bedaki na cesti

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Ne vem, kaj imate eni za nabijat.

Eno je odstavni pas, eno vozni in eno prehitevalni in to po zakonu. Držite se tega pa bo vse v redu.

In še 1x... prehitevalni pas je namenjen prehitevanju ( le zakaj neki se mu tako reče
17758-icon_confused.gif
)
Najbrž ti nisi na tekočem, zakaj taka debata.
mtl je pač izpostavil nek hipotetičen primer, kaj bi on naredil v primeru, ko je vozni pas na AC uničen luknjast.....Je rekel, da bi v takem primeru vozil po prehitevalnem in potem so se tukaj prijavili modreci, ki so tebi podobni in začeli lapat, kako je prehitevalni pas samo za prehitevanje in da se je treba vsem divjakom umaknit, ker oni so hitrejši in ker oni "znajo" hitrejše šoferirat.
Jaz sem pa dodal še eno dejstvo. Namreč, na AC obstaja ena "čudna" omejitev. Omejitev najvišje dovoljene hitrosti, to je 130. Le zakaj se tej omejitvi reče onejitev?
In ta omejitev velja TUDI za prehitevalni pas. Ne samo za vozni.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
In ta omejitev po tvoje pomeni lahko samo, da se pri 130 km/h ne umakneš vozilom, ki so na prehitevalnem pasu za teboj, potem ko sam zaključiš prehitevalni manever, temveč ostaneš na prehitevalnem pasu, kljub temu da je vozni pas prazen?

Oziroma drugače: na vozni pas se ti umakneš samo tedaj, ko za teboj na prehitevalnem zagotovo ni nobenega avta?
zmaga.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Zakaj bi pa kdo bil za menoj na prehitevalnem pri 130 ?
eh, ne da se mi še enkrat razlagat. Ni več zanimivo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Dej razloži še enkrat no, prosim. Tema ima že 450 strani in res se redko zgodi da imamo osebo iz naslova teme osebno na liniji. Navdušenju kar ni konca.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Ne vem, kaj imate eni za nabijat.

Eno je odstavni pas, eno vozni in eno prehitevalni in to po zakonu. Držite se tega pa bo vse v redu.

In še 1x... prehitevalni pas je namenjen prehitevanju ( le zakaj neki se mu tako reče
17758-icon_confused.gif
)
Najbrž ti nisi na tekočem, zakaj taka debata.
mtl je pač izpostavil nek hipotetičen primer, kaj bi on naredil v primeru, ko je vozni pas na AC uničen luknjast.....Je rekel, da bi v takem primeru vozil po prehitevalnem in potem so se tukaj prijavili modreci, ki so tebi podobni in začeli lapat, kako je prehitevalni pas samo za prehitevanje in da se je treba vsem divjakom umaknit, ker oni so hitrejši in ker oni "znajo" hitrejše šoferirat.
Jaz sem pa dodal še eno dejstvo. Namreč, na AC obstaja ena "čudna" omejitev. Omejitev najvišje dovoljene hitrosti, to je 130. Le zakaj se tej omejitvi reče onejitev?
In ta omejitev velja TUDI za prehitevalni pas. Ne samo za vozni.

Lažeš.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Zakaj bi pa kdo bil za menoj na prehitevalnem pri 130 ?
...
kar se mu mogoče mudi, ne nujno po lastni krivdi? zamuja na letalo? ima nosečo ženo tik pred porodom? vozi nekoga poškodovanega v bolnico? in zato vozi mogoče 140, kar je po tvojem mnenju smrtno nevarno, brezglavo in ogroža vse naokoli sebe?
pred leti je znancu otrok padel s pograda na glavo in dobil pretres možganov. ker je najbližja bolnica (in najbližji rešilec) kakih 20 minut vožnje stran, je otroka dal v avto in ga sam odpeljal. medtem ko mu je otrok na zadnjem sedežu bruhal in izgubljal zavest, bi bila zadnja stvar, ki bi jo potreboval, en bedak ki bi se igral šerifa na prehitevalnem pasu in ga ne bi spustil naprej, ker hitreje od 130 pa res nimaš za vozit.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Jaz sem pa dodal še eno dejstvo. Namreč, na AC obstaja ena "čudna" omejitev. Omejitev najvišje dovoljene hitrosti, to je 130. Le zakaj se tej omejitvi reče onejitev?
Si v zmoti. 130 ni najvišja dovoljena hitrost na AC. Nekateri smejo vozit bistveno več, (pa ne mislim na intervencijska vozila - te imajo luč in jih vidiš.) In ta vozila ti s kampiranjem pri 130 na prehitevalnem oviraš.
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Jaz sem pa dodal še eno dejstvo. Namreč, na AC obstaja ena "čudna" omejitev. Omejitev najvišje dovoljene hitrosti, to je 130. Le zakaj se tej omejitvi reče onejitev?
Si v zmoti. 130 ni najvišja dovoljena hitrost na AC. Nekateri smejo vozit bistveno več, (pa ne mislim na intervencijska vozila - te imajo luč in jih vidiš.) In ta vozila ti s kampiranjem pri 130 na prehitevalnem oviraš.

