Saj so bile zadnjic objavljeni stevci prometa.Jaz se vozim po voznem, če je tretji pas, tudi po njem in glej ga zlomka, pogosto so bolj prazni in hitrejši kot prehitevalni. Tako ali tako pa s(mo) na izvozu spet skupaj. Tisti, ki so na 20 km z gostim prometom 100x pritisnili na zavoro in 100 x pospešili in tisti, ki pospešijo, ko zapeljejo na AC in zavrejo, ko gredo dol.
Prej bi rekel prekratko...... Pamet!Predolgega ima.
Bo | Facebook
www.facebook.com
Se pravi tudi ti prehitevaš po desni?Jaz se vozim po voznem, če je tretji pas, tudi po njem in glej ga zlomka, pogosto so bolj prazni in hitrejši kot prehitevalni. Tako ali tako pa s(mo) na izvozu spet skupaj. Tisti, ki so na 20 km z gostim prometom 100x pritisnili na zavoro in 100 x pospešili in tisti, ki pospešijo, ko zapeljejo na AC in zavrejo, ko gredo dol.
Ja, folk dela vse razno da prehiti tiste tri avte...Dober večer, danes popoldan sem moral na nujno pot v Kvarner. Po primorski AC se bolj redko vozim, po drugih krakih redno. Takega kaosa pa že dolgo nisem videl. Prehitevanje po desni, brez varnostne razdalje, blendanje, da prehiti 1! vozilo. Vsi drugačni vsi enakopravni v najslabšem pomenu besede. Domači in tuji. Slabše kot živali. Največja ironija pa je, da po tistih piškavih 50 km vse schumaherje ponovno srečaš na semaforju na izvozu v Postojni. Strmijo predse. Res se mi smilite tisti, ki to kalvarijo doživljate dnevno. Zjutraj in zvečer. Žal mi je, da nisem šel čez Kočevje. Se opravičujem, moral sem to dati iz sebe.
Itak, dajmo narobe resevati problemigl 100 pa rešeno. pol ni vec padalcev ki bi schumacherja spilali
Tiste ki peljejo manj kot 90(80?)po voznem pasu (namesto po pocasnem) izlociti na Lomu in jim izrociti PN.Ja, folk dela vse razno da prehiti tiste tri avte...
po drugi strani, je pa avtodomarjem in prikoličarjem pod častjo, da bi se premaknili na skrajno desni pas in tako drugim omogočili malo hitrejšo vožnjo
po voznem in prehitevalnem, potem počasneži prehitevajo z 105kmh po prehitevalnem pasu, zato se jim dinamiki nabijejo na rit, začnejo bremzat,
potem vsi bremzajo in nastanejo fantomski zastoji...
Vidi se da smo na cesti, sploh na AC, še vedno totalni debili, naši, vaši, njihovi...
Rešitev; sekcijske omejitve hitrosti in sekcijsko merjenje hitrosti... ko se je določena količina vozila na AC, bi se morala povečevati omejitev hitrosti,
s stem bi se doseglo večjo pretočnost... ampak to je že iluzija...
In kje v SLO imaš tranvaje, da bi to vede/pazil?Predolgega ima.
Bo | Facebook
www.facebook.com