregledno
-avto na nasprotnem pasu je že zdavnaj videl, ampak je naredil najslabše kar bi lahko, vztrajal je povsem na levem pasu, vse drugo bi bilo bolje:
A. zaviral bi močneje in bi šel za zadnji avto
B. vrinil bi se med oba, sam to naredim večkrat in niti ne rabiš dosti več kot za avto in pol prostora, če imaš dovolj prakse
C. vozil bi po sredini, potem bi bilo več kot dovolj prostora za tri