sprasujem se.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
jaz sem imel v mislih civilna vozila z običajnimi vozniki, no pa en stardec vmes. ne vem pa, kaj je imel v mislih membrain
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik asteliks pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Jaz sem pa dodal še eno dejstvo. Namreč, na AC obstaja ena "čudna" omejitev. Omejitev najvišje dovoljene hitrosti, to je 130. Le zakaj se tej omejitvi reče onejitev?
Si v zmoti. 130 ni najvišja dovoljena hitrost na AC. Nekateri smejo vozit bistveno več, (pa ne mislim na intervencijska vozila - te imajo luč in jih vidiš.) In ta vozila ti s kampiranjem pri 130 na prehitevalnem oviraš.

sprasujem se.gif
Če s tem vprašajem sprašuješ, katera so ta vozila, to povem, da za policaje v civilnih vozilih med nadzorom prometa (brez plavih lučk) omejitev 130 ne velja.
Evo stardec s kampiranjem pri 130 na prehitevalnem ovira provido, ki sme vozit hitreje, pa še ovira policijsko delo. In se zanalašč noče umaknit, ker smatra da ne sme nihče hitreje od njega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kdo? Snemalec ali id10t v Miniju?
rolleyes-1.gif


Ker se nekak bojim, da je snemalec kršil kak zakon o varovanju osebnih podatkov.
crazy1.gif
Tip v miniju (ali baba). Me prav zanima, kaj bo, tole bom po službeni liniji spremljal ... Da vidim, ali Apolloti take res zahaklajo ali se samo ven vlečejo, "da preiskujejo".
Je ze na klip.si posnetek.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:]Mimogrede, če se skozi naselje z omejitvijo 50 km/h na ravnem odseku z prekinjeno črto pelje traktor z 45 km/h, s kolikšno hitrostjo ga prehitevaš? Z natančno 50 km/h ali ga prehitiš z višjo hitrostjo in potem zmanjšaš na 50 km/h?
Eto, ravno danes je bil primer v Radovljici:
https://goo.gl/MTLQel
Nekje po koncu tega pasu za zavijanje levo je prehitel tisti pred mano in takoj za njim še sam traktor kateri se je vlekel od krožnega, nekje 40-45km/h, nisem gledal na števec, prišla sva do nekje 60.
Tisti pred mano se je sicer res vlekel, navadni 100KM avti IMO ne bi smeli prehitevat drugje kot na 500m+ ravninah regionalk, že moj 185KM atmosferec je rabil preveč časa, če mene vprašaš, sploh ker sem začel iz druge.
Sam bi prehitel že prej iz prve prestave takoj za krožnim, če bi bilo nasproti frej. Pa je polna črta.
Pač hočem povedat, če imaš pred sabo enega res počasnejšega (45 je tukaj že premalo), se ne moreš ozirat na pravila, ker potem bi promet stal. Tudi je treba mal reskirat, da te ustavi policaj, ker na avtobusni mal naprej večkrat merijo.
Prehod za pešce samo par metrov naprej, buhuhu, ne vem a vam pešci padajo iz neba na cesto? Ker sam če vidim 10m čez obe strani prehoda je to več kot dovolj, tudi če bi priletel kolesar iz desne ulice čez cesto, bi se dalo pravočasno ustavit.
Res ne vem kaj gre vsem tolk za varnost, pretočnost prometa je skoraj enako pomembna.

