Citat:
Uporabnik sistemik pravi:]Mimogrede, če se skozi naselje z omejitvijo 50 km/h na ravnem odseku z prekinjeno črto pelje traktor z 45 km/h, s kolikšno hitrostjo ga prehitevaš? Z natančno 50 km/h ali ga prehitiš z višjo hitrostjo in potem zmanjšaš na 50 km/h?
Eto, ravno danes je bil primer v Radovljici:
https://goo.gl/MTLQel
Nekje po koncu tega pasu za zavijanje levo je prehitel tisti pred mano in takoj za njim še sam traktor kateri se je vlekel od krožnega, nekje 40-45km/h, nisem gledal na števec, prišla sva do nekje 60.
Tisti pred mano se je sicer res vlekel, navadni 100KM avti IMO ne bi smeli prehitevat drugje kot na 500m+ ravninah regionalk, že moj 185KM atmosferec je rabil preveč časa, če mene vprašaš, sploh ker sem začel iz druge.
Sam bi prehitel že prej iz prve prestave takoj za krožnim, če bi bilo nasproti frej. Pa je polna črta.
Pač hočem povedat, če imaš pred sabo enega res počasnejšega (45 je tukaj že premalo), se ne moreš ozirat na pravila, ker potem bi promet stal. Tudi je treba mal reskirat, da te ustavi policaj, ker na avtobusni mal naprej večkrat merijo.
Prehod za pešce samo par metrov naprej, buhuhu, ne vem a vam pešci padajo iz neba na cesto? Ker sam če vidim 10m čez obe strani prehoda je to več kot dovolj, tudi če bi priletel kolesar iz desne ulice čez cesto, bi se dalo pravočasno ustavit.
Res ne vem kaj gre vsem tolk za varnost, pretočnost prometa je skoraj enako pomembna.
Podoben primer je bil malo prej, tovornjak vozi 45-50km/h (omejitev sicer 50, ampak je bila včasih in bi IMO tudi še morala biti 70, tudi večina vozi 60-70), za njim sta se nabrala dva, ravnine 150m, ampak na koncu še vedno pregleden desni ovinek. Štartam v drugi, da bi začela prehitevat druga dva ni bilo nobene bojazni. Končal sem nekje ko je bilo preglednosti naprej še 50-100m, več kot dovolj za to omejitev.
Pač med prehitevanji je treba imet res čisto glavo, pred prehitevanji pa ni potrebnega res nobenega oklevanja, štartaš takoj ko vidiš da je prosto, potem se pa da vse sproti reševat, možnosti umika je veliko. Četudi se vozijo povsem skupaj, se da dopovedat tistemu ki je za tovornjakom, naj naredi mal prostora, s tem da greš z desnim smernikom z avtom počasi čez sredinsko črto. Zaprl te sigurno noben ne bo, vsak pa bo vsaj malo odjenjal.
Tedva sta vozila vlakec že prejšnja 2km, in neprestano zavirala, meni je to res retardirano. Sam sem takoj ubral počasnejši tempo in vozil 50m za njimi, z enako razdaljo sta potem vozila tista dva za mano.
Kar me še zelo zjezi, ko moram takoj po 500-1000m vožnje začet prehitevat avto, ko je konec omejitve 40 pri šoli in se odpre cesta na 90, večkrat se nekdo spomni da bo še 1km do naslednjega naselja vozil 60-70.
In potem moram sam z mrzlim motorjem v drugi šopat do 5000-5500 obratov. Ker imam atmosferca načeloma ni tak problem, sploh sedaj pri 20°C+, ampak pozimi pa vem da mi je izpisovalo napake za injection in ESP, čim sem dosegel 5000rpm.
Ne vem kje je problem, daš v peto in gre avto 100km/h, sam imam potem še 6., ampak ima moj avto premal navora da bi dovolj dobro vlekel pri 100km/h.
Zdaj ko bom šel na turbaka pa ne vem kaj bom, pri šoli bi moral pomoje počakat vsaj 1 minuto, da ga ne bi potem ujel do naslednjega naselja. Vem da se da ogrevat avto tudi pri 60km/h, ampak meni se zdi res bolano tako počasi vozit, raje čakam na mestu.
Kogar zanima še več, lahko odprem tečaj prehitevanja.
Glede prejšnjega vprašanja glede mojih otrok, se še sedaj dobro spomnim, da sem se že pri cca. 7-ih letih odločil da ne bom imel otrok. In sicer je bilo to takrat ko me je fotr zvlekel na posteljo in me je tolkel po riti (oz. je moralo biti nekaj podobnega ali še malo hujšega, mogoče je mislil dobro, vzgoja in to, ampak zame je to vseen mal ekstremno). Sem si rekel, da sam pa že ne bom spravljal drugega človeka v take muke. In res, pri 32-ih še vedno mislim enako.
Sicer otroci gor ali dol, verjetno res ne bi prehiteval kar vsakega povsem takoj ko bi lahko, ampak tako nevarna pa spet niso prehitevanja. Spet dam lahko za dokaz mojih 9 let brez nesreče.
Glede hitrosti sem pa danes gledal števec in je bolj 110 kot 130, sploh če ti pride po nasprotnem pasu tovornjak, ne boš šel ti 130 mimo. Tako da potovalna hitrost (če temu lahko tako rečemo za tistih 2km ravnine) je 110, vmesna pospeševanja so drugo, če že je 130, je to za največ 500m. Vsekakor to je razlika kot če ti voziš vedno gas do daske.
Vem pa da je še bolje če ti voziš max 100-110. 90 je pa samo administrativna omejitev, edino če se komu zdi da je pri tej hitrosti bolj varen, če ga bo poradiral tovornjak, verjemite da ne bo od njega ostalo nič več.
In tudi je razlika kakšen avto ti imaš, kakšna zavorna pot neki. Probaj ti it s 50KM avtom 120 (tega sem imel kot prvega in vem da je to kar podvig in tudi res max hitrost na regionalki), potem pa še z mojim, prvi bo rabil res ogromno časa, da pride do te hitrosti, in jo bo moral vzdrževat še čez kak ovinek, pri mojem pritisneš in si takoj iz 100 na 120, tako da lahko pred vsemi ovinki prestavljaš v 4. ali 3. in zmanjšuješ na bolj normalnih 100-110, iz ovinka pa za kratek čas BP do 130. Če je pri obeh povprečna hitrost za tiste 2km ravnine 110km/h, dajte mal pomislit, da bo precej bolj varno vozit z močnejšim avtom, ker bo imel švohnejši na kritičnih odsekih noter 120, močnejši pa samo 100.
Mah, sam dobro vem, da odkar sem dobil avto z 9s do 100, in sedaj 8s, da sem imel na cesti manj problemov kot prej s 50, 60 in 105KM.