bedaki na cesti

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Sploh ne vem kaj je tam mahal ded? Na kamiončku signalizacija da pelji levo, a kamion na odstavnem.... mislim, že to čisto mimo postavljeno, vse skupaj totalni amaterizem, se sploh ne čudim da kdaj koga povozijo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.929
113
pri taščici
Tudi mene zanima zakaj to recimo ne opravljata dva delavca z dvema kamionoma. (Najbrz predrago, vec dezurstev ker so te najveckrat opravlja ponoči najbrz)
Oba na voznem pasu, razdalja med njima vsaj nekih 50m (ne pa prevec da se kdo ne vrine vmes) merjenje pred prvim kamionom. Se pravi mora zaspanc dva kamiona zrinit preden pride do delavca
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Pa si ti videl kje stoji? Darsov kamion z lučkami se pravilno na odstavni parkira 200m prej, da če se že kaj zgodi (beri, zaspan ali zamoten tovrnjakar, ki vozi na pol na odstavnem pasu), ne nastrada delavec.

Jaz osebno z avtom ne upam ustaviti na odstavnem, če se le lahko odvlečem do prvega izvoza. Magari platišče uničim. Vidim pa marsikaj, največkrat tujce, ki gredo na WC.
DARS-ov kamion stoji na odstavnem, delavec pa meri na voznem pasu. Pazijo na kamion, da se ne bi nepreviden voznik zaletel vanj, delavcev je očitno dovolj.
 
  • Žalosti me
Reactions: motofrik

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.616
89
48
Še to bi dodal glede kamiona, ki se je zlil z okolico. Prehitevanje po desni je predpisno prepovedano, ne zato da bi nagajali tistim ki si ne morejo privosciti en giro po Grobniku, temveč zato ker je nevarno.

Ob tem se pokaže kako zelo pomembno je v prometu predvidevanje. Tukaj bi se moral voznik avtomobila takoj vprašati čemu vozi kamionar po levem pasu. Na primer klasična taka situacija na AC je avtomobil vozi za kamionom. Zakaj in ali lahko varno prehitim? Ali vozi EV, ali telefonira, ali je opreznejši voznik, ki ima šibkejši avto, ali se kaj “dogaja” na levem pasu, pa on že vidi, ti pa še ne,… In ali ga lahko varno prehitim (dam frečo, opazujem če ima senzor mrtvega kota, povečam bočno razdaljo, imam nogo pripravljeno za takojšnje zaviranje,…)

Srečno vožnjo v 2024 vsem in po pameti.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.242
113
Dejansko. Če bi bil sposoben, ne bi zadel stranskega ogledala avtomobila kar je bil povod za vso norijo, kaj šele, da bi se pustil na koncu takole dohiteti in zbiti/povoziti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.242
113
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.776
2.596
113
Men je tudi en motorist - malce večja vespa - hotel z opankami špegu sesut.
Koliko časa se je potem po tleh pobiral ne vem!
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113

Roko na srce...da greš ti nekoga namerno povozit z avtom (pustimo budalaštine, ki jih je ta drugi prej počel) bi se to lahko (moglo?) enačilo s poskusom umora...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe, sad in Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.242
113
Zaradi tega, ker je uporabil avto kot orožje in to še proti bolj ranljivemu udeležencu v prometu, se je upokojenec vsedel za 8 mesecev:

The judge also said that the pensioner used his vehicle in a "grossly disproportionate way. For anyone to use their car as a weapon as you were doing to settle a grudge with a more vulnerable road user is highly dangerous and the sentence has to reflect that. You were driving completely out of control. It’s no thanks to you the injuries were not more serious than they were."
Graham Robinson, pleaded guilty to dangerous driving and obstructing police and was sentenced to eight months behind bars for knocking down motorcyclist Liam Guest
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.670
6.429
113

Policisti so bili nekaj čez 9. uro zjutraj obveščeni, da se je na pomurski avtocesti, na relaciji Vučja vas–Dragotinci v smeri Maribora, prevrnilo tovorno vozilo tujih registrskih oznak, ki je prebilo tudi zaščitno ograjo.

52-letni državljan Ukrajine je vozil skupino vozil, sestavljeno iz tovornega vlečnega vozila s polpriklopnim vozilom, na katerem je imel naloženo koruzo v velikih vrečah. Voznik je med vožnjo zapeljal na desno bankino in nato nazaj na vozni pas, kjer se je vozilo prevrnilo in prebilo zaščitno ograjo med obema smernima voziščema, tovor pa se je razsipal po vozišču.

Voznik je v nesreči utrpel tako hude poškodbe, da je na kraju kljub zdravniški pomoči umrl. Na vozilih in prometni infrastrukturi je nastalo po nestrokovni oceni za 50.000 evrov materialne škode. Dejanski vzrok prometne nesreče policisti še ugotavljajo.