Podoben primer je bil malo prej, tovornjak vozi 45-50km/h (omejitev sicer 50, ampak je bila včasih in bi IMO tudi še morala biti 70, tudi večina vozi 60-70), za njim sta se nabrala dva, ravnine 150m, ampak na koncu še vedno pregleden desni ovinek. Štartam v drugi, da bi začela prehitevat druga dva ni bilo nobene bojazni. Končal sem nekje ko je bilo preglednosti naprej še 50-100m, več kot dovolj za to omejitev.
Pač med prehitevanji je treba imet res čisto glavo, pred prehitevanji pa ni potrebnega res nobenega oklevanja, štartaš takoj ko vidiš da je prosto, potem se pa da vse sproti reševat, možnosti umika je veliko. Četudi se vozijo povsem skupaj, se da dopovedat tistemu ki je za tovornjakom, naj naredi mal prostora, s tem da greš z desnim smernikom z avtom počasi čez sredinsko črto. Zaprl te sigurno noben ne bo, vsak pa bo vsaj malo odjenjal.
Tedva sta vozila vlakec že prejšnja 2km, in neprestano zavirala, meni je to res retardirano. Sam sem takoj ubral počasnejši tempo in vozil 50m za njimi, z enako razdaljo sta potem vozila tista dva za mano.

Kar me še zelo zjezi, ko moram takoj po 500-1000m vožnje začet prehitevat avto, ko je konec omejitve 40 pri šoli in se odpre cesta na 90, večkrat se nekdo spomni da bo še 1km do naslednjega naselja vozil 60-70.
In potem moram sam z mrzlim motorjem v drugi šopat do 5000-5500 obratov. Ker imam atmosferca načeloma ni tak problem, sploh sedaj pri 20°C+, ampak pozimi pa vem da mi je izpisovalo napake za injection in ESP, čim sem dosegel 5000rpm.
Ne vem kje je problem, daš v peto in gre avto 100km/h, sam imam potem še 6., ampak ima moj avto premal navora da bi dovolj dobro vlekel pri 100km/h.
Zdaj ko bom šel na turbaka pa ne vem kaj bom, pri šoli bi moral pomoje počakat vsaj 1 minuto, da ga ne bi potem ujel do naslednjega naselja. Vem da se da ogrevat avto tudi pri 60km/h, ampak meni se zdi res bolano tako počasi vozit, raje čakam na mestu.

Kogar zanima še več, lahko odprem tečaj prehitevanja.

Glede prejšnjega vprašanja glede mojih otrok, se še sedaj dobro spomnim, da sem se že pri cca. 7-ih letih odločil da ne bom imel otrok. In sicer je bilo to takrat ko me je fotr zvlekel na posteljo in me je tolkel po riti (oz. je moralo biti nekaj podobnega ali še malo hujšega, mogoče je mislil dobro, vzgoja in to, ampak zame je to vseen mal ekstremno). Sem si rekel, da sam pa že ne bom spravljal drugega človeka v take muke. In res, pri 32-ih še vedno mislim enako.
Sicer otroci gor ali dol, verjetno res ne bi prehiteval kar vsakega povsem takoj ko bi lahko, ampak tako nevarna pa spet niso prehitevanja. Spet dam lahko za dokaz mojih 9 let brez nesreče.

Glede hitrosti sem pa danes gledal števec in je bolj 110 kot 130, sploh če ti pride po nasprotnem pasu tovornjak, ne boš šel ti 130 mimo. Tako da potovalna hitrost (če temu lahko tako rečemo za tistih 2km ravnine) je 110, vmesna pospeševanja so drugo, če že je 130, je to za največ 500m. Vsekakor to je razlika kot če ti voziš vedno gas do daske.
Vem pa da je še bolje če ti voziš max 100-110. 90 je pa samo administrativna omejitev, edino če se komu zdi da je pri tej hitrosti bolj varen, če ga bo poradiral tovornjak, verjemite da ne bo od njega ostalo nič več.

In tudi je razlika kakšen avto ti imaš, kakšna zavorna pot neki. Probaj ti it s 50KM avtom 120 (tega sem imel kot prvega in vem da je to kar podvig in tudi res max hitrost na regionalki), potem pa še z mojim, prvi bo rabil res ogromno časa, da pride do te hitrosti, in jo bo moral vzdrževat še čez kak ovinek, pri mojem pritisneš in si takoj iz 100 na 120, tako da lahko pred vsemi ovinki prestavljaš v 4. ali 3. in zmanjšuješ na bolj normalnih 100-110, iz ovinka pa za kratek čas BP do 130. Če je pri obeh povprečna hitrost za tiste 2km ravnine 110km/h, dajte mal pomislit, da bo precej bolj varno vozit z močnejšim avtom, ker bo imel švohnejši na kritičnih odsekih noter 120, močnejši pa samo 100.
Mah, sam dobro vem, da odkar sem dobil avto z 9s do 100, in sedaj 8s, da sem imel na cesti manj problemov kot prej s 50, 60 in 105KM.
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Vceraj je po radiu zakrozila nora novica, da je en s Ferrarijem kar 200 vozil ? Kasn smeh je pa to?
hysterical-1.gif


Dovoljeno je 130 ja, ko pa priletijo fatass lopovi z rdece modrimi, je pa takoj texas, ker oni pa lahko, pa nobenga govora vec o nevarnosti itd.....
uf-1.gif
Gamad.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Pa ti si bolnik, avto je neživa stvar saj enostavno ni treba da seksaš z avtom. Ma tudi promet ni najbolj pomembna zadeva na tem svetu. Ljudje smo različni in tako tudi vozimo. Nismo vsi rojeni Fitipaldiji.

Če boš že nabavljal novi avto ti svetujem takega z aktivnim tempomatom in avtomatskim menjalnikom ti dve stvari te bosta umirili in ti ne bo treba nonstop po gasu. Pa kaj če so starejši na cestah in avtocestah, jih pač prehitiš tistih par minut že zdržiš pri 130 km/h. Saj Slovenija ni država, kjer bi se od mesta do mesta vozil po 1000 km in več. V dobrih dveh urah si iz KP do MS in zdaj če je to 2:00 uri ali pa 2:10 je popolnoma vseeno.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Tisti pred mano se je sicer res vlekel, navadni 100KM avti IMO ne bi smeli prehitevat drugje kot na 500m+ ravninah regionalk, že moj 185KM atmosferec je rabil preveč časa, če mene vprašaš, sploh ker sem začel iz druge.

IMO 185KM atmosferci ne bi smeli prehitevati drugje, kot po 500m+ ravninah, ker to je naravnost grozno. Se mi je zadnjič zgodilo, da sem s svojimi neatmosferskimi 185KM in 400Nm navora (ja, 400...si predstavljaš, kaj bi ti delal s tem navorom?!?) moral čakati nekega Cliota RS (ali nekega podobnega superšportnika), ker je pri Radovljici [cenzura] začel pri 45 km/h prehitevati v drugi. IMO je to zelo nespametno, ker je pri tem IMO imel vsaj 1270 RPM premalo. IMO bi moral vreči dol najmanj eno prestavo, da bi konjenica zarezgetala pri 5144 RPM, potem pa bi to IMO šlo BP skozi. Tako pa smo traktor prehitevali cca 212 metrov, kar je IMO absolutno preveč. Poleg tega smo prehitevali preko dvojne polne črte, ki se je pričela približno 130 metrov od pričetka prehitevanja. Pa še en prehod za pešce je bil vmes. Ampak IMO to ni sporno, ker prehitevanja IMO ipak imajo absolutno prednost pred ostalimi inferiornimi prometnimi dejanji, kamor seveda IMO spada prečkanje cestišča. IMO so atmosferske kante z manj kot 255 KM za na odpad, ker to še traktorja ne moreš normalno prehitet. Sploh pa z 255 KM kanto v nevarnost spravljaš vse tiste, ki imajo 257 KM žvadi, ker morajo slednji nato IMO ves čas prilagajati svoja prehitevanja preostalim plebejcem, ki ne premorejo tako superiornega aviona.

Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Kogar zanima še več, lahko odprem tečaj prehitevanja.

Lahko napišeš knjigo? Bo uspešnica...garant... Naslov? "The art of overtaking...for dummies"

Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Glede prejšnjega vprašanja glede mojih otrok, se še sedaj dobro spomnim, da sem se že pri cca. 7-ih letih odločil da ne bom imel otrok.

IMO najbolj pametna odločitev tvojega življenja...
aplauz.gif
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
879
113
MB
V katerem kraju živiš? ( da se držim obvoza )

Tebe se je na cesti treba bat, ko hudič križa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Če je pri obeh povprečna hitrost za tiste 2km ravnine 110km/h, dajte mal pomislit, da bo precej bolj varno vozit z močnejšim avtom, ker bo imel švohnejši na kritičnih odsekih noter 120, močnejši pa samo 100.

pa ja to jaz že skos pravim folku ki kupuje avte pod 150 konjev. Enostavno preveč nevarno za kritične odseke, ker pol spet rabiš pol ure, da pridobiš prej izgubljenih 125kmh nazaj. Meni je tak žal, da mam samo 136. To ko pripeljem popolnoma varnih 125 čez vaško cesto (itak jo poznam na pamet pa to) pa morem na 103 zmanjšat (IMO idealna hitrost za tistih par zaprtih nepreglednih zavojev) pol spet rabim poln gas pa par minut da sem nazaj na IMO idealnih 125. Se spomnim dobrih starih časov čipanega dizla. To si samo pipno gas pa je blo ne samo 125 celo 138.

Glede navodil pa ja itak napiši kak se pravilno prehiteva. Vsi ti bom hvaležni, ker to kaj se dan danes dogaja na cesti ni več ničemer podobno. Sploh tu pri nas, ko mamo ravnino nekje 5km. Taka ameriška 100% ravna. Pol se pa folk z raznimi polizdelki ala clio ali punto spravla prehitevat. Zaj pa če sta dva ali trije pred mano in grejo traktor prehitevat pol ostane samo še 1.5km za mene. Jaz pa z tistimi 136 rahitičnimi konji tudi nemorem kr tak mimo pa je že konec ravnine.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Tisti pred mano se je sicer res vlekel, navadni 100KM avti IMO ne bi smeli prehitevat drugje kot na 500m+ ravninah regionalk, že moj 185KM atmosferec je rabil preveč časa, če mene vprašaš, sploh ker sem začel iz druge.

IMO 185KM atmosferci ne bi smeli prehitevati drugje, kot po 500m+ ravninah, ker to je naravnost grozno. Se mi je zadnjič zgodilo, da sem s svojimi neatmosferskimi 185KM in 400Nm navora (ja, 400...si predstavljaš, kaj bi ti delal s tem navorom?!?) moral čakati nekega Cliota RS (ali nekega podobnega superšportnika), ker je pri Radovljici [cenzura] začel pri 45 km/h prehitevati v drugi. IMO je to zelo nespametno, ker je pri tem IMO imel vsaj 1270 RPM premalo. IMO bi moral vreči dol najmanj eno prestavo, da bi konjenica zarezgetala pri 5144 RPM, potem pa bi to IMO šlo BP skozi. Tako pa smo traktor prehitevali cca 212 metrov, kar je IMO absolutno preveč. Poleg tega smo prehitevali preko dvojne polne črte, ki se je pričela približno 130 metrov od pričetka prehitevanja. Pa še en prehod za pešce je bil vmes. Ampak IMO to ni sporno, ker prehitevanja IMO ipak imajo absolutno prednost pred ostalimi inferiornimi prometnimi dejanji, kamor seveda IMO spada prečkanje cestišča. IMO so atmosferske kante z manj kot 255 KM za na odpad, ker to še traktorja ne moreš normalno prehitet. Sploh pa z 255 KM kanto v nevarnost spravljaš vse tiste, ki imajo 257 KM žvadi, ker morajo slednji nato IMO ves čas prilagajati svoja prehitevanja preostalim plebejcem, ki ne premorejo tako superiornega aviona.

Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Kogar zanima še več, lahko odprem tečaj prehitevanja.

Lahko napišeš knjigo? Bo uspešnica...garant... Naslov? "The art of overtaking...for dummies"

Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Glede prejšnjega vprašanja glede mojih otrok, se še sedaj dobro spomnim, da sem se že pri cca. 7-ih letih odločil da ne bom imel otrok.

IMO najbolj pametna odločitev tvojega življenja...
aplauz.gif

hysterical-1.gif